Citat:
Är du ens läskunnig? Jag snackar om "bidrag till mänskligheten" och inte om utseende, din jävla fjant.
Citat:
Du måste ju bara vara homo, fo' sho'.
Märks uppenbart att du är en average bög som gillar att ta den i prutten när du går in på utseenden direkt.
Citat:
Ja, jag är jättebrun, mörkare än Adam Tensta till och med. Det handlar absolut om självhat! Du är en djup tänkare du
Är du ful också? Syrianer är inte speciellt kända för deras vackra anleten.
Citat:
Det som är pinsamt är att Adam Tensta i hans rasmotiverade PR-kupp trodde att han var rättfärdig. Inget snack om saken att det han gjorde går hem bland hans hjärndöda icke-vita fans som köper hans värdelösa pseudo-musik; bland dem framstår han som någon som sparkar uppåt, emot det vita förtryckarsystemet. Men än mer pinsamt är ni som respekterar Adam Tensta efter hans pinsamma islamo-neger beteende.
Blanda inte in mig i dessa "ni". Om du hade varit läskunnig så skrev jag klart och tydligt att hela denna debatt är pinsam. Jag tar inte ställning för någon av dessa muppar men det kanske vore för mycket begärt att en som har hängt här sen 2008 skulle ha snappat upp lite visdom i alla fall.

Hennes kommentar om en fet snus på slutet fick mig att digga henne 
Se bara på denna tråd.