2015-07-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Låter som du kör alldeles för lite encounters.

Hahaha det hjälper inte, körde det extremt mycket, men tyvär är man ful så är man
Citera
2015-07-18, 21:29
Medlem
Citat:
Låter som du kör alldeles för lite encounters.

Det gör jag nog ja. Jag tycker det är lite fegt att köra encounters. I 9 fall av 10 har man ju ändå bara bilder att utgå från, kvinnor anger ju ingenting om sig själva.

Om jag är intresserad av någon skriver jag, och då blir det som det blir. Antingen får man inget svar eller så får man prata med en tråkig, ointresserad jävel.
Citera
2015-07-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Det gör jag nog ja. Jag tycker det är lite fegt att köra encounters. I 9 fall av 10 har man ju ändå bara bilder att utgå från, kvinnor anger ju ingenting om sig själva.

Om jag är intresserad av någon skriver jag, och då blir det som det blir. Antingen får man inget svar eller så får man prata med en tråkig, ointresserad jävel.

Problemet är väl att du inte syns i princip utan att gilla folk först. Det spelar dock kanske mindre roll om du ändå helst är den som skriver först. Själv tycker jag matchningarna underlättar för kontakt. Då vet man på förhand att personen iaf är lite intresserad. Det är rentav ovanligt att folk man inte matchat med ens svarar.
Citera
2015-07-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Hahaha det hjälper inte, körde det extremt mycket, men tyvär är man ful så är man

Hjälpte dig uppenbarligen till en dejt din hunk!
Citera
2015-07-18, 21:49
Medlem
Citat:
Hjälpte dig uppenbarligen till en dejt din hunk!

Haha ja men såhär i efterhand önskar ja att ja aldrig någonsin hade gått på den dejten, fick inte direkt bättre självförtroende efter det Hade troligtvis ett par till möjligheter på G men ja reggade av mig då ja inte vill uppleva det ja gjorde igen
Citera
2015-07-18, 21:52
Medlem
Citat:
Haha ja men såhär i efterhand önskar ja att ja aldrig någonsin hade gått på den dejten, fick inte direkt bättre självförtroende efter det Hade troligtvis ett par till möjligheter på G men ja reggade av mig då ja inte vill uppleva det ja gjorde igen

Kvinnan du träffade då, såg hon bra ut? Hur uppfattade du henne?
Citera
2015-07-18, 21:52
Medlem
Citat:
Problemet är väl att du inte syns i princip utan att gilla folk först. Det spelar dock kanske mindre roll om du ändå helst är den som skriver först. Själv tycker jag matchningarna underlättar för kontakt. Då vet man på förhand att personen iaf är lite intresserad. Det är rentav ovanligt att folk man inte matchat med ens svarar.

Möjligt att du har rätt. Jag kanske bör bryta mot mina principer.
Citera
2015-07-18, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Kvinnan du träffade då, såg hon bra ut? Hur uppfattade du henne?

En 6:a kanske 7:a skulle ja säga att hon var. Uppfattade henne som blyg, det är ju jag med, men var mitt ansikte som svek mig återigen, annars hade ja lätt fått chansen en dejt till minst.
Citera
2015-07-18, 21:57
Medlem
Citat:
En 6:a kanske 7:a skulle ja säga att hon var. Uppfattade henne som blyg, det är ju jag med, men var mitt ansikte som svek mig återigen, annars hade ja lätt fått chansen en dejt till minst.

Låter som ni låg på samma nivå utseendemässigt då. Tycks vara feghet och dåligt självförtroende som sätter käppar i hjulet för din del tyvärr, inget annat.
Citera
2015-07-18, 21:58
Medlem
Citat:

Okej. Har du pratat med henne efteråt?
Citera
2015-07-18, 21:58
Medlem
Citat:
Låter som ni låg på samma nivå utseendemässigt då. Tycks vara feghet och dåligt självförtroende som sätter käppar i hjulet för din del tyvärr, inget annat.

Jag var inte feg, tvärtom så försökte ja verkligen att visa självförtroende osv som alla håller så högt här Nej det var faktiskt utseendet som förstörde, tyvär.
Citera
2015-07-18, 22:08
Medlem
Citat:
Jag var inte feg, tvärtom så försökte ja verkligen att visa självförtroende osv som alla håller så högt här Nej det var faktiskt utseendet som förstörde, tyvär.

Ser man ut som Shia LaBeouf så är utseendet inget problem. Får man flera tjejer intresserade, och till och med vilja dejta en, så är utseendet inget problem. Hur länge ska du begränsa dig själv med lögnen att du har ett fult ansikte?

Tycker du ska fortsätta dejta till du minst fått någon i säng. Kåt måste du väl vara iaf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in