Citat:
Ursprungligen postat av
SystemOut
Länk på det tack!
Han blir utsatt för rasism, förtryck, ofredande och lidande varje dag så varför hacka på honom?
Bra att du inser att det bara finns en ras!
Kampen fortsätter rasismen ska krossas!!!!!
Jag svarar på ditt inlägg, men det kunde varit på vilken antirasists som helst. Jag bryr mig inte om hur många raser det finns. De enda som gång på gång på gång pratar om raser är just antirasister.
Jag ansåg tidigt att Adams uppträdande var patetiskt. Antingen gör han det, för att han helt plötsligt blivit övertygad muslim, eller för att vinna PK-poäng. Detta är ofta samma sak, i det här landet. Faktum är ändå, att resultatet av detta patetiska beteende är att man medvetet krossar karriären för Louise.
Jag struntar egentligen helt i ärligheten hos Adam, även om jag personligen misstänker att han är 100% oärlig (eller religiös), men sammantaget har det här ärendet oerhört djupt fördjupat mitt hat mot PK, och däremot indirekt mot de perverst lättkränkta "mörkhyade". De känslor jag tidigare hade på det hållet, har nu kraftigt förstärkts. Jag vet också att många håller med mig. Det är min tolkning av de dämpade diskussioner jag haft (PK-stämpel dämpar fortfarande fikadiskussioner), att just detta ärende kraftigt har fördjupat ett hat, som egentligen provocerats fram av PK-maffian. Tror de verkligen att detta är rätt väg att gå?
Jag undrar om Adam, och nu också TV4, fattat vad man gjort? Sällan har en enskild händelse skapat sådant förakt. Visst förtjänar Adam själv detta, men nu drabbar föraktet så många av hans "ras" också.