2015-07-20, 13:51
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Har för mig att det stog något om sexistiska kommentarer i artikeln. Är antagligen det hon tagit fyr på. Lite märkligt att hon trycker på stirra och alla män i artikeln, men jag tror inte hon tänkt igenom den ordentligt. Mest sannolikt bara ett behov av bekräftelse och uppmärksamhet. Rätt sorts bekräftelse och uppmärksamhet vill säga, enligt hennes sätt att se det.

Annars är det den vanliga feministretoriken. Något arsle till cooling har betett sig tölpaktigt och därför ska hela gruppen män fördömas. Media hakar på för att.. Girl Power.. eller något. Vet inte.
.

Jag kan inte se mer än att hon själv måste kolla om någon kollar på henne. Hur ser hon annars att någon kollar?
Jag har inga som helst problem med att en man kollar in mig. Jag har ett par rejäla pattar som ej går att gömma. Jag är kvinna och jag vet att män gillar kvinnors kropp. Naturligt så att säga. Lika naturligt som jag gillar män och tittar på dem.
Varför göra ett problem av ett ickeproblem? Om någon däremot tränger sig på en och tafsar eller förföljer en är en helt annan sak.
Jag kollar aldrig om någon kollar mig. De får kolla om de vill kolla in mig. Jag kollar själv på människor i badhuset.
Stirrar inte men kollar in.
Hon kanske ej klarade av blickarna då men måste själv ha tittat efter männens blickar så att säga.
Citera
2015-07-20, 13:54
Medlem
nygraddads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Förstod direkt när jag läste denna artikel i morse att det rörde sig om en F!-tjej. Verkar var en riktig vänsterextremist med tanke på vad hon gillar på Facebook.

Förmodligen är det nog vita medelåldersmän som är de största bovarna enligt henne.

Är nog bäst Signe tar med sin kille trots allt på badet i fortsättningen så kan han styra upp smygtittarna.

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/l/t1.0-9/1975061_490132981093294_2131214757_n.jpg?oh=4ded5e c7644b1558ea54d354fe4cfb7b&oe=561B87F1

HAHAHA!, det här är ju bara för bra! Hon är som en levande karikatyr på en naiv PK-skadad kvinna som svalt hela åsiktspaketet med hull och hår.

Negerhanen till pojkvän i traditionell Afrikansk dashiki var en ren bonus....
Senast redigerad av nygraddad 2015-07-20 kl. 14:01.
Citera
2015-07-20, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
.

Jag kan inte se mer än att hon själv måste kolla om någon kollar på henne. Hur ser hon annars att någon kollar?
Jag har inga som helst problem med att en man kollar in mig. Jag har ett par rejäla pattar som ej går att gömma. Jag är kvinna och jag vet att män gillar kvinnors kropp. Naturligt så att säga. Lika naturligt som jag gillar män och tittar på dem.
Varför göra ett problem av ett ickeproblem? Om någon däremot tränger sig på en och tafsar eller förföljer en är en helt annan sak.
Jag kollar aldrig om någon kollar mig. De får kolla om de vill kolla in mig. Jag kollar själv på människor i badhuset.
Stirrar inte men kollar in.
Hon kanske ej klarade av blickarna då men måste själv ha tittat efter männens blickar så att säga.

Men sluta nu, det enda du kan skuldbelägga tjejerna för i det här fallet är att dem har röstat hit förövarna. Klart man lägger märket till om någon fläskpadda spanar in en ute i det offentliga, lägger dock ingen större vikt vid detta. Tror inte hon har aktivt sökt männens blickar med en raggande blick.
Citera
2015-07-20, 14:07
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gyn-grossisten
Men sluta nu, det enda du kan skuldbelägga tjejerna för i det här fallet är att dem har röstat hit förövarna. Klart man lägger märket till om någon fläskpadda spanar in en ute i det offentliga, lägger dock ingen större vikt vid detta. Tror inte hon har aktivt sökt männens blickar med en raggande blick.
Pratar vi om män eller invandrare nu?
Citera
2015-07-20, 14:18
Bannlyst
Citat:
Pratar vi om män eller invandrare nu?

Vi pratar om invandrarmän, dem som står för detta beteende.
Citera
2015-07-20, 14:27
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Vi pratar om invandrarmän, dem som står för detta beteende.
Jaha! Jag trodde att vi diskuterade artikeln i expressen där de pratades om gubbar som glodde. Inte invandrare.
Då har jag missuppfattat diskussionen rejält.
Citera
2015-07-20, 14:30
Bannlyst
Citat:
Jaha! Jag trodde att vi diskuterade artikeln i expressen där de pratades om gubbar som glodde. Inte invandrare.
Då har jag missuppfattat diskussionen rejält.

Nu gör du dig bara dum, i artikeln står det att män och yngre killar följer efter henne och glor. Ett adekvat beteende för ensamkommande flyktingbarn.
Citera
2015-07-20, 14:45
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Nu gör du dig bara dum, i artikeln står det att män och yngre killar följer efter henne och glor. Ett adekvat beteende för ensamkommande flyktingbarn.
Vart står det i artikeln att det är ensamkommande flyktingbarn och invandrare hon pratar om?
Ursäkta mig men jag ser inte det?
Nja jag kan inte hålla med dig heller. Män är män oavsett kultur. Vissa kulturer däremot är "mer" än män(djuriska) men även det individuellt så att säga.
De flesta människor har gränser för sitt eget beteende.
Citera
2015-07-20, 14:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Vart står det i artikeln att det är ensamkommande flyktingbarn och invandrare hon pratar om?
Ursäkta mig men jag ser inte det?
Nja jag kan inte hålla med dig heller. Män är män oavsett kultur. Vissa kulturer däremot är "mer" än män(djuriska) men även det individuellt så att säga.
De flesta människor har gränser för sitt eget beteende.

Alla som besökt ett badhus i en svensk stad vet vilka det är som härjar. Självklart är detta ett invandrarproblem. Det finns många sexuella övergrepp dokumenterade som utförts av invandrare på badhus i svenska städet. Även minderåriga svenska barn har blivit utsatta.
Citera
2015-07-20, 14:59
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Alla som besökt ett badhus i en svensk stad vet vilka det är som härjar. Självklart är detta ett invandrarproblem. Det finns många sexuella övergrepp dokumenterade som utförts av invandrare på badhus i svenska städet. Även minderåriga svenska barn har blivit utsatta.
Inget är självklart för mig. Absolut inget.
Citera
2015-07-20, 15:01
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är ett manligt problem kan jag säga. Inga kvinnor flåsar och förföljer män i badhusen. Kanske någon enstaka kvinna då.
Citera
2015-07-20, 15:04
Medlem
Brudar som röstar för att få hit fler våldtäktsblattar får skylla sig själva och gå bada bland dom. Men givetvis är det otroligt synd om de som inte har röstat för detta och barn. Allt blattar vidrör blir äckligt och förstört. Nu kan man inte bada inomhus i Sverige längre, man blir antingen våldtagen, rånad eller på annat vis äcklad av blattens beteende.

Men brudar gillar ju blattar så hur kan detta komma sig? Kanske har blivit lite väl spännande på senaste? Det går inte att spola tillbaka bandet, nu är dom här och Sverige är för evigt ett bajsland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in