En dag kan vi fira att Addam lämnar Sverige för Kongo.
Men invandringens substans är ju invandrare eller vad fasen pratar du om ? är du full !!
Politiken måste ju prata om ett ämne, och i detta fall utgör invandrarna det, eller hur?! FATTAR DU !!
Om vi Svenska folket är missnöjd på invandringspolitiken så måste vi ju per definition vara missnöjd med invandrarna, dessa antal, dess kostnader, att de inte försörjer sig själv

och bara våldtar i vårat land
Ingen frisk Svensk vill blanda ut sin etnicitet till oigenkännlighet !! Totalt galet med alla dessa invandrarmän runt omkring en då, eller hur ?? Eller är du en folkets förrädare ??
Jag kan bara säga att din Svenska är i paritet med en debil grundskoleelev.
Jajaja ..ta det lugnt nu, jag skriver ju medvetet med versaler för att emfasera min text, och addam skriver jag för att jag inte respekterar snubben. Men du trodde det var omedvetna språkfel,
men ååå...

vilken miss av dig vänster dumbom.
On T. Som kommentar på din on T. Afrikaner ( negrer ) är ett folkslag din dummer knopf !! fy fasiken att vi huserar skit som är så korkad som du fortfarande i detta land. Våra Svenska tjejer, Louise Andersson Bodin skall vi skydda och inte vårat folkets förrädare som du, 7K och invandramännen.
Oroväckande att du inte kommer ihåg namnet på "tjejen ifråga" som du uttryckte det men denna addam, se de kommer du ihåg, vem är du lojal mot ?! hm..nu börjar jag ju undra
Det måste vara tragiskt att vara dig, en sorglig röd sylt med rutten skev ryggrad