Citat:
Ursprungligen postat av
oscqr
Jag antar att du redan pluggar i Lund alltså?
Vilken linje?
Är du nöjd med ditt val?
Hur är stämmningen generellt i Lund?
Är det mycket festande?
Vilken nation tillhör du?
Tänker inte gå ut med program och nation med risk för att outa mig, men jag är med i V-sektionen, vilket du också kommer vara. Den innefattar brand, lant, och vägvatten studenterna och är LTHs största (och bästa såklart

) Det är exempelvis sektionen som har hand om mycket av nollningen och faddrarna i varje grupp är en blandning av lant, brand, och väg-vatten.
Är med i en nation som ligger nära LTH, men om du funderar på att välja ditten eller datten så spelar det egentligen knappast någon roll. Det går hur bra som helst att byta sen om du skulle vilja engagera dig i någon av dom och du kanske inte vet vilken förrns du pluggat ett år eller så!