2015-07-18, 14:49
Medlem
Haha vilken lirare. Hon ska nog undvika kändisskapet, är inget för henne. Tror på riktigt att negrer är ett folkslag från Niggeria och förstår inte varför folk blir så upprörda. Haha idiot.
Citera
2015-07-18, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Hon går väl in i en roll på YT? Jag kan inte påstå att jag har sett särskilt mycket av det hon gjort men mitt intryck är att det handlar om skådespelande, åtminstone till viss del. Du borde för övrigt sluta använda beteckningen WT, den får dig att framstå som en tvättäkta tönt som vill ha "elitens" gillande här på Flashback.
Är nog mer att hon har en Antisocial personlighet än att hon spelar en roll. Är väldigt lätt genomskådat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Haha vilken lirare. Hon ska nog undvika kändisskapet, är inget för henne. Tror på riktigt att negrer är ett folkslag från Niggeria och förstår inte varför folk blir så upprörda. Haha idiot.

*Nigeria.
Citera
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Hon går väl in i en roll på YT? Jag kan inte påstå att jag har sett särskilt mycket av det hon gjort men mitt intryck är att det handlar om skådespelande, åtminstone till viss del. Du borde för övrigt sluta använda beteckningen WT, den får dig att framstå som en tvättäkta tönt som vill ha "elitens" gillande här på Flashback.

1: Jag tänker inte sluta använda ord som jag tycker är coola
2: När Flashbackeliten tycker att dem är töntiga, först då kommer jag sluta använda dem
3: Det är jag som är Flashbackeliten

Och det var verkligen inte skådespel i det klippet, det var enbart frustration
Senast redigerad av tlcswe 2015-07-18 kl. 14:56.
Citera
2015-07-18, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyndee
Adam Södermalm passar inte in i hans image som hård neger med niggers, bitches och hoes.

Adam Södermalm,, ahaha Den var bra ! Den mörkhyade "nigger wannabe´n" gör som alla Svenska Kvinnor, flyr för sina liv, från grottorna, (bruna förorter ).
Citera
2015-07-18, 14:53
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Hon kanske är korkad men det saknar relevans. Det väsentliga i sammanhanget är att Adam "Niggern" Tensta, i samarbete med vänsterblaskan Nyheter24, anser sig ha rätt att förstöra en människa karriär bara för att hon använt ett ord som, tro det eller ej, används av väldigt många människor i det här landet.
Citera
2015-07-18, 14:55
Avslutad
Citat:

Det där.
Citera
2015-07-18, 14:56
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Är nog mer att hon har en Antisocial personlighet än att hon spelar en roll. Är väldigt lätt genomskådat

Det saknar relevans.

Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe

Och det var verkligen inte skådespel i det klippet, det var enbart frustration

Jag snackar om hennes klipp överlag.
Citera
2015-07-18, 14:58
Medlem
nedboys avatar
Vet inte om ni avhandlat detta tidigare, ber om ursäkt i så fall. Angående en artikel från AB.

Artikel från Aftonbladet beskriver:
Citat:
"... Louise Andersson Bodin, som nu petats från TV4:s nya program ”Spring”, ..."

Har Tv4 nu alltså blivit så rädda för Adam Tensta och Zara Larsson med vänner att de helt enkelt trampar på Louise på det här sättet? Hur fan kan de göra på det här sättet? Om det nu är sant. Hur mår egentligen den här Louise idag tro?

Louise säger:
Citat:
"Jag är inte ett skit och jag har fått mitt liv förstört i dag."
vidare i artikeln:
Citat:
"Adam Tensta skriver på Facebook att ”pajkastningen” efter hans ”Nyhetsmorgon”-sorti var väntad.
– Nu är bollen i rullning och ämnet är uppe på tapeten igen. ..."

För Adam Tensta så var det här förmodligen bara ett PR-knep för att tjäna mer pengar och han offrade Louise liv helt kallsinnigt för att få dessa pengar.

Detta ställer sig Zara Larsson, Tv4 med flera sig bakom? Fy fan!

Artikeln
Citera
2015-07-18, 14:59
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Jag snackar om hennes klipp överlag.

Om jag citerar ett specifikt klipp där hon talar i frustration, då har väl hennes övriga utube-klipp ingen relevans över huvud taget?
Citera
2015-07-18, 15:02
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Om jag citerar ett specifikt klipp där hon talar i frustration, då har väl hennes övriga utube-klipp ingen relevans över huvud taget?

I den här tråden har klippen relevans eftersom folk stör sig på hennes sätt att vara i dem. När jag skriver folk så syftar jag på Tensta-fans och vänsterfjantar.
Citera
2015-07-18, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Grymt starkt av Adam Tensta, känd manlig mörkhyad artist, att trycka ner Louise Andersson Bodin "no name" vit svensk kvinna!

Vilket underbart svenskt land som vi bor i som man får ha yttrandefrihet i!
Bäst att vi syr igen käften på alla barn som föds, då kan ingen bli kränkt!

Visst ! Adam "Södermalm" är bara ännu en missanpassad skithög som försöker läga munkavel på folket missnöje

Men allra bäst är i fall skattebetalaren tar reda på vart majoriteten av hon/han skattemedel går. För om våra pengar läcker som ett såll till alla bruna farmer i förorterna,,, så kan man betala hur mycket skatt som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in