2015-07-20, 18:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Otroligt överdrivet. Män tittar på kvinnor. Kvinnor tittar på män. Sen finns det kanske en liten del män som faktiskt trakasserar kvinnor och beter sig allmänt sliskigt men jag har aldrig sett sådant beteende de gånger jag badat, varken mot mig eller mot andra.
Jag känner mig inte illa till mods alls. Om du känner att någon går över gränsen, prata med badvakterna, säg till, gör något.

Det ÄR ett problem, i synnerhet i förorterna. Bara för att DU inte drabbas, så behöver inte detta betyda att inga andra drabbas. Det har skett åtskilliga övergrepp och även fullbordade våldtäkter på badhus i landet.
Citera
2015-07-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det ÄR ett problem, i synnerhet i förorterna. Bara för att DU inte drabbas, så behöver inte detta betyda att inga andra drabbas.

Det är inte ett stort problem. Om man känner sig trakasserad så säg åt badvakterna då.
Citera
2015-07-20, 19:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är inte ett stort problem. Om man känner sig trakasserad så säg åt badvakterna då.

Jaså, inget problem... Säg de till de som drabbas...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10774586.ab
http://www.news24.se/nyheter/999983_flyktingar-gruppvaldtog-11-aring.php
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10720801.ab
http://www.dn.se/sthlm/en-gripen-misstankt-for-valdtakt-pa-badhus/
Citera
2015-07-20, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Det är bara fula missbildade hipster-feminister från Södertörns genusvetarprogram på Södermalm och Möllan i Malmö som gillar gnälla över dessa imaginära företeelser. Ingen följer efter eller tittar på dessa skanks.

Detta är inget problem där vita människor badar. Redan under 80-talet när män flörtade och tafsade mycket mer än idag under fascistfeminismens diktatur där enbart Pridebögar och mustaschtransor tillåts knulla varandra öppet på gatan, så gick vackra kvinnor topless och älskade när män flörtade med dem.

Enbart där svartingar huserar är detta ett problem, med våldtäkter osv. Men inte ens svartingarna intresserar sig för fula hipsterfeministpridebögarlesbomissfoster.

Så ta detta med en klackspark. Inga vackra kvinnor gnäller, utan tvärtom älskar när män och pojkar spanar i dem.

Fan på 80-talet så badade ju de flesta tom. topless men idag är det helmundering för många som gäller..

Det är klart att dom får kommentarer när Abdullah och Mahmud blir sexuellt frustrerade av dessa rasister så dom måste slänga kommentarer för att svenskorna inte respekterar att dom inte kan stå emot naken hud....
Citera
2015-07-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jaså, inget problem... Säg de till de som drabbas...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10774586.ab
http://www.news24.se/nyheter/999983_flyktingar-gruppvaldtog-11-aring.php
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10720801.ab
http://www.dn.se/sthlm/en-gripen-misstankt-for-valdtakt-pa-badhus/

jag skrev inte att det inte var ett problem, jag skrev att det var inget stort problem i meningen att det är ett omfattande problem utifrån antal utsatta.
Citera
2015-07-20, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ajlavjo
Pretantiösa töntsvennar ska fan inte gnälla när de får vad de röstat för.

I många delar av välrden är det socialt accepterat att våldta och trackassera lättkädda kvinnor eller kvinnor utan manligt sälskap. I vissa delar av Afrika steglar man unga kvinnors bröst så de ska bli fulare och minska sannolikheten för våldäkt, osv. Att man som generisk aningslös "berest" kan gå runt lättklädd på stränderna som turist i dessa läner är tack vare hotellvakter och inställningen bland lokalborna att kvinnan är någon annans problem att uppfostra. Som bekant får dessa människor pass av staten och försörjs sedan av svenska män till döddagar. Bara för egofeminsiterna att finna sig i eller bli rasister

Man bör se det så här:
Kvinnor som badar bland drägg har sig själva att skylla, särskilt om de inte har manligt sälskap.

I mer civiliserade länder (tex Balkan) bestraffas dräggbeteende av män i omgivningen, men det görs inte i Sverige av historiska skäl av ordnat samhälle. Det är helt enkelt dags för den kasterade svenska töntmannen att växa upp, men det är inte lätt. Om en enskild svensk man skulle konfrontera drägg på en badplats kan han inte vänta sig hjälp om han blir överfallen, något som vore otänkbart i tex Balkan odyl.

Det är helt rätt. De flesta män i Sverige är inte män, utan feminina fjollor med falsettröst som jobbar med något fjolligt inom tjänst i egenskap av halvbögiga akademiker med taniga kroppar. De tror de får mer fitta om de blir på detta sätt med lite mer "statusjobb". I själva verket knullar vita svenskor med lowlife negrer och t.om. betalar för det, medan svennefjollan får någon sur argbigga som knullar färdigt med svartingarna. Så ser det ut i Sverige nuförtiden.
Citera
2015-07-20, 19:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
jag skrev inte att det inte var ett problem, jag skrev att det var inget stort problem i meningen att det är ett omfattande problem utifrån antal utsatta.

Klart det är ett stort problem. Man kan ju lätt räkna ut att en våldtäkt bara är en del av problemet. För varje våldtäkt finns det hundratals eller tusentals badgäster som trakasseras på olika sätt.

Nu vill inte feministerna tala om våldtäkter lika ofta längre, då det kan kopplas till invandringen och gynna SD.

Ride on sister!
Citera
2015-07-20, 19:19
Medlem
Citat:

Finns inget värre än ociviliserade, ouppfostrade äckelpäckel som stirrrar. Tvi!!!

Kan man inte lägga band på sina lustar så får man väl stanna hemma....
Citera
2015-07-20, 19:21
Bannlyst
Med tanke på den demografiska atombomb Åsa Romson/Fredrik Reinfelt byggt in i vårt samhälle när dessa två valde 2011 att alla syrianer, eritreaner, afganher (ensamkommande) samt självklart våra
guldägg somalierna skulle få fri PUT så är dessa betraktelser från unga svenska kvinnor bara en liten
västanfläkt av vad som kommer.

* Föds mellan tummen och pek 60 k av vardera kön i Sverige under hela 2000-talet. Bra så!

* Vi tar nu in 130 k araber/negrer varje år. (ungefär 105k får stanna), av dessa 105 så är cirka 75 procent män/unga pojkar.

För detta år 2015 så innebär det att det tillkommer ungefär 85k nya kvinnor i Sverige. Siffran för männen är 135 k per år....!!! Holy macarena... Dom blonda supersöta etniska svenska tjejerna kommer bli mer högvilt än någonsin..

Hmm antar att araberna måste steppa up gamet, annars blir det att packa bajs för hela generationer av araber/negrer...Visst finns det trasiga WT-kvinnor som finner dom attraktiva men dom är en försvinnande minoritet...spännande!
Citera
2015-07-20, 19:34
Medlem
Jag har inte märkt någon skillnad och känner mig inte otrygg. Idioter som inte kan uppföra sig har alltid existerat men är fortfarande i extrem minoritet, tack och lov.

Stirrande är nog inte mycket att göra åt mer än att flytta till en bättre plats om man inte klarar att ignorera det men dumma kommentarer och när man inte får vara ifred, ska man ta upp med vakterna.
Citera
2015-07-20, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Det är helt rätt. De flesta män i Sverige är inte män, utan feminina fjollor med falsettröst som jobbar med något fjolligt inom tjänst i egenskap av halvbögiga akademiker med taniga kroppar. De tror de får mer fitta om de blir på detta sätt med lite mer "statusjobb". I själva verket knullar vita svenskor med lowlife negrer och t.om. betalar för det, medan svennefjollan får någon sur argbigga som knullar färdigt med svartingarna. Så ser det ut i Sverige nuförtiden.

Njae njae... unga trasiga kvinnor med s.k daddy-issue (frånvarande pappasyndrom/problematik) är nog rätt duktigt överrepresenterade i din logik/diskussion.

Men hursomhaver dessa får nog rätt duktigt med arab/neger i sig mellan 16 och 23. Så antingen fortsätter dom på den vägen (och indirekt går under, blir socialt stigmatiserade, får helt enkelt en rätt kass framtid!!) eller så bildar dom familj. Vad det gäller familjebildandet så ser jag faktist extremt få fall av s.k mixed marriage (ev. heter det oxå interracial marriage) i dom flesta anglosaxiska länderna..

Gå gärna in på valfri webbisar/Landstinget i ert län. Bor själv i en stad med mycket araber/negrer och av vissa anledningar är jag rätt ofta in på dessa sidor, har faktiskt aldrig sett ett sånt exempel, vet självklart att det existerar, men omfattningen verkar knappt vara mätbar..
Senast redigerad av peheis666 2015-07-20 kl. 19:41.
Citera
2015-07-20, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Om man går och badar och smörjer in sig framför män så gör man det för att få sexuell uppmärksamhet,

Så sololja är bara bluff då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in