2015-07-17, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tureturetap
Salivprov är fortfarande sämre än urinprov så att du fick ta salivprov gör det bara lugnare. THC syns bara några dagar på salivprov och tjack syns också bara så länge om ens det. Vet inte när du tog tjacket men om du inte rökt sen du sa det så kan du garanterat vara lugn på den fronten i alla fall.

edit: För övrigt tycker jag du borde ta det lugnt, antagligen visar det positivt eller inte. Inget du kan göra för att påverka det nu, och om du är så orolig över detta bör du ta det lugnt med droger istället.
Tog tjo samt röka senast tsm, dvs för 55 dagar innan salivprovet gavs. Hur säker är du på din sak?
2015-07-17, 16:37
Bannlyst
Jag vet att det nästan är omöjligt att svara på men jag vill ändå höra vad ni tror.

Jag käkade 50mg Diazepam idag och ska på pissprov om en månad. Tror ni jag kommer att fixa det?
2015-07-17, 20:01
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
Jag vet att det nästan är omöjligt att svara på men jag vill ändå höra vad ni tror.

Jag käkade 50mg Diazepam idag och ska på pissprov om en månad. Tror ni jag kommer att fixa det?
Om du inte har otroligt seg metabolisering så yes det ska du göra.

Mvh
2015-07-18, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagundrar123
Tog tjo samt röka senast tsm, dvs för 55 dagar innan salivprovet gavs. Hur säker är du på din sak?
99.95% säker på att du kommer vara ren då det var ett salivprov, skulle det varit ett urinprov hade jag varit 95% säker på att du varit ren.
Senast redigerad av tureturetap 2015-07-18 kl. 06:21.
2015-07-18, 10:25
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagundrar123

Citat:
Ursprungligen postat av tureturetap
99.95% säker på att du kommer vara ren då det var ett salivprov, skulle det varit ett urinprov hade jag varit 95% säker på att du varit ren.

Lägg av, det är helt omöjligt att vara positiv på salivprov 55 dagar efter intag. Sluta göra honom osäker med 99,95% osv.

Salivprov = en vecka tillbaka max.

Han har ingenting att vara orolig över.
2015-07-18, 10:27
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter

Ja det är helt lugnt och metabolismen spelar mindre roll i det här fallet bara du håller dig bensofri i en månad.
2015-07-18, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Lägg av, det är helt omöjligt att vara positiv på salivprov 55 dagar efter intag. Sluta göra honom osäker med 99,95% osv.

Salivprov = en vecka tillbaka max.

Han har ingenting att vara orolig över.
Jag svarade på det sättet eftersom jag inte till 100% var säker på det jag sa. Jag har läst ganska mycket om drogtester men chansen existerar att jag kunde ha fel.
Lite klumpig formulering från min sida då det kanske inte tolkades som jag tänkte.
2015-07-19, 14:59
Medlem
någon som vet säkert om 5C-AKB48 visar på soc spice stickor eller ej? tacksam för svar
2015-07-20, 09:27
Medlem
Jaha då var zopiklon/zolpidem stickorna här. Om man äter två tre 7,5mg. Hur länge visar det då?
2015-07-20, 15:07
Medlem
Klarade en provsticka ( http://www.narkotikatest.se/shop/cannabis-test-50-176p.html ) idag, och ska pissa inför en nyanställning. Ska ringa och boka tid själv, när tycker ni att jag kan ringa som tidigast?
Är rädd för att pisset skickas på analys och att de därför har en lägre cutoff nivå, tror det är 20ng/ml på analys.

När tycker ni att jag bör ringa för att vara på säkra sidan?
2015-07-21, 07:53
Medlem
Nu har det ju kommit stickor för Iktoviril (klonazepam). Nån som vet hur länge t ex en 2:a syns på dessa stickor om man skulle äta BARA en 2mg:are?

Vore oerhört tacksam om nån med erfarenhet inom detta kunde ta sig tid att svara. Och hur känsliga är dessa stickor om man skulle peta i sig 0.5mg, så syns det ens dagen efter, om man t ex hydrerar sig ordentligt med vätska...

Mvh
2015-07-21, 20:30
Medlem
WIGGE666s avatar
Hej Flashback!

Ska lämna urinprov på beroendemottagningen imorgon, rökte senast för ca 2 veckor sen, 8-9-10 juli. Var ren innan dess och rökte 1 eller 2 spliffar dom dagarna.

Känns som att det är gränsfall på att jag kommer vara negativ? Tror min metabolism är sådär medel, tog runt 4 veckor att bli ren efter dagligt bruk i flera år.

Vad tror ni chanserna är för att jag är ren? Får ju i värsta fall hydrera för säkerhets skull.

Längd: 183
Vikt: 80

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in