2015-07-16, 15:44
Medlem
Kewks avatar
Fick mitt bruna Ferrari hasch från doktorkosmos idag,
en dag från beställning till postlåda! Luktar väldigt gott och är relativt mjukt.
Återkommer när jag rullat en gås!
2015-07-16, 15:48
Medlem
OnTheWeeds avatar
Någon som testat Motivated Buddah och Purple Kush? Blev jävligt sugen på dom men kan inte bestämma mig vilken som är mest lockande.
2015-07-16, 16:51
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Pålitlig bra försäljare av mdma på fs2?

Hade det varit jag som skulle handla så skulle jag valt Luckys. Då vet man iallafall att man får hem sina varor. Nu säger jag inte att alla andra försöker blåsa dig men Luckys levererar alltid. Bara ett litet tips
2015-07-16, 17:12
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Någon som testat Motivated Buddah och Purple Kush? Blev jävligt sugen på dom men kan inte bestämma mig vilken som är mest lockande.

Lagt en provbeställning på motivated buddah då jag väntar på leverans från utlandet, men vill vara säker att ha nu till en festival jag ska på.

Han har haft sen igår kl 13.00 att skicka eller iaf ta emot ordern. Inget av dessa har hänt. Så leverans på en dag är inte sant för fem öre. Har inte statusen ändrats imorn ångrar jag beställning.

Är du sugen på weed kan jag rekommendera Mr.Weed på agora typ. Dyrt och så men levererar supersnabbt och bra kvalite.

Annars väntar jag på leverans från monetka från england, han finns på dream market och har galna priser, kan uppdatera inom framtiden hur det har gått.
2015-07-16, 17:21
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Lagt en provbeställning på motivated buddah då jag väntar på leverans från utlandet, men vill vara säker att ha nu till en festival jag ska på.

Han har haft sen igår kl 13.00 att skicka eller iaf ta emot ordern. Inget av dessa har hänt. Så leverans på en dag är inte sant för fem öre. Har inte statusen ändrats imorn ångrar jag beställning.

Är du sugen på weed kan jag rekommendera Mr.Weed på agora typ. Dyrt och så men levererar supersnabbt och bra kvalite.

Annars väntar jag på leverans från monetka från england, han finns på dream market och har galna priser, kan uppdatera inom framtiden hur det har gått.

Beställer du ofta från utlandet? Är inte risken väldigt stor att du torskar? Jag provade EN gång från Holland och det ryckte tullen direkt.
2015-07-16, 17:35
Medlem
Citat:

tycker inte du ska köpa motivated buddah, det kanske är bra gräs men jag skulle aldrig köpa från någon som säljer 3 gram för 600kr det är på tok för dyrt. dom andra säljarna har lika bra gräs och det kostar endast 140-150kr grammet.
2015-07-16, 17:51
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Beställer du ofta från utlandet? Är inte risken väldigt stor att du torskar? Jag provade EN gång från Holland och det ryckte tullen direkt.
Som sagt prövar jag nu från UK. Har snackat med vendorn och han skriver att han skickat till Sverige senast 2 dagar sen, dessutom kör dom bra packning med minst dubbel vakumpack samt magnetic bags.

Det är ingen stor summa och även om det fastnar i tullen så har jag inte gjort något olagligt överhuvudtaget så jag är lugn.
2015-07-16, 17:59
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Som sagt prövar jag nu från UK. Har snackat med vendorn och han skriver att han skickat till Sverige senast 2 dagar sen, dessutom kör dom bra packning med minst dubbel vakumpack samt magnetic bags.

Det är ingen stor summa och även om det fastnar i tullen så har jag inte gjort något olagligt överhuvudtaget så jag är lugn.

Okej okej, det lät ju proffsigt iallafall. Sen kanske det inte är ett "högriskland" du beställer från. Men säg gärna till om du får hem din leverans.

Är det från Nuc som du la ordern?
2015-07-16, 18:41
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Okej okej, det lät ju proffsigt iallafall. Sen kanske det inte är ett "högriskland" du beställer från. Men säg gärna till om du får hem din leverans.

Är det från Nuc som du la ordern?

Nej, från dream market.

Får se, sett folk som hissat och andra som dissat. Men han verkade snabb, proffsig, typ inga dåliga omdömen osv.
2015-07-16, 18:45
Medlem
Despiracys avatar
Mindw*r på Nucleus är på semester enligt hans profil.
Då han är den enda som säljer LSD, så undrar jag om någon vet när han kommer tillbaka? Har messat han för tre dagar sedan, inget svar. Inte ens läst. Detta suger. Jag som vill beställa.

Finns det någon annan darknetshop med grönad försäljare av lsd?
2015-07-16, 19:12
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Börjar må ganska bra på pastan från Swecan men tyvärr så har jag fått stoppa i mig ganska stor dos för att det skulle ge någon verkan men jag känner att det kommer smygandes mer och mer så detta kan bli en festlig kväll. Men jag saknar verkligen allt pulver som fanns på FS, det kändes som om alla som sålde någorlunda bra kvalitet flydde fältet.

Men men, det dyker säkert upp någon med top notch kvalitet snart får man hoppas

Jag ger iaf Swecans pasta 2.5 linor av 5 möjliga
Inga 72% nånstans med andra ord.. Fattar inte vad vissa vendors pysslar med igentligen. Dom verkar tro att det är samma koncept som man kör på cracknegrer i Usa. Ju sämre varor desto mer köper dom
Senast redigerad av Skriuw 2015-07-16 kl. 19:47.
2015-07-16, 21:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Buddah har jag testat. Inte den som finns på FS men strainen och den är trevlig. Jag blev hög och glad, poppade musik och chattade glatt med folk för att sedan känna att det var dags för lite soffläge, en film och något gott. En mycket sympatisk hybrid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in