2015-07-17, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Instämmer. Enligt "rykten på stan" så ska singelmorsorna vara jävligt desperata också, vad gäller att gå fort fram. Ett desperat sökande efter en plastpappa. Men det är om man ska tro på vad som sagts på Flashback.
Ligger nog ganska mycket sanning i det.
Var en gång i tiden tillsammans med en tjej med extra bagage så att säga (pappan hade flyttat till annat land och gav blanka fan i barnet). Så på den fronten var det lugnt. Men njaa det blir ohållbart i längden.
Citera
2015-07-17, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonnyCement
Ligger nog ganska mycket sanning i det.
Var en gång i tiden tillsammans med en tjej med extra bagage så att säga (pappan hade flyttat till annat land och gav blanka fan i barnet). Så på den fronten var det lugnt. Men njaa det blir ohållbart i längden.
Skulle det in mycket pengar till hennes unge? Vilket land flyttade hennes x till?
Citera
2015-07-17, 16:21
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Gräsligt avtändande med alla dessa singel mammor som är en majoritet på denna sida.
"Ida 28 med 3 ungar i bagaget,en schäfer och svanktatuering". Nitlott deluxe.

Hahaha ja, det är så fruktansvärt attraktivt

Arbetslös, barn och husdjur. Tar väl första bästa bara för att bli försörjd. Undra om någon går i den fällan och stannar kvar? Tänker att det måste vara jävligt många som kör pumpa och dumpa på dessa tjejer...
Citera
2015-07-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Skulle det in mycket pengar till hennes unge? Vilket land flyttade hennes x till?

Turkiet vad jag minns.Pappan var Svensk , hon Svensk/Filipin.
Behövde inte betala något till hennes unge alltså exempelvis kläder och dylikt utan det skötte hon..
Men hände väl att man stack in en slant under mattan då och då, var inge större summor direkt.
Citera
2015-07-18, 18:11
Medlem
Testade igen med nytt konto men ingen förändring alls. Trots att jag hade bra bilder så sjönk min popularitet till Väldigt Låg Avregistrerade mig direkt
Citera
2015-07-18, 18:14
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Testade igen med nytt konto men ingen förändring alls. Trots att jag hade bra bilder så sjönk min popularitet till Väldigt Låg Avregistrerade mig direkt

Rätt beslut. Inga tajta fittor som hänger där ändå,
Slutar med flaggan i top.
Citera
2015-07-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Rätt beslut. Inga tajta fittor som hänger där ändå,
Slutar med flaggan i top.

Precis
Citera
2015-07-18, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345

Själv förstår jag inte rating/popularitet systemet eller vad man skalla kalla skiten på denna site.
Har givetvis låg popularitet.
Antar att jag saknar "tuffa" bilder när jag ligger på stranden i Laos med en öl i handen för att visa att jag är så äventyrlig.
Citera
2015-07-18, 19:44
Medlem
Citat:
Själv förstår jag inte rating/popularitet systemet eller vad man skalla kalla skiten på denna site.
Har givetvis låg popularitet.
Antar att jag saknar "tuffa" bilder när jag ligger på stranden i Laos med en öl i handen för att visa att jag är så äventyrlig.

Haha så sant. Jag har också låg popularitet, dock har jag fortfarande bara 2 bilder på Badoo, antar att jag behöver lägga till en eller fler för att ens se min rating?

Det enda som står är att jag har "låg popularitet". Jag får helt enkelt ta och be någon fota mig någon dag. Jag tillhör gamla skolan, inga jävla selfies!
Citera
2015-07-18, 20:01
Medlem
Populariteten verkar vara någon form av dagsform över antalet besökare av profilen (och eventuellt gillande?). Spamma gillande så får ni hög eller väldigt hög popularitet.
Citera
2015-07-18, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Populariteten verkar vara någon form av dagsform över antalet besökare av profilen (och eventuellt gillande?). Spamma gillande så får ni hög eller väldigt hög popularitet.

Jag har haft 29 besökare på ett halvår & utöver det 5-6 "gillningar", som jag inte har en aning om vilka det var, i och med att det var suddiga bilder. Ja du hör ju själv hur "bra" det låter.
Citera
2015-07-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Jag har haft 29 besökare på ett halvår & utöver det 5-6 "gillningar", som jag inte har en aning om vilka det var, i och med att det var suddiga bilder. Ja du hör ju själv hur "bra" det låter.

Låter som du kör alldeles för lite encounters.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in