2015-07-18, 13:43
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Blev så jävla berörd att jag sitter och skakar av ilska när jag ser klippet. Alla borde dela det!

Jag har varit inne på Ernman och Z Larssons officiella Facebook och delat videon med en tillhörande text. Sverige och PK sekten är sinnessjuk. Negrer är fina människor. Jag hoppas hon kan få igenom en anmälan mot Tensta och alla näthatare, i alla fall några bör det gå att ta.
Citera
2015-07-18, 13:47
Medlem
49450s avatar
"VI GILLAR OLIKA" var något alla hade på FaceBook profilerna. Kan vi inte byta till något som stöttar denna Louise? Några seriösa förslag?
Citera
2015-07-18, 13:48
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
Jag har varit inne på Ernman och Z Larssons officiella Facebook och delat videon med en tillhörande text. Sverige och PK sekten är sinnessjuk. Negrer är fina människor. Jag hoppas hon kan få igenom en anmälan mot Tensta och alla näthatare, i alla fall några bör det gå att ta.
RESPEKT!
Citera
2015-07-18, 14:00
Avslutad
Går det få tag på Adam från Afrikat någonstans? vart håller han hus? vilka kretsar rör han sig i?
För övrigt, riktigt lågt av Adam från Afrikat.

mvh
Citera
2015-07-18, 14:01
Bannlyst
Hon värmländskan är lite jobbig också faktiskt men med det sagt är hon ju inte värd några hot. Men hon borde tagga ner med sina videos där hon svär som en idiot med sin patetiska värmländska.
Citera
2015-07-18, 14:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Hon värmländskan är lite jobbig också faktiskt men med det sagt är hon ju inte värd några hot. Men hon borde tagga ner med sina videos där hon svär som en idiot med sin patetiska värmländska.

Ja det är lite patetiskt det hon vräker ur sig och jobbig dialekt!

Men samtidigt förstår jag henne, hon har ju fått sitt namn dragit i skiten och blivit hotad.
Citera
2015-07-18, 14:10
Bannlyst
Citat:

Ja, varenda jävla Svensk ska prata på samma sätt, alternativt arabisk somaliska.
Citera
2015-07-18, 14:14
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehn00b
Finns där någon möjlighet för henne att ta han till rättegång? Med tanke på att det är pågrund av honom hon nu får dödshot osv ?
Haha, vad skulle hon polisanmäla honom för i såna fall? Allt han har gjort är att lämna en tv-studio under pågående intervju, det är knappast straffbart.
Citera
2015-07-18, 14:18
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Haha, vad skulle hon polisanmäla honom för i såna fall? Allt han har gjort är att lämna en tv-studio under pågående intervju, det är knappast straffbart.
Förtal isf. Men då talar vi inte om att han lämna studion.
Citera
2015-07-18, 14:25
Medlem
Grymt starkt av Adam Tensta, känd manlig mörkhyad artist, att trycka ner Louise Andersson Bodin "no name" vit svensk kvinna!

Vilket underbart svenskt land som vi bor i som man får ha yttrandefrihet i!
Bäst att vi syr igen käften på alla barn som föds, då kan ingen bli kränkt!
Citera
2015-07-18, 14:32
Medlem
Bushsweedes avatar
Citat:

Det står dig ju fritt att faktiskt låta bli att titta på patetiska värmländska videos..
Gillar du det inte är det väl bara att surfa vidare, det finns miljontals idiotiska videos på Youtube med folk som svär på alla möjliga språk och dialekter..

Det enda patetiska med den här historien är alla låtsassårade twitterhjältar och b-kändisar som ska vädra sina silkesvita lakan till påhittade samveten i tid och otid mot allt som inte till punkt och pricka håller sig i den trådsmala korridor varifrån det riktiga hatet och det riktiga hotet mot demokratin och yttrandefriheten kommer.

Det är de här människorna som beter sig så som 30-tals nazisterna gjorde.
Tyck som vi, eller räkna med att bli förföljd.
Det värsta är att de inte förstår det själva..
Citera
2015-07-18, 14:37
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Det där kan ha varit det jobbigaste klippet jag sett på länge. Ska hon vinna sympatier, kan man inte uttrycka sig på det sätt hon gör. Hon framstår som ett riktigt obildat WT och spär på alla fördomar om hennes hemkommun.

Hon går väl in i en roll på YT? Jag kan inte påstå att jag har sett särskilt mycket av det hon gjort men mitt intryck är att det handlar om skådespelande, åtminstone till viss del. Du borde för övrigt sluta använda beteckningen WT, den får dig att framstå som en tvättäkta tönt som vill ha "elitens" gillande här på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in