2015-07-19, 04:09
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
Kan komma vilken dag som helst. Det sades inom "de närmsta veckorna" för ett par veckor sedan. Då rapport kommer 14 augusti kan det vara naturligt att ge besked då om det inte blir klart nu snart.

Inte en chans att de håller på PM:t till 14 Augusti. Isf skulle han nog sagt inom några månader..
Blir bra det här hursomhelst med den enorma marknad vi exponeras mot snart,jisses..
Citera
2015-07-19, 21:12
Medlem
ambivallenss avatar
Hur ter sig denna aktie imorgon tror ni?
Citera
2015-07-19, 23:09
Medlem
grillbesticks avatar
Skulle gissa på en svag öppning uppåt för att sedan halka ner ett par procent för att sedan stänga någon procent upp.
Citera
2015-07-20, 04:48
Medlem
alienfins avatar
Användningsområdet sprider sig som en löpeld..
http://necs.com/blog-article.php?id=24
Citera
2015-07-20, 09:29
Medlem
Fenjal888s avatar
Fy fan alltså, jag tittade på denna innan den sprang iväg. Jag vet inte varför, men jag hade en bra magkänsla och nu känns det som det är försent att ta del av kakan. Bara att gratulera till er som fick påtår i plånboken!
Citera
2015-07-20, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Fy fan alltså, jag tittade på denna innan den sprang iväg. Jag vet inte varför, men jag hade en bra magkänsla och nu känns det som det är försent att ta del av kakan. Bara att gratulera till er som fick påtår i plånboken!

För sent? Det har inte ens börjat än
Citera
2015-07-20, 11:04
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itzelsnitch
För sent? Det har inte ens börjat än

Tänkte mest att den stigit med 200%, är ju rätt mycket även om värdet är lågt. Men om man kollar på nyheterna känns det ju konstigt att den stigit så mycket som den redan har.
Citera
2015-07-20, 11:09
Medlem
Citat:
Tänkte mest att den stigit med 200%, är ju rätt mycket även om värdet är lågt. Men om man kollar på nyheterna känns det ju konstigt att den stigit så mycket som den redan har.

Tror inte det är för sent att investera, finns mer vinst att hämta, speciellt om sammarbetet med HP går igenom.
Citera
2015-07-20, 11:27
Medlem
Viggen82s avatar
Köpte Anoto igen efter uppgången i FING. Är en daytrader men vågar inte sätta en säljorder på denna, tänker istället ta semester å sedan får vi se vad den står i om ett par veckor
Citera
2015-07-20, 11:35
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Spelar väl ingen roll hur många procent en aktie stiger. SÅ länge FA indikerar på högre kurser är det en bra investering.

Nu vet jag inte vad Anoto är värd men just tänket håller jag ej med om. Ser den kommentaren ofta men förstår inte hur man kan gå efter det när man ska avgöra Köp/sälj?
Citera
2015-07-20, 11:38
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Spelar väl ingen roll hur många procent en aktie stiger. SÅ länge FA indikerar på högre kurser är det en bra investering.

Nu vet jag inte vad Anoto är värd men just tänket håller jag ej med om. Ser den kommentaren ofta men förstår inte hur man kan gå efter det när man ska avgöra Köp/sälj?

Nä, håller med dig, det är väl bara hjärnspöken. Jag använder ett realtidsprogram och kollar squeeze momentum, men av någon anledning så hittar jag inte Anoto i det programmet så vågar inte riktigt agera.
Citera
2015-07-20, 13:12
Medlem
Köpte 4500 stycken idag på ett anskaffningsvärde på 1.46kr.

Det blir nog bra det här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in