Citat:
Ursprungligen postat av
MySpace
Varför är du så nedlåtande då??? Tror fasen att IFK Gbg är besvikna efter ha ledat 2 ggr och knappt släppt till en målchans.
Läser du ens mina inlägg? Du beter dig som en obstinat femåring. Vi hade definitivt fina målchanser igår förutom vid just målen. För att bara nämna två jag spontant kommer ihåg hade vi bland annat Kujovics skott utifrån och när Sjölund bränner en volley i straffområdet.
Citat:
Ursprungligen postat av
nowlickit
Förstår inte problemet med att klaga på externa omständigheter när de alldeles uppenbart var avgörande för matchens utfall.
Vidare så har den delade potten från detta dubbelmöte helt klart smickrat Norrköping. Blåvitt har varit det bättre laget i båda matcherna.
Extrema omständigheter? Tillåt mig småle. Nu gillar jag inte att diskutera domslut var för sig men nu tvingar du mig. Både Sebastian Eriksson och Sören Rieks kunde och borde ha varit utvisade igår, speciellt Eriksson som "hade" typ 4 varningar. Vidare minns jag ett tillfälle då Kujovic tröja stod som en strut i erat straffområde. Det såg även märkligt ut vid vårt kvitteringsmål där Bjärsmyr håller ett väldigt fast grepp om en av våra mittbackar.
Smickrat Norrköping? Du får det att låta som vi tagit några poäng här på ren tur. Så är det naturligtvis inte - vi har förtjänat ihop den i båda matcherna genom en fin halvlek i respektive match - samma halvlek då Göteborg inte var bra.
EDIT: Såg nu faktiskt att jag läst fel - det stod "externa" och inte "extrema". Nåväl, faktum kvarstår att det inte bara var Göteborg som blev förfördelade av domaren - tycker faktiskt att ni hade honom mer med er än oss totalt sett.