2015-07-11, 03:19
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish
någon som också tänkte på deras misstag i tyst diplomati där man flertals gånger såg kameror osv i bild ?

Detta har vi redan tagit upp 100 gånger. Läs tråden
http://imgur.com/v6dXeUo
Citera
2015-07-11, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Var det bara jag som fick bögvarning från Vidar när han började visa känslor när Nicklas var försvunnen? Dom andra försöker arbeta proffesionellt och han ska åka runt stan och leta som en desperat man.

De är bästa vänner så är inte konstigt att han blir upprörd. Vidar är en person som visar mer känslor än tex Patrik.

Sen om nu Vidar och Niklas mot all förmodan skulle bli ett par, med tanke på att Niklas är homosexuell så spelar inte det någon roll, skulle vara rätt kul och oväntat.
Citera
2015-07-11, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle12345678910
Det ville jag ju inte veta Jag har så dålig karaktär, trots att du skrev att det var en stor spoiler så kunde jag inte låta bli att öppna den Ajja jag får skylla mig själv

Är detta dina spekulationer eller vart har du läst detta?

Det stämmer. Var en person som tidigare skrev om det.
Citera
2015-07-11, 10:38
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Såret i pannan fick han ju för att han ramlade med ansiktet ner i ansfalten. Han ramlade för att han blev skjuten i RYGGEN inte i huvudet.

Haha ska du försöka rätta någon och göra dumma smileys så får du nog göra rätt själv. Du verkar inte ens ha tittat på filmen. Jack avlossar 1 kula som endast snuddar seths skalle, han blir varken skjuten i ryggen eller slår huvet i backen
Citera
2015-07-11, 12:05
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Bästa sekvensen i filmen var Connys besvikna "Aa" när han inte riktigt fick göra som han ville med Bamse.

Håller med! Och när dom ser nyheterna om diamant kuppen så säger Conny nått i stil med "bamse ljög, jag ska döda honom."
Och Seth svarar "han ljög inte utan det är Jack som gett alla fel tid och dag, han är smart".

Connys ansiktsuttryck då är fan priceless. Samma sak när dom har Jacks kusin i garaget och Seth säger nått liknande att han måste lite på folk. Och Conny tittar muttrar och skakar på huvudet.

Mycket muskler och lite hjärna i den karaktären

Conny for president! kom igen nu grabbar nu tar vi PISSLUFFARNA!!
Citera
2015-07-11, 12:27
Bannlyst
Citat:
Det ville jag ju inte veta Jag har så dålig karaktär, trots att du skrev att det var en stor spoiler så kunde jag inte låta bli att öppna den Ajja jag får skylla mig själv

Är detta dina spekulationer eller vart har du läst detta?

Spekulationer med viss substans.

Citat:
Ursprungligen postat av tjenare1993
Källa?

Har inte länken nu, men stod allt om lockdown på någon sida för drygt en vecka sedan. Manus osv. Sidan försvann dock snabbt som fan.
Citera
2015-07-11, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskStandard
Spekulationer med viss substans.

Har inte länken nu, men stod allt om lockdown på någon sida för drygt en vecka sedan. Manus osv. Sidan försvann dock snabbt som fan.

Kommer du ihåg något mer spännande som stod på sidan?

Edit: Hittade länken men den var ju som sagt "sönder". http://mobile.nordiskfilm.com/conten...lk-16-lockdown
Senast redigerad av Kalle12345678910 2015-07-11 kl. 12:55.
Citera
2015-07-11, 14:23
Medlem
Bara jag som vill se en officiell hyllningsfilm till Victor? Kommer vara ett stort tomrum efter han de två sista filmerna.
Citera
2015-07-11, 14:28
Medlem
Citat:
Bara jag som vill se en officiell hyllningsfilm till Victor? Kommer vara ett stort tomrum efter han de två sista filmerna.

Ja det är nog bara du. Vad ska den filmen handla om haha? Om hur victor lyssnar på seth och gör allt han säger? Intressant!
Citera
2015-07-11, 14:33
Bannlyst
Citat:
Kommer du ihåg något mer spännande som stod på sidan?

Edit: Hittade länken men den var ju som sagt "sönder". http://mobile.nordiskfilm.com/conten...lk-16-lockdown

Nej, läste det nämligen när jag var dyngrak

Aa precis, den länken var det!
Citera
2015-07-11, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Detta har vi redan tagit upp 100 gånger. Läs tråden
http://imgur.com/v6dXeUo

ja jag läser igenom 100 sidor för att inte skriva något som kanske skrivits.. kom ner till jorden är du snäll din downie
Citera
2015-07-11, 15:13
Bannlyst
Citat:
Håller verkligen med om att det var tråkigt att Victor fick bege sig till de sälla jaktmarkerna, men en hyllningsfilm är väl ändå att ta i?

Bara Seth och Lloyd kvar från originalgänget nu va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in