2015-07-17, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Sjuka ni är.

Adam har inte bara haft med rasism att göra, han har även vid 18-års ålder blivit sexuellt utnyttjad av sin farbror. Så snälla, han är ett offer så sluta hacka på honom!!!

Gulligt.

Jag tycker jättesynd om niggern. Nigger?! Så får man väl inte säga? Men jodå. Enligt niggern får man absolut lov att säga nigger.

Neger däremot verkar han ha väldigt svårt för...

Han är onekligen ett offer.
Citera
2015-07-17, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Gulligt.

Jag tycker jättesynd om niggern. Nigger?! Så får man väl inte säga? Men jodå. Enligt niggern får man absolut lov att säga nigger.

Neger däremor verkar han ha väldigt svårt för...
Han är onekligen ett offer.

Att svarta kallar sig och andra för neger är OK! Att andra folkgrupper gör det är inte OK!

Förstår du skillnaden mr Hitler?
Citera
2015-07-17, 21:01
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Har inte denne "Adam Tensta" några skelett i garderoben, som nu på ett lägligt sätt skulle kunna plockas fram? Kriminellt förflutet, narkomani, skandaler, ekonomiska oegentligheter, annat? Alla uppgifter som skulle kunna misskreditera honom mottages tacksamt. Har svårt att tro att han skulle vara vit som snö.

Nä, han är bara neger. Vill du inte göra något av det, vilket antaglien inte är speciellt smart, så finns det inte så mycket att gå på.

Då för du nöja dig med att belacka hans dåliga musik och töntiga beteende.
Citera
Medlem
Kanske dags att ta avstånd från hiphopen(är han hiphoppare?)
Den kan va rätt rasistisk och sexistisk..
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Adam Tensta kan dra åt helvete. Jag tycker att han kan lämna Sverige i protest och ansluta sig till sina bröder och systrar i IS.

TV4 kan dra åt helvete då de kommer avsluta sitt samarbete med Louise.

Aftonbladet kan dra åt helvete som sprider lögner och skvaller om en oskyldig tjej. Jag kan slå vad om att Aftonbladet har regisserat det här från första början.

Någon nämner att det är psykisk mobbing det som är psykisk mobbing är att vi låter en sån som Stefan Löfven hålla på och göra vårt fina land 100 gånger sämre och killen har fått Walk over från oppositionen i riksdagen.

Nu har åsiktskorridoren blivit så smal så folk måste ta ut sin frustration i en tråd om en helt ointressant person som A.T Det är så illa så det har blivit och de flesta av oss ogillar faktiskt inte ens svartingar vi skriver här för vi gillar vårt fosterland.
Senast redigerad av NoFeelings 2015-07-17 kl. 21:03.
Citera
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Sjuka ni är.

Adam har inte bara haft med rasism att göra, han har även vid 18-års ålder blivit sexuellt utnyttjad av sin farbror. Så snälla, han är ett offer så sluta hacka på honom!!!

Är Tosse Magnusson hans farbror? Har han kvar Christinas tiara?
Citera
Medlem
Citat:
Länk på det tack!

Han blir utsatt för rasism, förtryck, ofredande och lidande varje dag så varför hacka på honom?
Bra att du inser att det bara finns en ras!

Kampen fortsätter rasismen ska krossas!!!!!
Jag svarar på ditt inlägg, men det kunde varit på vilken antirasists som helst. Jag bryr mig inte om hur många raser det finns. De enda som gång på gång på gång pratar om raser är just antirasister.

Jag ansåg tidigt att Adams uppträdande var patetiskt. Antingen gör han det, för att han helt plötsligt blivit övertygad muslim, eller för att vinna PK-poäng. Detta är ofta samma sak, i det här landet. Faktum är ändå, att resultatet av detta patetiska beteende är att man medvetet krossar karriären för Louise.

Jag struntar egentligen helt i ärligheten hos Adam, även om jag personligen misstänker att han är 100% oärlig (eller religiös), men sammantaget har det här ärendet oerhört djupt fördjupat mitt hat mot PK, och däremot indirekt mot de perverst lättkränkta "mörkhyade". De känslor jag tidigare hade på det hållet, har nu kraftigt förstärkts. Jag vet också att många håller med mig. Det är min tolkning av de dämpade diskussioner jag haft (PK-stämpel dämpar fortfarande fikadiskussioner), att just detta ärende kraftigt har fördjupat ett hat, som egentligen provocerats fram av PK-maffian. Tror de verkligen att detta är rätt väg att gå?

Jag undrar om Adam, och nu också TV4, fattat vad man gjort? Sällan har en enskild händelse skapat sådant förakt. Visst förtjänar Adam själv detta, men nu drabbar föraktet så många av hans "ras" också.
Citera
2015-07-17, 21:06
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Att svarta kallar sig och andra för neger är OK! Att andra folkgrupper gör det är inte OK!

Förstår du skillnaden mr Hitler?

Aldrig hört en neger säga neger åt en vit men du kanske är en neger? Eller en vit neger kanske.
Citera
2015-07-17, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyndee
Aldrig hört en neger säga neger åt en vit men du kanske är en neger? Eller en vit neger kanske.

Nu var det ju inte så jag menade, men det förstod du nog.
Sedan har jag faktiskt hört svarta säga nigger till vita, fast då har det varit mer åt det vänliga hållet. Eminem har blivit kallad nigger av sina polare. Dock inte menat att han var neger, mer något de sade...
Citera
2015-07-17, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Efter kritiken sparkar nu TV4 ut Youtube-profilen från det kommande programmet ”Spring”.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21131775.ab

Sparka addam skräpet som bara skrotar runt säger jag

Bara otroligt fegt att inte stå upp för vårat eget folk, en landskvinna till oss, Louise Andersson Bodin.

Är det ingen som märker hur locket lagts på av politikerna, hur man skall stigmatiseras om man öppnar munnen föra att tycka till kring deras äckliga svarta experiment på oss !!! Massinvandringen av muslimer och negrer.

Det är inte demokrati, det är diktatur när Svenskar inte fritt får säga vad de vill i sitt eget land. Vält omkull 7K, en diktatur som fegt trycker ner folkets vilja genom att vägra debattera den galna massinvandringen, syftet är slugt uppenbart, att andra skall göra likadant annars så ...
Citera
2015-07-17, 21:12
Bannlyst
Skönt, en inkvoterad tråkig kvinna + värmlänning var det sista vi behövde i tv.
Citera
2015-07-17, 21:15
Bannlyst
Vem bryr sig om tv4, aftonblaskan och liknande nyhetsmedier? Hur kan denna tråd ha så högt visningsantal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in