2015-07-22, 00:44
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.S.E.A
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Det kan vara så här att det inte funkar för ts beroende på Webbläsare.
Förut när jag använde Safari i En Windows dator så fungerade inte citera flera.
Lösningen var då att citera ett inlägg i taget och kopiera rubbet till en notepad och därefter klistra in.
Har nu bytt till Firefox och då fungerar citera flera alldeles utmärkt.

Vet att jag bumpar en gammal tråd men hur citerar man på det sättet du visade, alla inuti varandra?
Menar du så här?
Citera
2015-07-22, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Menar du så här?

Ja
Citera
2015-07-22, 06:57
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ja
Citera två personer. Sen klipper du ut quote=namn med [ ] och allt från sista person du citerar och placerar detta allra först i meddelandet.
Citera
2015-07-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Citat:
Ja
Citera två personer. Sen klipper du ut quote=namn med [ ] och allt från sista person du citerar och placerar detta allra först i meddelandet.

Gör ett försök

Edit* Man tackar
Citera
2015-07-22, 23:26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Gör ett försök

Edit* Man tackar
För mig och många andra på internet är "pyramidcitering" ett otroligt hatat begrepp. Fullt förståeligt, då det är otroligt svårt att följa en konversation på det sättet.

Varför gör man det?
Varför vill man göra det?
Vad är avsikten?
Vad vinner man med det?

Är det jag som inte förstår när konceptet har fördelar, så ge gärna exempel på när det är en fördel att det används.
Citera
2015-07-22, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
För mig och många andra på internet är "pyramidcitering" ett otroligt hatat begrepp. Fullt förståeligt, då det är otroligt svårt att följa en konversation på det sättet.

Varför gör man det?
Varför vill man göra det?
Vad är avsikten?
Vad vinner man med det?

Är det jag som inte förstår när konceptet har fördelar, så ge gärna exempel på när det är en fördel att det används.

Enda anledningen till att jag ville kunna göra det var som ett tillägg på det någon annan redan hade citerat/svarat någon på, på så sätt fick båda reda på vad jag skrivit och man kunde se i vilken ordning svaren kom, om det låter vettigt. Vet inte, bara jag som tänker snett kanske.

Annars kan jag nog hålla med om att det kan kännas krångligt att göra så när jag väl tänker efter.
Citera
2015-07-22, 23:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Enda anledningen till att jag ville kunna göra det var som ett tillägg på det någon annan redan hade citerat/svarat någon på, på så sätt fick båda reda på vad jag skrivit och man kunde se i vilken ordning svaren kom, om det låter vettigt. Vet inte, bara jag som tänker snett kanske.

Annars kan jag nog hålla med om att det kan kännas krångligt att göra så när jag väl tänker efter.
Som exempel kan jag ge ditt inlägg före mitt ovan. Totalt obegripligt för min del. Ser inte alls vad man vinner med det.
Citera
2015-07-27, 20:38
Medlem
Kleops avatar
Jag ska göra en instruktionsvideo till dig TS. Jag PM'ar den till dig när jag är klar!
Citera
2015-07-27, 20:48
Medlem
hippilis avatar
Funkar inte på min samsung lur heller
Citera
2022-04-12, 09:52
Bannlyst
Funkar inte för mig heller. Klickar citera+ på vart inlägg och sedan citera eller citera + på det sista men ingenting kommer upp när jag sedan ska svara. Varför är det så krångligt?
Citera
2022-04-12, 14:49
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Funkar inte för mig heller. Klickar citera+ på vart inlägg och sedan citera eller citera + på det sista men ingenting kommer upp när jag sedan ska svara. Varför är det så krångligt?

Funkar alldeles utmärkt här.
Citera
2022-04-12, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Funkar alldeles utmärkt här.
Kom på det långt om länge men det var jävlar i det klurigt. Tycker gott de kan göra om funktionen, faktum är att hela flashback är förlegat och behöver en makeover.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in