2015-07-16, 21:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Det är inte kul att tjalla på detta sätt heller , även jag tänker "Hur fan har dessa hamnat i detta " och att de håller mig som en tjur de inte vågar släppa taget på för då biter jag dem. Det är just det som är så tröttsamt, de djäkla på flera plan och har spelare på väl valda ställen.

Ett exempel på GS om än lite öppnare då de involverat byns invånare är denna http://www.folkbladet.nu/260609/morjarvmannen-far-upprattelse

Att Säpo jagar spioner, och att säpo kan ha fel är knappast gangstalking. I sådant fall har jag fullständigt missförstått definitionen av gang stalking, å andra sidan verkar definitionen vara högst personlig och variera friskt...
Citera
2015-07-16, 22:31
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att Säpo jagar spioner, och att säpo kan ha fel är knappast gangstalking. I sådant fall har jag fullständigt missförstått definitionen av gang stalking, å andra sidan verkar definitionen vara högst personlig och variera friskt...

Det är förmodligen samma förfarande som med GS, men de startar olika , säpo med verklig utredning ,GS med påhittad utredning (om det är Zersetzung i botten ). Om Hemliga polisen springer runt och värvar tanterna på bygden och ryktena börjar gå så blir nog effekten det samma , att folk hjälper till och tittar men håller tyst etc , vilket GS tydligen är skapat ur ,att ska stress och otrivsel.

En sak man bör tänka på också är att om folk tittar så ska man tänka hur såg jag att denne tittade ? Jo jag titta på denne , så att man inte övertolkar olika vanliga händelser även om tittandet används som provokation ibland så är det inte oftast så. Hur många fylle bråk har inte startat med "vad glor du på ? "

Men att jaga en person som Säpo gjorde i detta fall så länge är ju inget annat än ett stort övergrepp.

Det kan varit som så att deras agenter hade fått en trevlig och bekväm tillvaro i byn och hittade nya vinklar för att få fortsätta sina spaningar för att med lön få vara kvar.

Mannen och hans familj hade nog föredragit RDIF chip , vilket ju inte hade varit helt fel om man själv kunde styra över informationen ( bevisa sin oskuld )

Det sades ju förövrigt att då IB avslöjades så hade vissa händelser trots varit Säpos ageranden, men som egentligen var IB:s. Där finns nog mera bevis på GS metoder i Sverige.

Att det inte läcker mera är nog hot och hållhakar och gör inte vi detta så gör dom det mot oss, "om 100 år gör detta inget " , och att "äpplet faller inte lång från trädet ".....
Senast redigerad av Harfager 2015-07-16 kl. 22:55.
Citera
2015-07-16, 22:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det är samma förfarande som med GS, men de startar olika , säpo med verklig utredning ,GS med påhittad utredning (om det är Zersetzung i botten ).

Men att jaga en person som Säpo gjorde i detta fall så länge är ju inget annat än ett stort övergrepp.

Det kan varit som så att deras agenter hade fått en trevlig och bekväm tillvaro i byn och hittade nya vinklar för att få fortsätta sina spaningar för att med lön få vara kvar.

Mannen och hans familj hade nog föredragit RDIF chip , vilket ju inte hade varit helt fel om man själv kunde styra över informationen ( bevisa sin oskuld )

Det sades ju förövrigt att då IB avslöjades så hade vissa händelser trots varit Säpos ageranden, men som egentligen var IB:s. Där finns nog mera bevis på GS metoder i Sverige.

Att det inte läcker mera är nog hot och hållhakar och gör inte vi detta så gör dom det mot oss, "om 100 år gör detta inget " , och att "äpplet faller inte lång från trädet ".....

Vet du ens vad ett rfid är, och hur lite det kan göra?
Citera
2015-07-16, 22:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
... Att det inte läcker mera är nog hot och hållhakar och gör inte vi detta så gör dom det mot oss, "om 100 år gör detta inget " , och att "äpplet faller inte lång från trädet ".....

Tycker du inte det är underligt att det inte fungerar med hot och straff i andra sammanhang (folk begår brott, folk begår mened, folk spionerar, folk blir whistleblowers, folk skriver böcker, folk lämnar testamenten med erkännanden etc men hundratusentals gangstalkers håller tyst... Inte så trovärdigt)..
Varför skulle det som inte fungerat i några andra sammanhang (hade det fungerat så hade brottslighet inte funnits längre) helt plötsligt fungera för gangstalkers?
Citera
2015-07-16, 23:00
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Vet du ens vad ett rfid är, och hur lite det kan göra?

Jag läste om det i går för första gången och om det går att använda som gps så kan ju en oskyldig bevisa sin oskuld och om det endast var han som fick/kunde tanka ned infot så ...
Det skulle kunna användas som id bricka etcetera .

Tror det var en kille i Tyskland som gick med på att ha ett sådant i armen då han gick på puben för att betala ölen för några år sedan .
Citera
2015-07-16, 23:21
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Tycker du inte det är underligt att det inte fungerar med hot och straff i andra sammanhang (folk begår brott, folk begår mened, folk spionerar, folk blir whistleblowers, folk skriver böcker, folk lämnar testamenten med erkännanden etc men hundratusentals gangstalkers håller tyst... Inte så trovärdigt)..
Varför skulle det som inte fungerat i några andra sammanhang (hade det fungerat så hade brottslighet inte funnits längre) helt plötsligt fungera för gangstalkers?

Kanske för att detta är så "svåger" betonat gäng så att de sociala konsekvenserna skulle bli jobbiga för dem, och det är det jag märkt med metoderna , helt hänsynslöst och för mig existerar endast att sätta dit dem, för någon måste bryta deras beteenden.

De ser nog andra människor som kycklingar i en kycklinganläggning, visst är de söta men de mättar bra också....

Minna liknelser börjar bli dålig så här på natten ...
Citera
2015-07-16, 23:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag läste om det i går för första gången och om det går att använda som gps så kan ju en oskyldig bevisa sin oskuld och om det endast var han som fick/kunde tanka ned infot så ...
Det skulle kunna användas som id bricka etcetera .

Tror det var en kille i Tyskland som gick med på att ha ett sådant i armen då han gick på puben för att betala ölen för några år sedan .

Det går absolut inte att använda rfid som gps.
Finns många som har det i armen, och du har de runt dig dagligen i stöldlarm, nyckelbrickor etc.
Citera
2015-07-16, 23:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Kanske för att detta är så "svåger" betonat gäng så att de sociala konsekvenserna skulle bli jobbiga för dem, och det är det jag märkt med metoderna , helt hänsynslöst och för mig existerar endast att sätta dit dem, för någon måste bryta deras beteenden.

De ser nog andra människor som kycklingar i en kycklinganläggning, visst är de söta men de mättar bra också....

Minna liknelser börjar bli dålig så här på natten ...

Jag är ledsen men som alla andra som tror på GS så har du en väldig massa lösa tankar och funderingar om hur stalkers kanske är, funderingar på hur de tänker men inga som helst förklaringar och inga bevis eller något att ens börja nysta i. Det blir inte trovärdigt.
Citera
2015-07-16, 23:44
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag är ledsen men som alla andra som tror på GS så har du en väldig massa lösa tankar och funderingar om hur stalkers kanske är, funderingar på hur de tänker men inga som helst förklaringar och inga bevis eller något att ens börja nysta i. Det blir inte trovärdigt.

Jag hoppas att de blir utredda och får svara på detta själva.

Mvh
Farhager
Citera
2015-07-16, 23:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag hoppas att de blir utredda och får svara på detta själva.

Mvh
Farhager

Du, dem och alla andra som vill bli utredda behöver bara lägga upp era filmer, foton, berättelser och annan dokumentation här i tråden så kommer ni garanterat bli utredda.
Så varför inte bli först och visa världen att detta är på riktigt? För det tror du väl?
Citera
2015-07-17, 00:30
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Du, dem och alla andra som vill bli utredda behöver bara lägga upp era filmer, foton, berättelser och annan dokumentation här i tråden så kommer ni garanterat bli utredda.
Så varför inte bli först och visa världen att detta är på riktigt? För det tror du väl?

Tack för erbjudandet men
jag vill inte ha en klappjakt på dessa trotts allt och det skulle ju kunna bli så och fel bli drabbade om jag lade ut det här, så spårbara bevis kan jag inte lägga ut.

Jag hade precis hittat Zersetzung länken och såg att gang stalking (som är en del av "zz") avhandlades här på Flashback och ville bidra till att nämna att metoderna har funnits länge och de fungerar för att störa någons liv och det på ett vardagligt sätt som även jag hade tolkat som " är du överkänslig " innan jag själv fick känna på det.

Jag har medvetet väntat ut detta för att jag vill kunna ta med hela historiken utan att det ska drabba andra runt omkring för mycket så jag har varit inställd på att det kommer att ta tid om inte dessa tar sitt förnuft tillfånga och självmant anmäler sig, så jag har i "lugn och ro" präntat ned sådant som jag anser vara troligen riktat mot mig och sållat bort en hel del.

Visst tänkte jag att någon kunde komma med bra jurist eller MR förslag för att få fart på utredningen genom att lägga mig lite offentligt...
Senast redigerad av Harfager 2015-07-17 kl. 00:41.
Citera
2015-07-17, 00:54
Medlem
Citat:

Har ni inte kommit längre i diskussionen?

Senast jag diskuterade detta förra året eller nåt var det samma sak.
Hur orkar du diskutera detta i ett års tid?

Jag funderar på om jag har något att tillföra debatten, men hur jag än tänker så kommer jag bara på saker som inkluderar att TIs har nåt slags psykiskt problem, så jag får väl vara tyst istället.

Citat:
Ja det håller jag med om, det konstiga är att så få TI's verkar ha något dokumenterat material att visa upp. Det är nästan så man kan börja undra om de inte vill stoppa det, eller kanske inte riktigt tror på det själva. Idag har ju nästan alla en mobilkamera åtminstone som skulle kunna användas för ändamålet.

Jo jag har funderat på om det är den ständiga uppkopplingen som gjort att folk "slutat" bli bortförda av UFOs? Det var annars populärt på 80-talet. Men numer har man ju inte samma enslighet.

Dock har jag funderat på vad det är dessa TI gör som leder till att de tror att folk är ute efter dem.
Kan man känna igen TIs?
När man läser TIs beskrivningar av vad de "utsätts" för så är så extremt obetydliga saker att vi vanliga människor inte lagt märke till det.
"Nån som stirrade på mig"
"Bilar som blinkade med ljusen"
"Röda bilar som kör förbi"
"Cyklister som tyckte jag var i vägen"

Och sen blir det mer och mer bisarrt:
"De ägnar sig åt tankekontroll, för de har opererat in något i min kropp när jag sov"
"De är inne i min lägenhet, saker står åt andra håll, det är ludd i min säng"

Hur man än försöker diskutera frågan så leder det alltid till att man känner att TI har något psykiskt problem. Vilket dock inte får diskuteras i tråden.
Jag förstår inte hur du orkar diskutera saken. Har du lyckats uppnå nånting i området senaste året? Jag är nyfiken. Nån som har vaknat till? Eller nån psykologisk inblick i den mänskliga själen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in