Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-28, 20:01
Bannlyst
Jag försöker citera flera inlägg samtidigt men förstår mig inte på hur man gör, det står för att citera flera klicka på sista inlägget. Jag gör det men endå så blir man det "vanligt" att det citeras ett inlägg för inlägg. Hur gör jag?
Citera
2014-11-28, 20:07
Medlem
Alltså sista inlägget du vill citera där ska du trycka på citera och inte den till vänster.
Citera
2014-11-28, 20:09
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coca-Jack-Company
Alltså sista inlägget du vill citera där ska du trycka på citera och inte den till vänster.
Kan du utveckla?
Citera
2014-11-28, 20:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Tryck "+" på de inlägg du vill citera och sedan "citera" när du vill avsluta citeringen och skriva.
Citera
2014-11-28, 20:13
Medlem
TheGamers avatar
Här klickar du, du klickar på den ikonen och på det sista inlägget du vill citera, där klickar du "citera" istället, då får du upp alla i den ordningen du markerade de.
Citera
2014-11-28, 20:14
Moderator
Allaballawallas avatar
Klicka på "citera flera" (Den vänstra citeringsknappen.) under varje inlägg du vill ha med förutom det sista inlägget du vill citera där du istället klickar på "citera" ((Den högra citeringsknappen.)...
Citera
2014-11-28, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Här klickar du, du klickar på den ikonen och på det sista inlägget du vill citera, där klickar du "citera" istället, då får du upp alla i den ordningen du markerade de.

Det har jag fattat men jag kan fortfarande inte citera flera inlägg samtidigt istället för en och en. Hajar du?

Eftersom jag inte kan det kan jag inte visa exempel på det heller så ni förstår vad jag menar. Det jag pratar om har jag sett på flera trådar.
Citera
2014-11-28, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Klicka på "citera flera" (Den vänstra citeringsknappen.) under varje inlägg du vill ha med förutom det sista inlägget du vill citera där du istället klickar på "citera" ((Den högra citeringsknappen.)...

Testar nu.
Citera
2014-11-28, 21:09
Bannlyst
Äh skit samma, fattar fan inte hur man gör.
Citera
2014-11-28, 21:17
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GEOF
Jag försöker citera flera inlägg samtidigt men förstår mig inte på hur man gör, det står för att citera flera klicka på sista inlägget. Jag gör det men endå så blir man det "vanligt" att det citeras ett inlägg för inlägg. Hur gör jag?

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av HerroFruBoll
Kan du utveckla?

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tryck "+" på de inlägg du vill citera och sedan "citera" när du vill avsluta citeringen och skriva.

Citat:

Citat:

Hur svårt kan det vara, när du har fått så mycket hjälp redan.
Citera
2014-11-28, 21:21
Medlem
Larseverts avatar
Citat:
Har aldrig använt citera flera funktionen, brukar kopiera och flytta taggar när jag gör det.
Men funktionen verkar bra, kanske testar framöver.
Citera
2014-11-28, 21:25
Moderator
Allaballawallas avatar
Börja med att klicka på den vänstra knappen under inläggen.

Vänster knapp gång 1:
Citat:

Vänster knapp gång 2:
Citat:

Vänster knapp gång 3:
Citat:
Ursprungligen postat av HerroFruBoll
Kan du utveckla?

Vänster knapp 4:
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Vänster knapp gång 5:
Citat:

När du kommit så här långt klickar du istället på den högra knappen.

Höger knapp gång 1:
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Hur svårt kan det vara, när du har fått så mycket hjälp redan.

När man trycker på den högra knappen avslutas det hela och slutresultatet blir som ovan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in