Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Men du skulle märka om du först inte hade en skåp lucka , och sedan om någon satt dit en skåplucka speciellt om du kort innan talat med en vän om att du inte har en skåplucka ?
Denna övervakning med trakasserier blir man oftast utsatt för då man är själv , svar ja .
Om någon slår igång "stenkrossen" ofta på natten vid 2-3 så kanske du fattar att det finns saker man inte kan vänja sig med också.
Jag är allt som oftast vaken på nätterna.
Kanske gör jag ibland något som låter? Typ kokar vatten eller kör nåt i micron. Jag lovar dig att jag i så fall endast gör det för min egen skull, inte för att störa grannar.

Vissa kanske sätter igång en mixer. (riktigt så mycket väsen för jag dock inte)
Du tror att GS sätter in vred på spisar?
Om jag helt plötsligt upptäckte en skåpslucka skulle jag ändå inte misstänka GS.

Även om jag aldrig sett någon tidigare och talat med en vän om det veckan innan.
Om jag hittade en plastmugg i min soppåse för papper skulle jag heller inte misstänka GS. Jag hittar allt som oftast saker på ställen de inte borde vara. Ibland är jag så tankspridd att jag tänker "oj jag behöver ett glas vatten". Och sen så hämtar jag ett och glömmer det, och så står det plötsligt ett glas vatten framför mig. Jag misstänker ändå inte GS.
Faktum är att jag ALDRIG hittar var jag lagt något, spenderar tid varje dag med att leta. Jag misstänker inte GS för det.