2015-08-04, 08:53
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Osannolika rykten att Pepe ska vara påväg till United. Men gud vad kul det hade varit, Pepe i PL.

Nu är Pepe en fenomenal back och ser gärna att han stannar i Real Madrid, men det hade ju varit underhållning på hög nivå med honom i PL. Hade blivit så jagad och hatad när han mosar ner Benteke eller armbågar Costa.

Håller han riktigt hög nivå fortfarande?
Citera
2015-08-04, 09:12
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Håller han riktigt hög nivå fortfarande?
Ja det tycker jag. Som jag sagt tidigare kan jag tycka att Ramos och Pepe hämmar varandra. Men individuellt sätt är båda väldigt bra backar. United skulle få en riktigt bra back som förvisso är 32 år men det är lösning som skulle hjälpa ett par år. Med Smalling bredvid tror jag det kan bli ett riktigt bra mittbackspar om Smalling fortsätter där han slutade förra säsongen.
Citera
2015-08-04, 09:21
Medlem
marc0p0l0s avatar
http://www.bild.de/sport/fussball/schalke/england-wildert-weiter-42049200.bild.html

Bild skriver att Southampton är ute efter Goretzka. Ska vara villiga att ge 16 miljoner euro, stämmer det kan Schalke inte tveka en sekund.

http://www.bild.de/sport/fussball/bayern-muenchen/wird-coman-ein-neuer-bayern-star-42050088.bild.html

Bayern jagar Juventus Kingsley Coman för att bredda alternativen på kanterna.
Citera
2015-08-04, 09:38
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Rafael Da Silva klar för Lyon.

http://www.bbc.com/sport/0/football/33767526

Så "roligt" hur lirare som Rafael, Nani, Evans, Cleverley, Anderson, Valencia med flera kunde vara en viktig del av startelvan i ett United som vann ligatitlar och vissa av dom medverkade när man gick långt och nådde final i CL flera gånger om för att sedan visa sig vara tämligen odugliga när Ferguson lämnat.

Trodde att Rafael skulle vara Uniteds högerback för 10 år framöver efter hans säsong 2012-13. Visserligen mycket skador som förstört hans senaste tid i klubben.

Rafels problem har ju varit att han skador vilket han är hade problem med under Fergies tid. Nani gjorde ett par mycket bra säsonger under den tiden men hade samtidigt perioder så han inte fick en match på månader. Cleverley gjorde ett handfull bra matcher och Anderson fick inte spela något nämnvärt sista åren under SAF heller. Det som är intressant är Valencia och hur han lyckades tappa både möjligheten att utmana 1 ot 1 samt slå inlägg över en natt. Helt otroligt.

Tittar man tillbaka så är det nog Welbeck som är den som SAF är mest missnöjd med att klubben har släppt. Iallafall är jag det.
Citera
2015-08-04, 09:57
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
http://www.bild.de/sport/fussball/schalke/england-wildert-weiter-42049200.bild.html

Bild skriver att Southampton är ute efter Goretzka. Ska vara villiga att ge 16 miljoner euro, stämmer det kan Schalke inte tveka en sekund.

http://www.bild.de/sport/fussball/bayern-muenchen/wird-coman-ein-neuer-bayern-star-42050088.bild.html

16 miljoner euro för Goretzka....jösses om det stämmer snacka om bra betalt.

Nu får väl dom ta och ge sig med mittfältare eller är det något deal med Götze?
Sjukt att det inte kommer bra försvarare istället.
Citera
2015-08-04, 11:39
Avstängd
Halloween2s avatar
Skulle inte pepe vara en bra värvning för Bayern ?
Citera
2015-08-04, 13:04
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Skulle inte pepe vara en bra värvning för Bayern ?

Vi har fått nog av Pep(e)s i Bayern
Citera
2015-08-04, 13:25
Bannlyst
Bournemouth värvar Max Gradel från Saint Etienne. Det är en löjligt bra värvning för en nykomling.
Citera
2015-08-04, 14:00
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Oj, det var inte illa. Blev smått förvånad när Juventus plockade honom från PSG, men Bayern? Nåja, han är väldigt ung och har säkerligen bra utvecklingspotential.
Citera
2015-08-04, 15:19
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Ja det tycker jag. Som jag sagt tidigare kan jag tycka att Ramos och Pepe hämmar varandra. Men individuellt sätt är båda väldigt bra backar. United skulle få en riktigt bra back som förvisso är 32 år men det är lösning som skulle hjälpa ett par år. Med Smalling bredvid tror jag det kan bli ett riktigt bra mittbackspar om Smalling fortsätter där han slutade förra säsongen.

Jag drev tidigare tesen, och jag vet inte om du håller med i egenskap av någon som uppenbarligen har bra koll på Real Madrid; svängde inte pendeln samtidigt som Pepe lugnade ned sig betänkligt och gick ifrån någon form av fullblodspsykopat till en ganska lugn lirare? Jag tycker att han var, utan att överdriva, en av världens bästa mittbackar när han var som allra galnast. Nu, när han lugnat ned sig, så har han i mitt tycke tappat. Sen har det förstås med andra parametrar att göra, då i synnerhet åldern.

I vilket fall så skulle det väl vara rimligt att Pepe lämnar ändå. Varane är väl ordinarie nu tillsammans med Ramos, och Pepe lär rimligtvis vilja spela. Nu vore det väl lite avdankat för United att plocka in en bänkspelare från Real Madrid med tanke på att man ser sig själva som en top tier-klubb. Men nåväl.
Citera
2015-08-04, 16:00
Medlem
Klarar sig City utan både Dzeko och Jovetic? Tror ni en anfallare anländer om båda sticker?

http://www.calcio.nu/#!Uppgifter-Dzeko-överens-med-Roma/c56c/55c089c70cf28e7a8e409c6d
Citera
2015-08-04, 18:17
Medlem
Beror på hur City kommer spela. Men känns som De Bruyne kommer vara förstaalternativet och ingen riktigt bra anfallare har väl ryktats dit egentligen. Bony som backup är nog tillräcklig på så sätt.

Aguero

Silva-Sterling-De Bruyne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in