Citat:
Ursprungligen postat av
Realisten73
# Det har i flera månader florerat rykten om att vissa spelare ska ha ägnat sig åt att fuska på SvS. Vilka spelarna är som har fuskat har namngetts flera ggr av olika regs i chatten. Det handlar om 3 st spelare som enligt flera har skrivit använder sig utav Skype för att tala om vilka händer dom har.
Om detta stämmer kan nog ingen mer än dom misstänkta svara på. Vet att flera har anmält dom till SvS säkerhetsavdelning, men inget verkar ha skett. Dock så har en av de tre personerna varit borta ovanligt längre från pokerklienten. De andra två misstänkta sitter i vanlig ordning alltid vid samma bord och spelar aldrig händer mot varandra.
Vilka spelarna är borde alla veta som spelar på 5/10 fullring. Om ni inte vet det så dra ett PM.
Jag personligen spelar inte på 5/10 nivå utan ligger ett par nivåer högre, så jag har aldrig lagt ner nån tid på att studera dom. Dock så har man ju hört av andra att man ska akta sig för dom, då de ibland (inte ofta) dyker upp på mina nivåer, 10/20 och uppåt. Har dock aldrig märkt av nått då, men dom är för sällan uppe på mina bord för att jag ska kunna bilda mig en uppfattning. Men när flera personer säger samma sak så kan det ju inte vara taget ur luften tänker man.
Amen snälla nån nu får ni väl för i helvete skärpa till er. Era foliehattskonspirationer mot dessa 3 börjar bli
EXTREMT patetiska,
GE UPP NÅN JÄVLA GÅNG för i helvete. Du är inte speciellt smart va? Du vet att framförallt fiskar är misstänksamma mot "riggen" (som inte existerar) på SvS, nu när du skriver såhär på öppna forum, hur många fler tror du då lämnar siten?
Har du ens läst D***i* egna dagbok där han försvarar (säkert 10 A4 om dessa anklagelser) sig mot dessa anklagelser?
Jag skiter egentligen i vad ni sysslar med på FR men genom att sprida sån här
dynga drabbas vi alla.
Och vadå du spelar 10/20 FR, vad är det för jävla BS? knappast att de rullar mer än ett sånt bord om dagen. Varför lever du kvar i 50-talet för? Är du såpass jävla dålig? Att folk ens spelar fullring 2015 är helt ofattbart för mig. Å andra sidan har jag förstått att de regs som vill spela "med mycket pengar" men är såpass kassa att de inte klarar det under FR gärna hamnar där. Men vad spelar det för roll egentligen? Eran $/hour blir ju så extremt kasst liten så ni är ju bara braindead all the way.
Kan du sluta skrämma iväg fisk från SvS nu genom att skrika om dina konspirationer utan nån form av grund att stå på? Kan vi vara överens om att du ger fan i det nu?