2015-07-17, 01:22
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Vet du inte hur youtube eller google fungerar så säg det. Det här är den uppmärksammade videon:

https://www.youtube.com/watch?v=Wj6OsoGfVGo

Klickar du på hennes namn precis under videon kommer du till hennes andra klipp.

Klippet från när hon var med i Tv4:

https://www.youtube.com/watch?v=Wj6OsoGfVGo

Som sagt skämskudde rekommenderas. Inte ens TV4's stela programledare kan hålla sig från att hånskratta när hon börjar prata.

Hon har ju en ljuvlig dialekt men svenskhatarna med Durochmoll i spetsen vill ju utrota allt som är svenskt och alla svenskar, sedan efter det ersätta de utdöda Sverige med afrikaner och islam.

Det är på tiden att det skapas ett vetenskapligt ord för det som anti-rasisterna håller på med, nämligen: Antisuecism Suecia (latin) Sverige
Senast redigerad av thewellovedone 2015-07-17 kl. 01:34.
Citera
2015-07-17, 01:28
Medlem
Ett PR-trick från denna sjuka uppmärksamhetshora som kallar sig Adam. Han hade naturligtvis enkelt kunna avböja att vara med överhuvudtaget, men då hade han inte fått någon uppmärksamhet.
Citera
2015-07-17, 01:30
Medlem
Det hade varit mycket bättre om han istället hade lämnat landet i protest !!!
Citera
2015-07-17, 01:32
Medlem
9797s avatar
Att i protest lämna en intervju och resa sig ur en soffa är ju lite klent och töntigt 90-tal á la Bengt Westerberg. Känner inte till Adam Tensta men tycker negern borde lämna landet i protest istället.
Citera
2015-07-17, 01:34
Medlem
Efter att ha sett klippet på Youtube och även det här https://www.facebook.com/louisehoska.bodin/videos/vb.717077601/10153040273912602/?type=2&theater så tycker jag väl inte att det var så farligt, även om hon uttrycker sig
lite klumpigt och är ganska fördomsfull.

Men det är såklart bra att Tensta tar avstånd från rasism, men han borde rikta sin ilska mot värre saker. Typ som alla idioter i den här tråden.
Citera
2015-07-17, 01:42
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4009900
Yttrandefrihet?

tar du till det där urvattnade kortet?

så om någon sa på tv att din mamma tyckte om negerkuk, bara för att de ansåg att de hade rätt till det, hade du tyckt det var yttrandefrihet då?

dumma jävla åsna asså....
Citera
2015-07-17, 01:45
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Ett PR-trick från denna sjuka uppmärksamhetshora som kallar sig Adam. Han hade naturligtvis enkelt kunna avböja att vara med överhuvudtaget, men då hade han inte fått någon uppmärksamhet.

när för då hade han inte fått säga det han ville i tv de hade inte tillåtit det och blogg är så mkt mindre effektivt... så denna "neger" var inte så dum trots allt. ärthjärna.
Citera
2015-07-17, 01:49
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman

så om någon sa på tv att din mamma tyckte om negerkuk, bara för att de ansåg att de hade rätt till det, hade du tyckt det var yttrandefrihet då?

Ja, det hade jag tyckt! Som vanligt så vill antisueciterna endast att yttrandefriheten ska gå åt ett håll
Citera
2015-07-17, 01:52
Medlem
waggazees avatar
Jag kan inte låta bli att mest fundera över hur länge jag hade stått ut om jag hade fastnat på en öde ö med dessa två människor. Framåt kvällen lär ju båda ligga på knä med röven i vädret.
Citera
2015-07-17, 01:54
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daydreambeliever
Efter att ha sett klippet på Youtube och även det här https://www.facebook.com/louisehoska.bodin/videos/vb.717077601/10153040273912602/?type=2&theater så tycker jag väl inte att det var så farligt, även om hon uttrycker sig
lite klumpigt och är ganska fördomsfull.

Men det är såklart bra att Tensta tar avstånd från rasism, men han borde rikta sin ilska mot värre saker. Typ som alla idioter i den här tråden.

Det är han själv som har sätt sig i skiten,så då kan han börja med att vara ilsken på sig själv. När ska offentliga personer fatta att de inte kan bete sig hur som helst,och säga vad som helst utan och få skit för det?
Senast redigerad av ozznujen 2015-07-17 kl. 01:57.
Citera
2015-07-17, 01:58
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman

Tyvärr fattar inte många att yttrandefrihet gäller mellan stat och medborgare (staten ska inte censurera dig) men inte mellan medborgare och medborgare (du kan inte säga vilken skit som helst utan att få konsekvenser).
Citera
2015-07-17, 01:59
Medlem
rikastistorstans avatar
Dessa jävla pkiter skrämmer mig. Man skall alltså inte få visa sig i en tevekanal om man någon gång använt ordet neger? Mördare och andra grova brottslingar går bra att ge tid i rutan men RASISTER aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in