Citat:
Ursprungligen postat av
zorb89
Vilka seriösa ägare menar du, de som köpt på kurser ifrån 125kr ned till 1kr? Lätt matte säger nu att kurs på 10kr ger börsvärde på ca 9miljarder, 20kr ger 18miljarder osv. Måste vara världens bästa investering för dessa herrar som ALDRIG får se blått sken i depån igen
Så du kan inte ens ta fram en riktkurs? Jäklar vilken kunskap du måste sitta på som slipper räkna.
Låter ju INTE som att du vet vad du investerar i mer än en digital penna som gått med förlust ända sedan år 2000.
När jag såg det här klippet ifrån Oktober stod det klart att de bara kämpar för Nyemissioner och att Apple inte har intresse av Anoto:
http://www.redeye.se/webcast/investor-forum-14-oktober-anoto
Har du missat att kursen gått ifrån 125kr ned till den här bottennivån?
Finns INGA långsiktiga ägare som sitter med Gav under 2kr mer än nya ägare och trejders så du får nog ta och vakna upp.
Jag var med 2014 Februari och gjorde vinst innan det sprack, tacka TA att jag inte stannade kvar...
Jag säger inte emot att kursen kan nå 2,5kr eller vart den nu drar men kurser måste ALLTID kunna backas upp av en riktig FA och om inte så är det bara luft. Känns då idiotiskt att investera långsiktigt i då det inte finns något stöd att förlita sig på.
Du får ta det här hur du vill men jag påpekar endast att ni bör vara försiktiga och inte låta er luras av idioter på Placera.
Mvh
Haha i mars 2014 skrev du att man skulle vara långsiktig på flera år i anoto.
Hade du följt ditt eget råd hade du sluppit sitta här och hora för att få ner kursen 0,00001 öre för att kunna gå in och jaga ettöringar i morgon igen.
Hela din historik med anoto rekomendationer är för övrigt ett enda mich mach av motdtridigheter.
Nåja, jag ska inte dömma dig för hårt, jag höll på likadant mina första år, men dra ner lite på volymen med dina varningar. Det är ingen av oss som vet var anoto är om några år. Dessutom tyckte du ju själv att den var köpvärd för bara några timmar sedan.
Jag skrev att ingen kan veta exakt vad en aktie står i vid en specefik tid.
Du har fått min prognos ner upp till 40% eller 2.50:- i närtid. Eller allt där i mellan, det är allt jag behöver i bolag av det här slaget.
Att du tror att man gör en analys och sätter en specifik riktkurs och använder enbart ta på en aktie som anoto i det läge den befinner sig just nu bekräftar att du är en svammlare.
Sen hoppas jag du förstår att om du ska vara med på en resa som har potential att ge tio gånger pengarna på förhållandevis kort sikt kan inte all fundamenta, hela orderboken och övrig information visa det i dag.
Du kan liksom inte få alla bevis innan du köper OCH en låg värdering. Det är inte så det funkar vettu.