2015-07-17, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Jag har svårt att tro att de flesta högutbildade säger neger när de pratar om en svart. Gör de det så är de smygrasister.
De flesta står till höger (rasist i dina ögon), men några står till vänster, och en har totalt motsatt politisk uppfattning som jag i allt, men ALLA säger neger, utan att skämmas. Jag bor inte i Stockholm, vilket jag förutsätter att du gör? Jag tror ni är ganska ensamma om era åsikter. Lärs ni tycka så? Pavlovs hundar?
Citera
2015-07-17, 21:41
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Är det vad du tror?
Då föreslår jag att du går fram till en svart och säger neger.

Jag brukar fråga vad folk heter och tilltala dem med deras namn och inte deras hudfärg.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoFeelings
Jag vill inte lägga mig i men för tusan sluta gnäll på varandra det är 800 enskilda läsare i tråden dom skiter nog i hur Peter_18 eller hur SystemOut kommer överens? Håll er till ämnet eller snacka genom PM?

Jag är glad över att A.T ger mig en möjlighet att verkligen klaga på det systemet vi har i dag.

Har man inget att säga så kan man börja jiddra med någon annan nu är det bara 500 enskilda läsare ingen bryr sig om ER diskussion.
Citera
Medlem
Å fy fan vad jag är kränkt.... När allas våran tilltänkta statsminister kallar mig för en dum lantis....Det känns verkligen väldigt nedvärderande att bli kallad Dum lantis... Fyfabian... Snälla stötta# backabushido
Citera
2015-07-17, 21:42
Medlem
Han, blatten/negern vill bara sälja mera.

Undra om judarna som äger tv4 får betalt för alla dessa gratisreklam.

Hehh tro mig. Nu börjar judarna bli darriga när dom begriper att dom gör gratisreklam.

Att judar inte drar in pengar är värre än mord osv för judar då. Så detta varar inte länge om han inte betalar judarna det vill säga.
Citera
2015-07-17, 21:43
Medlem
boll-svantes avatar
Naturligtvis vill TV4 hjälpa till med att underblåsa dessa etniska konflikter som vi ser fler och fler av hela tiden, istället för att göra det enda som egentligen är rimligt: Skratta åt Tensta och be honom flyga & fara.
Citera
Medlem
Citat:
Att svarta kallar sig och andra för neger är OK! Att andra folkgrupper gör det är inte OK!

Förstår du skillnaden mr Hitler?
Är Obama svart?

Du kallar mig mr Hitler, men verkar vara en riktig rasist som har stenkoll på raser. Olika raser har rätt att säga olika saker.

Fortsätt gärna att förklara vem som har rätt att säga vad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
En dag kan vi fira att Addam lämnar Sverige för Kongo.

Men invandringens substans är ju invandrare eller vad fasen pratar du om ? är du full !!

Politiken måste ju prata om ett ämne, och i detta fall utgör invandrarna det, eller hur?! FATTAR DU !!

Om vi Svenska folket är missnöjd på invandringspolitiken så måste vi ju per definition vara missnöjd med invandrarna, dessa antal, dess kostnader, att de inte försörjer sig själv och bara våldtar i vårat land

Ingen frisk Svensk vill blanda ut sin etnicitet till oigenkännlighet !! Totalt galet med alla dessa invandrarmän runt omkring en då, eller hur ?? Eller är du en folkets förrädare ??

Jag kan bara säga att din Svenska är i paritet med en debil grundskoleelev.

Jajaja ..ta det lugnt nu, jag skriver ju medvetet med versaler för att emfasera min text, och addam skriver jag för att jag inte respekterar snubben. Men du trodde det var omedvetna språkfel,
men ååå... vilken miss av dig vänster dumbom.

On T. Som kommentar på din on T. Afrikaner ( negrer ) är ett folkslag din dummer knopf !! fy fasiken att vi huserar skit som är så korkad som du fortfarande i detta land. Våra Svenska tjejer, Louise Andersson Bodin skall vi skydda och inte vårat folkets förrädare som du, 7K och invandramännen.

Oroväckande att du inte kommer ihåg namnet på "tjejen ifråga" som du uttryckte det men denna addam, se de kommer du ihåg, vem är du lojal mot ?! hm..nu börjar jag ju undra

Det måste vara tragiskt att vara dig, en sorglig röd sylt med rutten skev ryggrad

Så alla afrikaner är negrer?

Kul att du försökte i alla fall

Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Modigt att näthata en tjej som en gång råkade säga neger i ett videoklipp. Ännu ett ypperligt bevis på vilken typ av vidriga avskräden till människor som kallar sig själva för antirasister.

Till skillnad mot sd:are som önskar kvinnor som inte delar deras syn, våldtäkt, mord mm? Stick härifrån din hycklare.

Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Det här ordspråket från Mahatma.G kan även sägas gälla Sd`s kamp mot etablissemanget

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Låt se hmm... Vilket stadium är du på din lurviga babian ? .

Tydligen på ett högre stadium dit du aldrig kommer att nå, min kära pappskalle.

http://www.csmonitor.com/USA/Politics/2011/0603/Political-misquotes-The-10-most-famous-things-never-actually-said/First-they-ignore-you.-Then-they-laugh-at-you.-Then-they-attack-you.-Then-you-win.-Mohandas-Gandhi

Citat:
This line is probably the best summary of Gandhi's philosophy of satyagraha as you can get in 16 words. But there's no evidence that the Great Soul ever said this.

Citat:
We don't know where this quote came from, but it is strikingly similar to something that the trade unionist Nicholas Klein gave in a 1918 address to the Amalgamated Clothing Workers of America in Baltimore:

"First they ignore you. Then they ridicule you. And then they attack you and want to burn you. And then they build monuments to you. And that, is what is going to happen to the Amalgamated Clothing Workers of America."

Har du fler dumheter på lager?
Citera
2015-07-17, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
De flesta står till höger (rasist i dina ögon), men några står till vänster, och en har totalt motsatt politisk uppfattning som jag i allt, men ALLA säger neger, utan att skämmas. Jag bor inte i Stockholm, vilket jag förutsätter att du gör? Jag tror ni är ganska ensamma om era åsikter. Lärs ni tycka så? Pavlovs hundar?

Intressant att du verkar tro att hela Sverige, förutom Sthlm, säger neger när de pratar om svarta och att det inte är något fel med det.

Det är lite som det här med att prata bakom ryggen på någon, anser du att det är ok?
Jag menar, du och dina fina vänner säger ju inte ordet neger offentligt, bara när ingen utomstående hör er.
Citera
2015-07-17, 21:46
Medlem
Pilblad agerar mesigt och AT tappar hälften av sina ev fans.
Citera
2015-07-17, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyndee
Jag brukar fråga vad folk heter och tilltala dem med deras namn och inte deras hudfärg.

Jo men testa, du skrev ju att de inte tar illa vid sig så varför inte motbevisa mig?
Filma gärna...
Citera
2015-07-17, 21:49
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
Han, blatten/negern vill bara sälja mera.

Undra om judarna som äger tv4 får betalt för alla dessa gratisreklam.

Hehh tro mig. Nu börjar judarna bli darriga när dom begriper att dom gör gratisreklam.

Att judar inte drar in pengar är värre än mord osv för judar då. Så detta varar inte länge om han inte betalar judarna det vill säga.

Haha, vad är detta för konspirationsfantasier och vad har det med diskussionsämnet att göra...?

Jag vet inte om jag har någon åsikt, vet inte ens vem kvinnan han gör protest emot är och orkar inte kolla upp det heller. Men, riktigt kul att det gick snett för tv4, där fick de igen för deras jävla nyhetssändningar som kommer när man glor film på fyran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in