Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Du, dem och alla andra som vill bli utredda behöver bara lägga upp era filmer, foton, berättelser och annan dokumentation här i tråden så kommer ni garanterat bli utredda.
Så varför inte bli först och visa världen att detta är på riktigt? För det tror du väl?
Har ni inte kommit längre i diskussionen?
Senast jag diskuterade detta förra året eller nåt var det samma sak.

Hur orkar du diskutera detta i ett års tid?
Jag funderar på om jag har något att tillföra debatten, men hur jag än tänker så kommer jag bara på saker som inkluderar att TIs har nåt slags psykiskt problem, så jag får väl vara tyst istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Ja det håller jag med om, det konstiga är att så få TI's verkar ha något dokumenterat material att visa upp. Det är nästan så man kan börja undra om de inte vill stoppa det, eller kanske inte riktigt tror på det själva. Idag har ju nästan alla en mobilkamera åtminstone som skulle kunna användas för ändamålet.
Jo jag har funderat på om det är den ständiga uppkopplingen som gjort att folk "slutat" bli bortförda av UFOs? Det var annars populärt på 80-talet. Men numer har man ju inte samma enslighet.
Dock har jag funderat på vad det är dessa TI gör som leder till att de tror att folk är ute efter dem.
Kan man känna igen TIs?
När man läser TIs beskrivningar av vad de "utsätts" för så är så extremt obetydliga saker att vi vanliga människor inte lagt märke till det.
"Nån som stirrade på mig"
"Bilar som blinkade med ljusen"
"Röda bilar som kör förbi"
"Cyklister som tyckte jag var i vägen"
Och sen blir det mer och mer bisarrt:
"De ägnar sig åt tankekontroll, för de har opererat in något i min kropp när jag sov"
"De är inne i min lägenhet, saker står åt andra håll, det är ludd i min säng"
Hur man än försöker diskutera frågan så leder det alltid till att man känner att TI har något psykiskt problem. Vilket dock inte får diskuteras i tråden.
Jag förstår inte hur du orkar diskutera saken. Har du lyckats uppnå
nånting i området senaste året?

Jag är nyfiken. Nån som har vaknat till? Eller nån psykologisk inblick i den mänskliga själen?