2015-07-17, 21:15
Medlem
Bilingualbverns avatar
De skulle sparkat ur negern eller låtit honom putsa deras skor. Att en medioker och ouppfostrad tramsmusiker tror att han kan uppträda på det sättet är rent vidrigt. Vi är trots allt i Sverige inte Afrika
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freXer
Louise Andersson Bodin om händelsen här
https://youtu.be/RS20Xsx6Mhs

Bara jag som funderar om Adam, Louise och MsM planerat hela soppan tillsammans?
Citera
Medlem
NorthPorts avatar
Modigt att näthata en tjej som en gång råkade säga neger i ett videoklipp. Ännu ett ypperligt bevis på vilken typ av vidriga avskräden till människor som kallar sig själva för antirasister.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Att svarta kallar sig och andra för neger är OK! Att andra folkgrupper gör det är inte OK!

Förstår du skillnaden mr Hitler?
Nej, jag förstår inte skillnaden.
Hitler är bara provocerande.

Var finns människor som du? På riktigt? Jag har aldrig träffat din typ av människor i verkligheten. Aldrig någon med din typ av åsikter. Jag umgås i princip bara med högutbildade, där ALLA använder sig av ordet neger, i interna diskussioner. I öppna sällskap, dyker däremot ofta PK-andan på. PK-faktorn är tung. Att använda sig av "fel" ord behöver inte innebära negativa åsikter, utan det beror på historisk anda. Fram till helt nyligen, så var neger ett helt normalt ord. Uppträdanden som Adam och TV4 skapar däremot snabbt negativa åsikter.
Citera
2015-07-17, 21:16
Bannlyst
Citat:
Lägg av förfan! Visa respekt!
Skulle du tycka att det var roligt att andra skämtade om dig bara för att du vid 18-års ålder hade en sexuell incident med din farbror där du ar hjälplös och rädd?

Jävla empatilösa människor ni är!!!

Han är ju wannabe gangsta rapper. Talk is cheap. Nu kan han dra fram bögkortet oxå
Citera
2015-07-17, 21:18
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Nu var det ju inte så jag menade, men det förstod du nog.
Sedan har jag faktiskt hört svarta säga nigger till vita, fast då har det varit mer åt det vänliga hållet. Eminem har blivit kallad nigger av sina polare. Dock inte menat att han var neger, mer något de sade...

Jag har inga problem med att kalla en neger för neger. Det är människor med din inställning och aviga attityd som gör saker problematiska. Ordet neger betyder svart och inget annat. Du vill klistra på ett nedvärderande epitet i ett neutralt ord. Du kanske borde fundera över hur du uppfattas.
Citera
2015-07-17, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Nej, jag förstår inte skillnaden.
Hitler är bara provocerande.

Var finns människor som du? På riktigt? Jag har aldrig träffat din typ av människor i verkligheten. Aldrig någon med din typ av åsikter. Jag umgås i princip bara med högutbildade, där ALLA använder sig av ordet neger, i interna diskussioner. I öppna sällskap, dyker däremot ofta PK-andan på. PK-faktorn är tung. Att använda sig av "fel" ord behöver inte innebära negativa åsikter, utan det beror på historisk anda. Fram till helt nyligen, så var neger ett helt normalt ord. Uppträdanden som Adam och TV4 skapar däremot snabbt negativa åsikter.

Jag har svårt att tro att de flesta högutbildade säger neger när de pratar om en svart. Gör de det så är de smygrasister.
Citera
2015-07-17, 21:19
Medlem
Äh, det här är ju för fan inte klokt.
Tänk att man ska behöva sitta och lära somliga människor att de inte har rätt att alltid säga precis vad de vill om precis vad som helst, den saken borde vara en självklarhet för alla någorlunda socialt anpassade människor.

Nu lägger jag ned.
Senast redigerad av Peter_18 2015-07-17 kl. 21:22.
Citera
2015-07-17, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyndee
Jag har inga problem med att kalla en neger för neger. Det är människor med din inställning och aviga attityd som gör saker problematiska. Ordet neger betyder svart och inget annat. Du vill klistra på ett nedvärderande epitet i ett neutralt ord. Du kanske borde fundera över hur du uppfattas.

Nu är det ju inte så att det är fult att säga neger till en svart bara för att sådana som jag har gjort det till något fult. Svarta tar illa vid sig av det ordet, räcker inte det?
Citera
2015-07-17, 21:21
Medlem
http://www.friatider.se/louise-24-hotas-med-v-ldt-kt-efter-adam-tenstas-antirasistiska-kupp - Skönt att effekten inte lät vänta på sig. Ännu en martyr!
Citera
2015-07-17, 21:22
Medlem
Adam Tensta har förstört tjejens liv och karriär genom att anklaga henne för något hon inte är. Uppbackad av den mediepolitiska eliten i innerstan.

Det finns inget värre än att aklagas för nåt man inte är, dessutom i riksTV. Det är pennalism på högsta nivå. En vit man skulle aldrig kunna göra en likande sak mot en svart kvinna och bli uppbackad av eliten på Södermalm. Att svarta kan göra saker en vit aldrig skulle kunna göra, så ser den äkta rasismen ut. "svarta tycks inte veta bättre" i den kulturmarxistiska läran.

Att den tjejen skulle vara rasist är 100% BULLSHIT. - Fy fan för det som hänt. "Normalisering av rasismen" - Vad är det för jävla Expo-flum snack. TV4 Nyheter har väl gjort allt för att dölja förortskriminaliteten i alla år.

Så här känns det att kallas nåt man inte är.
https://www.youtube.com/watch?v=ab-DYhg8L70
Citera
2015-07-17, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_18
Äh, det här är ju för fan inte klokt.
Tänk att man ska behöva sitta och lära somliga människor att man inte har rätt att alltid säga precis vad man vill om precis vad som helst, den saken borde vara en självklarhet för alla någorlunda socialt anpassade människor.

Nu struntar jag i den här tråden.

Idioti... jag kan säga exakt vad jag vill. Ingen kan förhindra det.
Call a spade a spade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in