2015-07-17, 18:24
Medlem
Imbazs avatar
Delph och sterling lär bli bästisar nu, då de kommer spendera mesta tiden tsm på bänken.
Citera
2015-07-17, 19:54
Bannlyst
Klart med Delph nu. Man blir ju bara äcklad ärligt talat. Tappar nästan sugen.
Citera
2015-07-17, 20:49
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Samma skrot som Sterling...
Citera
2015-07-17, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Samma skrot som Sterling...

Delph är nästan värre ärligt talat. Går ut med ett statement att han älskar klubben och aldrig kan tänka sig lämna och en vecka senare drar han ändå. Vidrigt som fan. Sterling hymlade åtminstone inte med att han ville lämna och Liverpool fick riktigt bra betalt.
Citera
2015-07-17, 21:30
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Delph är nästan värre ärligt talat. Går ut med ett statement att han älskar klubben och aldrig kan tänka sig lämna och en vecka senare drar han ändå. Vidrigt som fan. Sterling hymlade åtminstone inte med att han ville lämna och Liverpool fick riktigt bra betalt.
Han var väl på en medical hos City innan han ändrade sig så att han vore något ljus av lojalitet trodde väl ingen..? Att ändra sig igen är såklart smutsigt men vem vet, det kan ju lika gärna vara så att Villa tyckte att det var motiverat att han skulle gå när eller kanske om City höjde budet?

Hur som helst så tror jag att han kommer halvfloppa, skada sig och tappa sin landslagsplats lagom till EM och sen börja om i säg Swansea eller CP om ett par år.. Inget är tråkigare än när City får för sig att förstöra sköna lirare som kunde förgyllt en mindre klubb.

Lite samma som med Benteke. Ett år kvar på kontraktet och inte en oborstad käft i Birmingham tror att ett nytt Villakontrakt kommer signas så att släppa honom för den summan som nämns är logiskt motiverat.

Bara för Villas hårt belastade fans att hoppas på att det sedan länge finns en god contingency plan.

Edit: Tydligen klausul på 8m£ där. Synd för Villa..
Senast redigerad av OleYeller 2015-07-17 kl. 22:18.
Citera
2015-07-17, 21:49
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:

Japp - mycket värre!
Citera
2015-07-17, 22:16
Medlem
foool13s avatar
Jag, tvärtemot de flesta här, ser att både Delph och Benteke lyckas i sina nya klubbar..

Jag ser Delph som en bättre grundspelare än både Rodwell, som jag aldrig rate-ade även när han var i Everton, kantig, seg, trög med ett hyfsat (vänster)skott.. eller Milner, som jag ser som den ultimata komplement-spelaren.

Bara personlig preferens.

Jag ser defensivt att Delph kan ta plats bredvid Fernandinho som jag ser som en mycket kompetent spelare eller t.o.m istället för.. och så kan de skicka träbenet Fernando upp på läktaren/bänken.. han han är en plåga att titta på.. mest kantiga spelaren sedan Djemba-Djemba...
Yaya kan flytta fram ibland eller ut på sidan ibland.. (om planen)

Och Sinclair skall vi inte ens prata om.. han var en mycket habil toppklass Championship ytter när han kom till City. Räcker självklart inte. Och jag såg inte utvecklingspotenmtialen till en toppklass Pl-ytter spelare i honom heller.

Benteke har också en väldigt bra grundteknik med väldigt fina underskattade fötter och jag ser att han kan ta plats i de flesta spelande lag.. han är definitivt ingen hoof target spelare bara.
Citera
2015-07-17, 22:23
Medlem
zizacons avatar
Citat:

Ja man blir rätt trött på det ärligt talat.

Angående Pedro till Liverpool så tror jag det vore bra både för honom själv och Liverpool ärligt talat om det blev av. Det är nog bland det bättre övergångarna Liverpool rimligtvis kan göra: en bra, rutinerad spelare som redan kommer från en storklubb och därför inte kommer ryckas bort direkt om han visar upp fina prestationer. Ett par år yngre hade inte skadat.. men man kan ju inte få allt.
Citera
2015-07-17, 22:54
Medlem
Linkaans avatar
Lägger man en klausul på £8m får man ju skylla sig själv. Men visst, snopet gjort av Delph.

Tycker mest synd om alla fans som köpte en tröja enbart för att han "var så lojal och stannar i klubben". De måste känna sig rejält snuvade.

Hur som, riktigt bra för oss att få in ytterligare en engelsman till detta förmånliga pris
Citera
2015-07-17, 23:06
Medlem
Cambijaos avatar
Har ni sett bilden på Delph när han skriver på? ser måttligt nöjd ut.
Citera
2015-07-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Lägger man en klausul på £8m får man ju skylla sig själv. Men visst, snopet gjort av Delph.

Tycker mest synd om alla fans som köpte en tröja enbart för att han "var så lojal och stannar i klubben". De måste känna sig rejält snuvade.

Hur som, riktigt bra för oss att få in ytterligare en engelsman till detta förmånliga pris

Smart tänkt av dig. Han hade ju inte ens förlängt tidigare i år utan lämnat som bosman under denna sommar om han inte hade fått en utköpsklausul.
Citera
2015-07-17, 23:17
Medlem
Axezzs avatar
Sterling får ju nästan ses som guds son i jämförelse med Delph, vilken jävla soppa det visade sig att det blev.
Undra vad som fick honom att ändra uppfattning ännu en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in