2015-06-05, 14:37
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Ingen silly season utan att United ryktas köpa Gaitan. Ser det som väldigt väldigt otroligt tanke på Di Marias uttalande + a Memphis kommer in samt att Nani kommer tillbaka (som är bättre än Gaitan). Nani som för övrigt ryktas till bla Inter.

Jag trodde Gaitan var mer central än exempelvis Nani, mer en Mata/Rooney-typ? Men som sagt, ingen Silly session utan den här sagan.
Citera
2015-06-05, 14:54
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Jag trodde Gaitan var mer central än exempelvis Nani, mer en Mata/Rooney-typ? Men som sagt, ingen Silly session utan den här sagan.

Har alltid sett honom som en AM som en av kantspelarna frammåt i ett 4-3-3 men jag kanske har fel. Har inte sett spec mycket av honom förutom youtube klipp.
Citera
2015-06-05, 15:18
Medlem
vizis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Vart ska Sterling hamna då? Ser inte många klubbar som jag tror spontant är intresserade av Sterling utomlands för det priset när det finns bättre spelare för samma/billigare peng såsom KdB, Griezmann, Reus, Draxler för att bara nämna några.

Kan tänka mig City för Sterling faktiskt.
Citera
2015-06-05, 17:41
Medlem
Untouchables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizi
Kan tänka mig City för Sterling faktiskt.
Det är ju City och Chelsea som behöver fylla sin homegrown-kvot. Tycker att mycket talar för att han hamnar i någon av de klubbarna till slut.
Citera
2015-06-05, 18:23
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Untouchable
Det är ju City och Chelsea som behöver fylla sin homegrown-kvot. Tycker att mycket talar för att han hamnar i någon av de klubbarna till slut.
Förstår bara inte var Sterling skulle platsa i Chelsea. Båda kanter är liksom upptagna av grymma spelare. City däremot kommer troligen bli hans nästa destination om han drar. De kommer sälja väldigt mycket i sommar, bland annat Navas lär ju få gå. Där kan Sterling slå sig in.
Citera
2015-06-05, 18:58
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Fininvest has confirmed that Bee Taechaubol and his consortium will acquire 48% of Milan.

Silvio Berlusconi har sålt halva Milan, hoppas det betyder lite pengar.
Citera
2015-06-05, 19:28
Medlem
Untouchables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Förstår bara inte var Sterling skulle platsa i Chelsea. Båda kanter är liksom upptagna av grymma spelare. City däremot kommer troligen bli hans nästa destination om han drar. De kommer sälja väldigt mycket i sommar, bland annat Navas lär ju få gå. Där kan Sterling slå sig in.
Nej, han kommer ju inte ta någon ordinarie plats i Chelsea. City är dessutom i mest akut behov av engelska spelare, så visst är det troligast att han hamnar där.
Citera
2015-06-05, 20:56
Medlem
quaresmas avatar
Kim Källström till Grasshoppers...
Citera
2015-06-05, 21:01
Medlem
Liveintheflows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaresma
Kim Källström till Grasshoppers...

Är det bekräftat? Tycker att han borde ha valt mls
Citera
2015-06-05, 21:48
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Falcao och Chelsea vill göra klart affären innan Copa America.
Citera
2015-06-05, 22:10
Medlem
Liveintheflows avatar
Tror att falcao gör bra ifrån sig med Chelseas spelstil samt mou som är bra på att kräma ur det bästa utav spelaren.

Sterling till något engelskt lag som behöver fylla kvoten med inhemskt för en vacker slant!! Ynwa
Citera
2015-06-06, 01:55
Medlem
quaresmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Falcao och Chelsea vill göra klart affären innan Copa America.

Hur ser vänskapsbanden ut mellan Monacos ägare och Roman? Rör det sig om ett lån eller övergång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in