2015-07-17, 14:36
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Du är nog populär på din lokala polisstation gissar jag.

Nja om du menar att folk i allmänhet kan lära sig att inte förstöra spår genom min text här så kanske det stämmer, men det skapar ju extra jobb hos en myndighet som borde ha fler anställda.

Om du menar att jag gjort en massa anmälningar så är inte tre -fyra stycken så mycket på nästan två decennier , men kommer jag in nu med min bunt så lär de få jobba övertid ett bra tag om nu inte dessa träder fram självmant dels för att inte förvärra sin egen sits .

Jag har aldrig gjort något liknande mot folk som dessa men jag har gjort misstag och försöker mildra och förklara deras handlanden även om en hel del är försent nu så....
Citera
2015-07-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Har du läst texten i den länk som harfager bifogade tidigare?

http://www.bibliotecapleyades.net/so...ddenevil17.htm

Den ger en väldigt bra inblick i det kriminella brott som en TI är utsatt för.

När det gäller den vanligaste kommentaren från er som förnekar GS - nämligen den att TI's skulle lida av psykiska problem eller rent av schizofreni - så kan jag kopiera in följande citat hämtat ur samma text:

"Annie Earle, a Licensed Clinical Social Worker, and Board Certified Diplomat in her area of expertise, has over 25 years of psychotherapy experience as an independent practitioner. When referring to the DSM during an interview on the Republic Broadcasting Network, she stated,
"It's called the Diagnostic Statistical Manual... [and all] psychotherapists, regardless of specialty are required to give their patients a diagnosis from this manual, and in order to get the diagnosis you have to fulfill certain criteria that is clearly spelled out in the DSM."

Earle noticed a pattern unfolding when some of the people who came to her who did not fit the standard criteria.

"The patients that started coming to me really did not fit any of the standard classifications," she explained.

"For example, they might be having what some people consider a psychotic or schizophrenic breakdown in that they might report what seem to be hallucinations, but they did not have any of the other criteria that goes along with schizophrenia. There are many criteria that one is required to... [detect] in making the diagnosis of schizophrenia, and these people did not meet all that criteria."

Apparently Earle became targeted herself while studying this program."

Jag vet inte riktigt vad du syftar på när du skriver "ludd i sängen"? Men du kanske menar min redogörelse från en tidigare GS-tråd där jag berättade att jag hade hittat en plastbit med brun tejp på under täcket i min säng en dag när jag kom hem? I så fall minns du fel, för det var alltså inte något ludd.

Liknande saker sker fortfarande i mitt liv. För bara några veckor sedan hittade jag en kaffemugg av plast i den pappåse som jag använder mig av för att samla all plast till återvinningen. Jag dricker inte kaffe, använder aldrig plastmuggar och äger inga sådana heller. Har inte haft några gäster hemma som skulle kunna ha placerat muggen där. Så helt klart har någon varit inne i min lägenhet igen när jag har varit hemifrån. Detta liknar ju också harfagers redogörelse om vredet på spisen som helt plötsligt bara fanns där. Skulle vara intressant att höra hur du förklarar en sådan händelse?!

Sådana här metoder använder de sig av ofta. Till saken hör också att ordet "kaffe" är ett av de ord som har används som ett triggerord på mig igenom hela detta program, så det finns flera lager av anledningar till varför de gör som de gör.

Okej tack för länken.

Jag mindes fel angående ludd i sängen. Det var en plastbit med tejp alltså.

Angående din länk , klistar in den igen, http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil17.htm , så är det samma snack som alltid i detta ämne.

Konstigt att de här GS alltid ger sig på folk som är ganska oväsentliga, om man säger så? Vad tror du det beror på?
Det påminner om UFO-kontakter, som också alltid verkar drabba ensamma människor.

Angående vredet på spisen och din berättelse om kaffekopp så tror jag att människor överlag är glömska eller missar att vara observanta. Jag upptäckte nyligen att jag hade en skåpslucka i köket som öppnas på sidan istället för rakt ut. Misstänker dock inte att en GS satt den där. Har bara aldrig tänkt på den innan.
Citera
2015-07-17, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Ville bara fråga , men jag förstod att du har varit med om detta länge och då lär man sig sålla sådant som kan ha naturlig orsak.

Om du sedan lägger detta föremål i påsen på ett ställe så kan det förvanskas med dna etc , men det är ändå bra att göra så hellre än att slänga för du har i varje fall en handfast berättelse där.

Ja, så är det absolut; man lär sig att bättre urskilja naturliga fenomen från GS-fenomen ju längre tiden går.

De kan säkert komma på sätt att undanröja eller förvanska bevis också, det är jag medveten om, men jag håller med dig om att det kan vara bra att spara bevisen.
Citera
2015-07-17, 14:51
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Och denna dryga mobbingskommentar från dig gör att jag nog får tänka om i frågan om du tillhör dessa gangstalkers eller ej.

Det är lugnt , denne kan ju inte veta om det sitter ett gäng psykoser och fantiserar ihop saker och ting, sedan så bevakas dessa platser utav allt och alla tom Amnesty blir buggat och avlyssnat http://www.amnestyusa.org/news/press-releases/uk-surveillance-tribunal-reveals-the-government-spied-on-amnesty-international

Det finns en fara med att skriva så här och det är att en person som läser detta kan vänta med att besöka läkare med en riktig psykos därför är det viktigt att man verkligen försöker på enkla sätt dokumentera saker och ting och givetvis ta flera kopior på det man har så att även en med sjukdom kan avgöra vad som är sant och inte sant åtminstone inför sig själv .

Det finns ju bra mediciner tydligen nu för tiden och en sjukdom är inget skamligt.
Citera
2015-07-17, 14:58
Medlem
Citat:
Det är lugnt , denne kan ju inte veta om det sitter ett gäng psykoser och fantiserar ihop saker och ting, sedan så bevakas dessa platser utav allt och alla tom Amnesty blir buggat och avlyssnat http://www.amnestyusa.org/news/press-releases/uk-surveillance-tribunal-reveals-the-government-spied-on-amnesty-international

Det finns en fara med att skriva så här och det är att en person som läser detta kan vänta med att besöka läkare med en riktig psykos därför är det viktigt att man verkligen försöker på enkla sätt dokumentera saker och ting och givetvis ta flera kopior på det man har så att även en med sjukdom kan avgöra vad som är sant och inte sant åtminstone inför sig själv .

Det finns ju bra mediciner tydligen nu för tiden och en sjukdom är inget skamligt.

Tack, du har helt rätt. Jag är en känslig person och vid vissa tillfällen reagerar jag starkt känslomässigt, speciellt när det gäller sådana kommentarer som liknar mobbing - det gör mig både arg och ledsen.
Citera
2015-07-17, 15:04
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Okej tack för länken.

Jag mindes fel angående ludd i sängen. Det var en plastbit med tejp alltså.

Angående din länk , klistar in den igen, http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil17.htm , så är det samma snack som alltid i detta ämne.

Konstigt att de här GS alltid ger sig på folk som är ganska oväsentliga, om man säger så? Vad tror du det beror på?
Det påminner om UFO-kontakter, som också alltid verkar drabba ensamma människor.

Angående vredet på spisen och din berättelse om kaffekopp så tror jag att människor överlag är glömska eller missar att vara observanta. Jag upptäckte nyligen att jag hade en skåpslucka i köket som öppnas på sidan istället för rakt ut. Misstänker dock inte att en GS satt den där. Har bara aldrig tänkt på den innan.

Men du skulle märka om du först inte hade en skåp lucka , och sedan om någon satt dit en skåplucka speciellt om du kort innan talat med en vän om att du inte har en skåplucka ?

Denna övervakning med trakasserier blir man oftast utsatt för då man är själv , svar ja .

Om någon slår igång "stenkrossen" ofta på natten vid 2-3 så kanske du fattar att det finns saker man inte kan vänja sig med också.
Citera
2015-07-17, 15:21
Medlem
Citat:
Nja om du menar att folk i allmänhet kan lära sig att inte förstöra spår genom min text här så kanske det stämmer, men det skapar ju extra jobb hos en myndighet som borde ha fler anställda.

Om du menar att jag gjort en massa anmälningar så är inte tre -fyra stycken så mycket på nästan två decennier , men kommer jag in nu med min bunt så lär de få jobba övertid ett bra tag om nu inte dessa träder fram självmant dels för att inte förvärra sin egen sits .

Jag har aldrig gjort något liknande mot folk som dessa men jag har gjort misstag och försöker mildra och förklara deras handlanden även om en hel del är försent nu så....

Jag menar att folk som anmäler allt möjligt får ett särskilt rykte på sin polisstation eller i sin hyresgästförening, eller bostadsrättsstyrelse.
Folk som anmäler allt, klagar på allt, ska ta allt till nämnder, domstolar, polisanmälningar, osv.
Citera
2015-07-17, 15:28
Medlem
Citat:
Men du skulle märka om du först inte hade en skåp lucka , och sedan om någon satt dit en skåplucka speciellt om du kort innan talat med en vän om att du inte har en skåplucka ?

Denna övervakning med trakasserier blir man oftast utsatt för då man är själv , svar ja .

Om någon slår igång "stenkrossen" ofta på natten vid 2-3 så kanske du fattar att det finns saker man inte kan vänja sig med också.

Jag är allt som oftast vaken på nätterna.

Kanske gör jag ibland något som låter? Typ kokar vatten eller kör nåt i micron. Jag lovar dig att jag i så fall endast gör det för min egen skull, inte för att störa grannar. Vissa kanske sätter igång en mixer. (riktigt så mycket väsen för jag dock inte)

Du tror att GS sätter in vred på spisar?
Om jag helt plötsligt upptäckte en skåpslucka skulle jag ändå inte misstänka GS. Även om jag aldrig sett någon tidigare och talat med en vän om det veckan innan.

Om jag hittade en plastmugg i min soppåse för papper skulle jag heller inte misstänka GS. Jag hittar allt som oftast saker på ställen de inte borde vara. Ibland är jag så tankspridd att jag tänker "oj jag behöver ett glas vatten". Och sen så hämtar jag ett och glömmer det, och så står det plötsligt ett glas vatten framför mig. Jag misstänker ändå inte GS.

Faktum är att jag ALDRIG hittar var jag lagt något, spenderar tid varje dag med att leta. Jag misstänker inte GS för det.
Citera
2015-07-17, 15:34
Medlem
Utifrån perspektivet inifrån matrixet/systemet så har man tankar på att göra polisanmälningar och dylikt, men svitchar man över till perspektivet utifrån eller ovanför matrixet/systemet så tänker man att det blir oerhört svårt i o m att det pågår en omfattande konspiration som polisen med största sannolikhet också är delaktig i. Har man då varit en TI i större delen av sitt liv, så inser man vilket frustrerande dilemma man sitter fast i.
Citera
2015-07-17, 15:40
Medlem
Citat:

Kanske gör jag ibland något som låter? Typ kokar vatten eller kör nåt i micron. Jag lovar dig att jag i så fall endast gör det för min egen skull, inte för att störa grannar. Vissa kanske sätter igång en mixer. (riktigt så mycket väsen för jag dock inte)

Om jag helt plötsligt upptäckte en skåpslucka skulle jag ändå inte misstänka GS. Även om jag aldrig sett någon tidigare och talat med en vän om det veckan innan.

Om jag hittade en plastmugg i min soppåse för papper skulle jag heller inte misstänka GS. Jag hittar allt som oftast saker på ställen de inte borde vara. Ibland är jag så tankspridd att jag tänker "oj jag behöver ett glas vatten". Och sen så hämtar jag ett och glömmer det, och så står det plötsligt ett glas vatten framför mig. Jag misstänker ändå inte GS.

Faktum är att jag ALDRIG hittar var jag lagt något, spenderar tid varje dag med att leta. Jag misstänker inte GS för det.

Nu var det ju så att jag INTE hittade plastmuggen i min sopkasse för papper utan i min sopkasse för plast där den ju också hör hemma. Hur läser och förstår du skriven text? Poängen var ju att jag inte dricker kaffe, inte använder plastmuggar, äger inga sådana, har inte köpt några sådana, har inte haft några gäster som kan ha tagit in dem i lägenheten. Så hur har den hamnat där om inte någon har gått in i min lägenhet och placerat den där?
Citera
2015-07-17, 15:50
Medlem
Citat:
Nu var det ju så att jag INTE hittade plastmuggen i min sopkasse för papper utan i min sopkasse för plast där den ju också hör hemma. Hur läser och förstår du skriven text? Poängen var ju att jag inte dricker kaffe, inte använder plastmuggar, äger inga sådana, har inte köpt några sådana, har inte haft några gäster som kan ha tagit in dem i lägenheten. Så hur har den hamnat där om inte någon har gått in i min lägenhet och placerat den där?

Det är inte så lätt att hänga med i allt konstigt som händer dig.

Ja det är lite konstigt om man hittar en plastmugg i sin sopkasse om man inte äger några plastmuggar, det håller jag med om.
Citera
2015-07-17, 15:52
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Ta inte detta personligt , jag tror inte att din mixer stör mig eller är det din .....? Skämt åtsido störa nattsömnen kan man göra på många många olika "subtila" sätt , fel ringningar ,bråk , ....

Jag vet inte vilket gang dessa tillhör , har bara bara namnen på dem och beskriver vad som börjat hända sedan de tog kontakt .

Du beskriver att du glömmer saker och ting, minns du andra svar tidigare i trådar och mins du dem korrekt ? Alla har rätt att uttrycka sig, även senila, men om du är glömsk så får man anpassa sig till det i sådana fall om man svarar på dina inlägg i fortsättningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in