2015-07-20, 15:09
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Brudar som röstar för att få hit fler våldtäktsblattar får skylla sig själva och gå bada bland dom. Men givetvis är det otroligt synd om de som inte har röstat för detta och barn. Allt blattar vidrör blir äckligt och förstört. Nu kan man inte bada inomhus i Sverige längre, man blir antingen våldtagen, rånad eller på annat vis äcklad av blattens beteende.

Men brudar gillar ju blattar så hur kan detta komma sig? Kanske har blivit lite väl spännande på senaste? Det går inte att spola tillbaka bandet, nu är dom här och Sverige är för evigt ett bajsland.
Nu drar du alla brudar över en kam. Jag tycker mycket om Svenska män. Min kultur och mitt land.
Vill absolut inte ha annat.
Allt det du drar upp däremot äcklar mig och då oavsett vem som gör det.
Citera
2015-07-20, 15:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det är ett manligt problem kan jag säga. Inga kvinnor flåsar och förföljer män i badhusen. Kanske någon enstaka kvinna då.

Nej, det är ett kulturellt problem. Det handlar om kvinnosynen i muslimska länder.
Citera
2015-07-20, 15:44
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gyn-grossisten
Tyvärr så är det så att även dessa flickor röstar på FI,MP,V,S hon Signe är väl t o m engagerad i FI om jag inte minns fel. Märkligt att hon då klagar över ett problem som hon själv bidrar till att skapa

Jo men de resonerar såhär: Det är vita män som är rasister som patriarkalt förtrycker svenska tjejer och samtidigt strukturellt diskriminerar utlänningar. Utlänningarnas negativa agerande beror på denna diskriminering från vita män. Så när de själva eller en väninna blir våldtagna av en hormonstinn 20-årig "ensamkommande" afghan, arab eller afrikan är felet Bertils, 55år, mellanchef på något företag i någon småkommun - elakt heterosexuell, diaboliskt medelålders, djävulskt manlig och skamligt vit.
Citera
2015-07-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, det är ett kulturellt problem. Det handlar om kvinnosynen i muslimska länder.

Detta kommer ta lååååååång tid för kvinnor att förstå. Ljuset har precis gått upp för dom att män våldtar, nästa steg blir att klura ut vilka sorts män som våldtar. Men där blir det syntax error för kvinnan, eftersom att man inte kan skuldbelägga ett stackars skäggbarn som man tycker synd om när man ser på TV.

Den vita mannen får skulden för allt skit blatte-hannen ställer till med, för att våra kvinnor är färgblinda med flit.
Citera
2015-07-20, 16:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Detta kommer ta lååååååång tid för kvinnor att förstå. Ljuset har precis gått upp för dom att män våldtar, nästa steg blir att klura ut vilka sorts män som våldtar. Men där blir det syntax error för kvinnan, eftersom att man inte kan skuldbelägga ett stackars skäggbarn som man tycker synd om när man ser på TV.

Den vita mannen får skulden för allt skit blatte-hannen ställer till med, för att våra kvinnor är färgblinda med flit.

Eller så är det så att de yngre och mest fertila kvinnorna medvetet, eller undermedvetet gillar det som händer. Svartmuskiga och virila, "exotiska" män kommer hit och "tar för sig". Det finns flera skribenter och debattörer i alternativ media som framfört den teorin. Bland annat Julia Caesar (Snaphanen) och Lars Hedegaard (Dispatch International).

Det är ingen slump att kvinnor allltid legat med fienden efter en motståndarseger eller ockupation. Se på fenomenet med norskebarnen exempelvis...
Citera
2015-07-20, 16:43
Medlem
Citat:
Eller så är det så att de yngre och mest fertila kvinnorna medvetet, eller undermedvetet gillar det som händer. Svartmuskiga och virila, "exotiska" män kommer hit och "tar för sig". Det finns flera skribenter och debattörer i alternativ media som framfört den teorin. Bland annat Julia Caesar (Snaphanen) och Lars Hedegaard (Dispatch International).

Det är ingen slump att kvinnor allltid legat med fienden efter en motståndarseger eller ockupation. Se på fenomenet med norskebarnen exempelvis...

Om det är som du säger betyder det att den svenska kvinnan är på samma mentala nivå som blatten och därför känner sig avskräckt från en trygg och säkrad tillvaro för sin avkomma och istället väljer blandmissbrukar-Abdulla?

Kolla vilka som beter sig dåligt på badhus. Kan nog föreställa mig att våldtäktsstatistiken talar samma språk. Förstår inte kvinnor detta? Hur går denna starka feminism-anda ihop med att tycka om de som behandlar en sämst? Är våra kvinnor helt körda i botten av våra manipulativa mästare?
Citera
2015-07-20, 16:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Om det är som du säger betyder det att den svenska kvinnan är på samma mentala nivå som blatten och därför känner sig avskräckt från en trygg och säkrad tillvaro för sin avkomma och istället väljer blandmissbrukar-Abdulla?

Kolla vilka som beter sig dåligt på badhus. Kan nog föreställa mig att våldtäktsstatistiken talar samma språk. Förstår inte kvinnor detta? Hur går denna starka feminism-anda ihop med att tycka om de som behandlar en sämst? Är våra kvinnor helt körda i botten av våra manipulativa mästare?

Jag misstänker att det är just så det ligger till. Det ligger primitiva drifter i botten här. Det har inget med förnuft att göra, utan med fortplantning.
Citera
2015-07-20, 16:54
Medlem
Citat:
Jag misstänker att det är just så det ligger till. Det ligger primitiva drifter i botten här. Det har inget med förnuft att göra, utan med fortplantning.

Jag går inte med på det. Varför skulle man aktivt välja sämre gener och förutsättningar för sin avkommas överlevnad? Det måste ligga manipulation bakom. Det handlar om att kvinnor är mer måna om att passa in i gruppen. Män måste sticka ut hakan för att synas och bli uppmärksammade av kvinnorna men kvinnor vill vara som andra kvinnor. Jag tror att det är poppis med ljusbruna ungar. Helt ärligt tror jag bara att det är mode och har ingenting med evolution att göra. Man vill visa för omvärlden hur "accepterande" och "öppen" man är. Som att man har gjort någon en tjänst.

Jag förstår hur du tänker men jag tror inte att du har rätt.
Citera
2015-07-20, 16:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag går inte med på det. Varför skulle man aktivt välja sämre gener och förutsättningar för sin avkommas överlevnad? Det måste ligga manipulation bakom. Det handlar om att kvinnor är mer måna om att passa in i gruppen. Män måste sticka ut hakan för att synas och bli uppmärksammade av kvinnorna men kvinnor vill vara som andra kvinnor. Jag tror att det är poppis med ljusbruna ungar. Helt ärligt tror jag bara att det är mode och har ingenting med evolution att göra. Man vill visa för omvärlden hur "accepterande" och "öppen" man är. Som att man har gjort någon en tjänst.

1) Kvinnor är bara fertila 3-5 dagar/månad. Så det är fritt fram att ligga minst 25/30 dagar i månaden utan att riskera att bli gravid.

2) Om man går och badar och smörjer in sig framför män så gör man det för att få sexuell uppmärksamhet,

Citat:
Jag och min kompis låg och solade bredvid två män. Det började med att de närmade sig våra handdukar och sedan sa de att det var många tjejer här och att de var tvungna att gå och röka, som om de inte kunde kontrollera sig själva, säger Signe.

En stund senare började mannen kommentera Signes kropp.

Jag började smörja in mig med solkräm när han viskade till sin kompis om att "mina bröst skulle trilla ut". Det är obehagligt och man blir helt stel. Nu efteråt så borde jag ha gått till en badvakt.
Senast redigerad av Babianen 2015-07-20 kl. 17:00.
Citera
2015-07-20, 16:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Sanningen gör ont ibland. Givetvis har media sin skuld i detta. Kvinnor är tyvärr lättare än män att påverka med propaganda. Men att (i synnerhet unga) kvinnor fortsätter på den inslagna och destruktiva vägen, trots att alla fakta sedan lång tid legat på bordet, för alla och envar att ta del av, talar sitt tydliga språk. Man VILL inte förstå. Primitiva drifter är starkare än förstånd och logik. Tyvärr.
Citera
2015-07-20, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixt
Du menar att problemen inte existerar?

Jag har bevittnat värre problem än så på utebadet i min hemstad på somrarna. Utländska invandrarmän som står vid stängslen utanför badet och ropar och visslar på unga svenskor som ligger och solar.

Stökiga invandrare rent generellt som sparkar boll på tjejerna för att få deras uppmärksamhet, sorry om jag bara nämner invandrarna men alla dom gångerna jag har vart och badat på det lokala utebadet så är det alltid invandrare som är stökiga och beter sig som 12-åringar som aldrig sett en kvinna i bikini förut.
Citera
2015-07-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Jag har bevittnat värre problem än så på utebadet i min hemstad på somrarna. Utländska invandrarmän som står vid stängslen utanför badet och ropar och visslar på unga svenskor som ligger och solar.

Stökiga invandrare rent generellt som sparkar boll på tjejerna för att få deras uppmärksamhet, sorry om jag bara nämner invandrarna men alla dom gångerna jag har vart och badat på det lokala utebadet så är det alltid invandrare som är stökiga och beter sig som 12-åringar som aldrig sett en kvinna i bikini förut.

Det ska bli intressant att i framtiden skåda PK-syntax-errorn när kvinnor ställs emot blattar. Antagligen kommer man välja att försöka skuldbelägga "män" så länge som möjligt men när det uppdagas mer och mer vilka sorts "män" som beter sig illa kommer det bli en intressant debatt.

Politiker tar det parti som genererar flest röster. Snart har vi så många röstberättigade blattar här som går på bidrag att sossarna får egen majoritet. Då kan man även börja vaska ut den svenska kvinnan, så som man har gjort med den svenska mannen ett tag nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in