2015-07-11, 15:27
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Fyfan, jag hade nog haft lite ångest då med det inköpspriset, nåväl man kan inte springa bra för evigt. Poker Magaizines skribent Rikard Åberg lyckades i varje fall fixa en min cash och Diana Svensk ligger bra till med 355k, spännande spännande!
Ja vi har 6 svenskar kvar om jag minns rätt! Kärleksparet Phil Laak och Esfandiari cashade. Negreanu och Hellmuth är också kvar. Negreanu på plats 143 och Esfandiari på 177 medan de andra ligger längre bak. Vi får nog starta en WSOP ME tråd om vi ska fortsätta snacka om det här.
Citera
2015-07-11, 15:30
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Ja vi har 6 svenskar kvar om jag minns rätt! Kärleksparet Phil Laak och Esfandiari cashade. Negreanu och Hellmuth är också kvar. Negreanu på plats 143 och Esfandiari på 177 medan de andra ligger längre bak. Vi får nog starta en WSOP ME tråd om vi ska fortsätta snacka om det här.

Det är nog en bra ide, jag hade tankarna på att skapa en tråd i veckan men annat kom emellan. Det vore bra om någon stor stjärna går till november nine då det ökar intresset markant.
Citera
2015-07-12, 00:06
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Det är nog en bra ide, jag hade tankarna på att skapa en tråd i veckan men annat kom emellan. Det vore bra om någon stor stjärna går till november nine då det ökar intresset markant.

Jag kan ta på mig att skapa en tråd.

edit: Här är tråden: (FB) 2015 Wsop Main Event
Senast redigerad av Realisten73 2015-07-12 kl. 00:21.
Citera
2015-07-12, 00:20
Medlem
Realisten73s avatar
felpost.
Citera
2015-07-12, 15:16
Medlem
Varför går det inte att söka på personer längre? Bugg?
Citera
2015-07-12, 15:29
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auxen32
Varför går det inte att söka på personer längre? Bugg?
Fungerar finfint för mig. Är nog något på din sida.
Citera
2015-07-12, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Haha ja det låter som att du svarvade ihop ett riktigt stabilt leverne på 0.5/1 dådå..

Ja, det var inga svårigheter att få ihop till hyra osv. Men blev ju inte mer än 10k i månaden max. Nu skulle jag aldrig palla spela in det på den nivån.
Citera
2015-07-14, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
# Det har i flera månader florerat rykten om att vissa spelare ska ha ägnat sig åt att fuska på SvS. Vilka spelarna är som har fuskat har namngetts flera ggr av olika regs i chatten. Det handlar om 3 st spelare som enligt flera har skrivit använder sig utav Skype för att tala om vilka händer dom har.
Om detta stämmer kan nog ingen mer än dom misstänkta svara på. Vet att flera har anmält dom till SvS säkerhetsavdelning, men inget verkar ha skett. Dock så har en av de tre personerna varit borta ovanligt längre från pokerklienten. De andra två misstänkta sitter i vanlig ordning alltid vid samma bord och spelar aldrig händer mot varandra.
Vilka spelarna är borde alla veta som spelar på 5/10 fullring. Om ni inte vet det så dra ett PM.

Jag personligen spelar inte på 5/10 nivå utan ligger ett par nivåer högre, så jag har aldrig lagt ner nån tid på att studera dom. Dock så har man ju hört av andra att man ska akta sig för dom, då de ibland (inte ofta) dyker upp på mina nivåer, 10/20 och uppåt. Har dock aldrig märkt av nått då, men dom är för sällan uppe på mina bord för att jag ska kunna bilda mig en uppfattning. Men när flera personer säger samma sak så kan det ju inte vara taget ur luften tänker man.

Amen snälla nån nu får ni väl för i helvete skärpa till er. Era foliehattskonspirationer mot dessa 3 börjar bli EXTREMT patetiska, GE UPP NÅN JÄVLA GÅNG för i helvete. Du är inte speciellt smart va? Du vet att framförallt fiskar är misstänksamma mot "riggen" (som inte existerar) på SvS, nu när du skriver såhär på öppna forum, hur många fler tror du då lämnar siten?

Har du ens läst D***i* egna dagbok där han försvarar (säkert 10 A4 om dessa anklagelser) sig mot dessa anklagelser?

Jag skiter egentligen i vad ni sysslar med på FR men genom att sprida sån här dynga drabbas vi alla.

Och vadå du spelar 10/20 FR, vad är det för jävla BS? knappast att de rullar mer än ett sånt bord om dagen. Varför lever du kvar i 50-talet för? Är du såpass jävla dålig? Att folk ens spelar fullring 2015 är helt ofattbart för mig. Å andra sidan har jag förstått att de regs som vill spela "med mycket pengar" men är såpass kassa att de inte klarar det under FR gärna hamnar där. Men vad spelar det för roll egentligen? Eran $/hour blir ju så extremt kasst liten så ni är ju bara braindead all the way.

Kan du sluta skrämma iväg fisk från SvS nu genom att skrika om dina konspirationer utan nån form av grund att stå på? Kan vi vara överens om att du ger fan i det nu?
Senast redigerad av trigger99 2015-07-14 kl. 06:17.
Citera
2015-07-24, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Amen snälla nån nu får ni väl för i helvete skärpa till er. Era foliehattskonspirationer mot dessa 3 börjar bli EXTREMT patetiska, GE UPP NÅN JÄVLA GÅNG för i helvete. Du är inte speciellt smart va? Du vet att framförallt fiskar är misstänksamma mot "riggen" (som inte existerar) på SvS, nu när du skriver såhär på öppna forum, hur många fler tror du då lämnar siten?

Har du ens läst D***i* egna dagbok där han försvarar (säkert 10 A4 om dessa anklagelser) sig mot dessa anklagelser?

Jag skiter egentligen i vad ni sysslar med på FR men genom att sprida sån här dynga drabbas vi alla.

Och vadå du spelar 10/20 FR, vad är det för jävla BS? knappast att de rullar mer än ett sånt bord om dagen. Varför lever du kvar i 50-talet för? Är du såpass jävla dålig? Att folk ens spelar fullring 2015 är helt ofattbart för mig. Å andra sidan har jag förstått att de regs som vill spela "med mycket pengar" men är såpass kassa att de inte klarar det under FR gärna hamnar där. Men vad spelar det för roll egentligen? Eran $/hour blir ju så extremt kasst liten så ni är ju bara braindead all the way.

Kan du sluta skrämma iväg fisk från SvS nu genom att skrika om dina konspirationer utan nån form av grund att stå på? Kan vi vara överens om att du ger fan i det nu?

Haha jag förstår din utgångspunkt, att du inte vill skrämma bort nya/dåliga spelare från SvS men att snacka i skype kan väl fan inte likställas vid en konspirationsteori?

Jag menar, det har t.o.m jag gjort, pratat i skype med polaren om vilka händer man har och undvika varandra. Det är mycket vanligare än man tror. Sen är jag inte insatt i vilka dessa 3 är eller hur mycket det snackas om dessa men det är varken omöjligt eller någon konspiration anser jag.
Citera
2015-07-25, 17:34
Medlem
Någon som vet om det finns nåt fungerande rebuy script eller nå table mods te svs?
Citera
2015-07-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafakkd
Haha jag förstår din utgångspunkt, att du inte vill skrämma bort nya/dåliga spelare från SvS men att snacka i skype kan väl fan inte likställas vid en konspirationsteori?

Jag menar, det har t.o.m jag gjort, pratat i skype med polaren om vilka händer man har och undvika varandra. Det är mycket vanligare än man tror. Sen är jag inte insatt i vilka dessa 3 är eller hur mycket det snackas om dessa men det är varken omöjligt eller någon konspiration anser jag.

Ta reda på vad det pratas om då innan du agerar advokat, please.
Ja det är säker vanligt, men det är nog ganska jämn fisk/reg-ratio där, dock. Men vem fan skulle bry sig om något sånt... kom igen, get the facts nigga

Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Någon som vet om det finns nåt fungerande rebuy script eller nå table mods te svs?

Rebuy-script fungerar ej, nej. Table-mod, menar du då skins? Jag har ett som heter "Grinder boss" nånting. Funkar utmärkt, helsvarta bord.
Senast redigerad av trigger99 2015-07-25 kl. 22:27.
Citera
2015-07-25, 22:23
Medlem
dubbel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här