2015-07-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Så du föredrar Adam Tensta över Louise? Är du bög eller vad är grejen? Inte för att hon är särskilt snygg, men nog fan ser hon bättre ut än Adam Tensta.

Är du ens läskunnig? Jag snackar om "bidrag till mänskligheten" och inte om utseende, din jävla fjant.

Citat:
Du måste ju bara vara homo, fo' sho'.

Märks uppenbart att du är en average bög som gillar att ta den i prutten när du går in på utseenden direkt.

Citat:
Ja, jag är jättebrun, mörkare än Adam Tensta till och med. Det handlar absolut om självhat! Du är en djup tänkare du

Är du ful också? Syrianer är inte speciellt kända för deras vackra anleten.

Citat:
Det som är pinsamt är att Adam Tensta i hans rasmotiverade PR-kupp trodde att han var rättfärdig. Inget snack om saken att det han gjorde går hem bland hans hjärndöda icke-vita fans som köper hans värdelösa pseudo-musik; bland dem framstår han som någon som sparkar uppåt, emot det vita förtryckarsystemet. Men än mer pinsamt är ni som respekterar Adam Tensta efter hans pinsamma islamo-neger beteende.

Blanda inte in mig i dessa "ni". Om du hade varit läskunnig så skrev jag klart och tydligt att hela denna debatt är pinsam. Jag tar inte ställning för någon av dessa muppar men det kanske vore för mycket begärt att en som har hängt här sen 2008 skulle ha snappat upp lite visdom i alla fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Hallå Ghibellino, du verkar företräda en mer konservativ musiksmak. Så även jag. Sitter just och lyssnar på underbara "West end blues" i Louis Armstrongs version. En sann klassiker.

Ja, precis. Var tog de riktiga svarta musikerna vägen egentligen. Hendrix etc. Folk som spelade på instrument och sjung om verkligheten. Svenska svarta och arabiska artister idag är folk som luftjuckar, talsjunger och i bästa fall inte oavbrutet gnäller på andra (den vite mannen) för deras eviga egna misslyckanden. Här och därhemma.
Citera
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
http://tinyurl.com/qevr4j8
Kan vara den du sett?

https://youtu.be/GKayYkynv-c

Denna jag såg igår. Det var ditt klippt jag sökte efter, tackar.
Citera
2015-07-18, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captur605
vem e denne neger? nån adam från tensta? somalia? en negerrappare som pratar sig igenom en truddilutt med inslag av djupbas lite då o då?

Finsk mamma, Gambiansk pappa. Eftersom 99% av alla föhållanden mellan svarta män och vita kvinnor går åt helvete antar jag att hans familj rasade med. Jag var i Botzwana och där fanns inte en enda familj. Alla män lämnade kvinnorna när de fick barn och de enda som arbetade ordentligt var kvinnorna.
Tycks vara tradition och kultur i många afrikanska länder. Lämna kvinnorna när de föder barn.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2015-07-18 kl. 13:22.
Citera
2015-07-18, 13:20
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Finsk mamma, Gambiansk mamma.
Va?
Citera
2015-07-18, 13:22
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehn00b
Finns där någon möjlighet för henne att ta han till rättegång? Med tanke på att det är pågrund av honom hon nu får dödshot osv ?
Det borde hon göra, för hennes egen säkerhet om något. Men det är osannolikt att hon skulle få ut något positivt av en rättegång, snarare skulle hon få betala massa dagsböter för att ha använt det sakrosankta N-ordet och så vidare.

Citat:
Kan vara den du sett?
Låter som en skön och ödmjuk tjej som har humor Hennes kommentar om en fet snus på slutet fick mig att digga henne

Citat:
Finsk mamma, Gambiansk pappa.
Finlandssvensk mamma tydligen? Finlandssvenskar är genetiskt sett, en blandning mellan svenskar och finnar.

Citat:
Eftersom 99% av alla föhållanden mellan svarta män och vita kvinnor går åt helvete antar jag att hans familj rasade med. Jag var i Botzwana och där fanns inte en enda familj. Alla män lämnade kvinnorna när de fick barn och de enda som arbetade ordentligt var kvinnorna.
Tycks vara tradition och kultur i många afrikanska länder. Lämna kvinnorna när de föder barn.
Så är det! Alltid och utan undantag.
Senast redigerad av EliasAlucard 2015-07-18 kl. 13:34.
Citera
2015-07-18, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Va?

Adam Tensta, egentligen Adam Momodou Eriksson Taal.

"Adam Eriksson Taal är uppvuxen i Stockholmsförorten Tensta. Han har en finlandssvensk mor och en gambiansk far."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Adam_Tensta
Citera
2015-07-18, 13:24
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
https://youtu.be/GKayYkynv-c

Denna jag såg igår. Det var ditt klippt jag sökte efter, tackar.
Blev så jävla berörd att jag sitter och skakar av ilska när jag ser klippet. Alla borde dela det!
Citera
2015-07-18, 13:25
Medlem
Kemiske Alis avatar
Da gangsta nigger vill censurera människors ordval, jag förutsätter att han på samma sätt vill censurera hiphopens kränkande ordval. Emellertid tror jag att han är en hycklare som inte vill välja bort alla kränkande uttryck som gambiansk rap önskar nyttja. Flytta hem kulturkolonisatör!!!
Citera
2015-07-18, 13:27
Bannlyst
Första gången jag hör talas om "Adam Tensta"

Han är grym på PR iaf Se bara på denna tråd.
Citera
2015-07-18, 13:27
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Blev så jävla berörd att jag sitter och skakar av ilska när jag ser klippet. Alla borde dela det!

Det som störde mig mest i detta var att tydligen hade rikspuckot Zara Larsson uttryckt sig om henne, någon som har länk till detta uttalande?

Hon som brukar gråta själv om allt näthatande hon får
Citera
2015-07-18, 13:43
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Kan vara den du sett?

Det där kan ha varit det jobbigaste klippet jag sett på länge. Ska hon vinna sympatier, kan man inte uttrycka sig på det sätt hon gör. Hon framstår som ett riktigt obildat WT och spär på alla fördomar om hennes hemkommun.

Zara Larsson ger sig in i tamej fan varenda debatt där man kan få lite uppmärksamhet. Det är helt uppenbart att hon försöker finna uppmärksamhet på andra håll, när USA-karriären dog lika snabbt som den började. Hon smutsar ner sitt namn och har blivit en i mängden av ATs Bitch-hoes. AT har fått många feministiska bitch-hoes under dessa dagar.

Lyssna på ordet; feministisk bitch-hoe. Jag undrar om Gudrun Schyman är näst i ATs slyniga bitch-hoe-led
Senast redigerad av tlcswe 2015-07-18 kl. 13:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in