Citat:
Ursprungligen postat av
Arkiater
Jag hade aldrig hört talas om "Adam Tensta" innan denna tråd om honom på flashback dök upp. Min uppfattning är att detta sannolikt rör sig om någon form av inkvoterad clown och pajasfigur som låtsas sjunga. Är föga komisk och låter för jäkligt. Har jag rätt?
Vilket betyder att han lyckats. Det lär vara många som inte ens hört hans namn innan men nu har inte bara de som tittade på nyhetsmorgon fått höra hans namn och att han har skivsläpp på gång utan det har även spridit sig genom massmedier, sociala medier, bloggar och forum. Flashback tex som är Sveriges största diskussionsforum ger bara det många nya öron till Adam Tenstas musik. För självklart kommer personer som aldrig hört hans musik innan kolla upp hans musik på youtube och spotify osv och tack vare det genereras många lyssningar, en eller två st kommer säkert tycka om musiken och fortsätta lyssna.
Så oavsett vad som sägs och tycks om Adam Tensta och hans beteende så har han iaf gött sin plånbok lite mer än vad han skulle gjort från ett annars diskret gästande i morgonsoffan.