Med tanke på din avatar så måste du gilla att nysta.
En tänkbar metod skulle kanske vara att TI's går ihop i en sluten grupp där alla granskar varandras bilder på misstänkta stalkers. Om några bilder får många 'träffar' så skulle jag nog acceptera dem om de postas i tråden av en trovärdig TI. Men då måste den gruppen vara helt fri från infiltratörer.
Låter som en utmärkt idé. Om de visar sig ha samma personer på sina bilder så skulle det vara ett utomordentligt underlag att utgå ifrån och onekligen en indikation på att de kan ha funnit en stalker!
Så kan vi leka katt och råtta sen
Enda orosmolnet är väl att många GS verkar föredra att vara anonyma och t.o.m. misstänker varandra för att vara stalkers/undercoveragenter etc (onödigt att peka ut någon här, men ni kan se tidigare GS-trådar eller PMa om ni undrar). Så frågan är hur sugna de är på att träffa varandra. Det har ju även hållts en del seminarier i ämnet och även där har uppslutningen varit minst sagt skral vad jag sett på bilder från mötena etc.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-07-09 kl. 22:27.
Låter som en utmärkt idé. Om de visar sig ha samma personer på sina bilder så skulle det vara ett utomordentligt underlag att utgå ifrån och onekligen en indikation på att de kan ha funnit en stalker!
Så kan vi leka katt och råtta sen
Enda orosmolnet är väl att många GS verkar föredra att vara anonyma och t.o.m. misstänker varandra för att vara stalkers/undercoveragenter etc (onödigt att peka ut någon här, men ni kan se tidigare GS-trådar eller PMa om ni undrar). Så frågan är hur sugna de är på att träffa varandra. Det har ju även hållts en del seminarier i ämnet och även där har uppslutningen varit minst sagt skral vad jag sett på bilder från mötena etc.
De behöver inte träffa varandra. Ett stängt forum bara, som Outlaw typ. Eller FB's PM-service.
Strippa bilderna på metadatan och vara uppmärksam med länkarna. Bilderna kan avslöja för gruppen vem och var de är tagna men ingen annan kommer att veta vem som har tagit dom. Anonymitet blir lite svagare inom gruppen men jag tror att det dom kan få ut av detta väger tyngre...
Men jag tror inte att det är fel av de utsatta att ta bilder, för de kan användas i andra sammanhang i framtiden.
Vilka sammanhang skulle det vara då, förutom att använda dem som advert-klipp till en sida som genererar $$$ till den som vill tjäna pengar på GS-fenomenet?
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Jag vet vem du är! Håll ölen kall bara...
Ölen har den temperatur den aktuella Krogen har i sin kyl. Jag är skyldig dig en öl. Temperaturen på den ingår inte i skulden.
I'm serious. Gå fram till mig och säg "jag är one.zero" och jag bjuder dig på en öl, rakt av. Det är min skuld till dig och den står fast, enligt "old gangsta law".
Citat:
Med ett foto???
Nej. Följdsamhetren består i att du har 3 foton på samma individ, i 3 olika situationer men som ändå relaterar till den som tar fotot.
Citat:
Den kom från samma. En mening som saxades itu.
Inte en chans! Jag gjorde en väldigt detaljerad sökning, då jag väldigt gärna ville besvara din fråga, men där jag inte kunde identifiera varifrån du fick den.
Försök igen!
Citat:
Utfrån den trådens topic så måste jag fråga om det är sidor där civilpoliser hängs ut?
Lol, jo... Jag undrar om jag inte blandat ihop 2 gangstalkingtrådar i 1 här, för en av dem känner jag definitivt igen som civilpolis. Han spanar på gängrelaterade lakejer. Har haft honom som svans en gång själv, men de gav upp sedan jag förnedrade dem på ett sätt som sätter grova spår i deras psyken (jag beställde, och betalade för Pizza till deras bil). Sedan dess har jag inte sett dem.
Av nån knepig anledning slutade de skugga mig efter det. Mysko folk.
Citat:
Isf kan ju TI's kanske hitta någon de känner igen på de bilderna. Det har ju diskuterats tidigare om att polisen kan vara inblandade.
Mannen i fråga är inte en TI. Han är en person som spenderat tid med folk som tillhör den Organiserade Brottsligheten.
That's all it takes.
Därefer, har man span på sig i minst 2 år från sista kontakten med gäng-grabbarna.
Jag har varit både avlyssnad och förföljd i mina år genom livet, men sedan jag knullat hjärnan på alla som varit efter mig, så har det varit märkbart tyst i flera år efter det.
Don't trollfuck with me. I'm the real deal. A TI who HATES (and eats) trolls.
Senast redigerad av Morality.Cripples 2015-07-09 kl. 23:24.
De behöver inte träffa varandra. Ett stängt forum bara, som Outlaw typ. Eller FB's PM-service.
Strippa bilderna på metadatan och vara uppmärksam med länkarna. Bilderna kan avslöja för gruppen vem och var de är tagna men ingen annan kommer att veta vem som har tagit dom. Anonymitet blir lite svagare inom gruppen men jag tror att det dom kan få ut av detta väger tyngre...
Bra, särskilt om det kan vara ett stängt forum så inte massa oskyldiga blir uthängda i onödan, en neutral person borde hålla i det hela och sätta upp forumet (inte jag då t.ex eftersom alla skulle bli misstänksamma redan initialt antar jag ). Det skulle t.om kunna fungera att alla bara mailade sina bilder till en sådan person, det räcker ju med en person som jämför bilderna, då blir anonymiteten större och alla behöver inte se varandras bilder innan någon eventuell gemensam stalker kunnat identifieras (vilket jag iofs inte tror kommer ske).
---
Citat:
Så du menar att jag ska vara råttan?
Nä, det var förstås stalkers som skulle vara råttor
Det existerar, eller ja, jag vet inte exakt vad det kallas men märkte av en hel del saker som var skumt och det var innan jag läst GS-trådarna här på FB. Trodde först att det var snutar men insåg rätt snart att det var osannolikt eftersom att jag inte direkt är en tung person. Dessutom verkar personerna som gör detta inte på något sätt försöka göra sig osynliga med sin spaning. Min övertygelse är att detta är för att skapa förvirring hos personen de utsätter för trakasserierna och psykningarna.
Dom söker även upp en och vill vara vän för att komma närmre dig. Dom vill gå ut och festa och ta droger för att du ska bli mer förvirrad. Tar du droger kommer psykningarna bli mer intensiva och psykologer och läkare kommer direkt avfärda dina upplevelser som nojor och psykoser. Och visst, det dom utsätter en för kan lätt driva in en i en psykos, speciellt i drogat tillstånd. Det är svårt att i ord förklara det dom gör, just därför är det svårt att beskriva. Det kan beskrivas som en konstgjord psykos, dom som utför dessa saker beter sig på ett sätt som gör att du inte riktigt kan beskriva det utan att låta psykotisk. Eller snarare, dom gör saker som nog kan upplevas om du är inne i en psykos.
Skulle du någon gång ifrågasätta beteendet till dom som utsätter dig så avfärdar dom upplevelserna med att du har psykos och att du inte är riktigt frisk. "Hur är det med dig egentligen?" typ så. Sen hackar dom in sig på ens dator, fjärrstyr den, så när du sen träffar dom som psykar dig så kan dom hinta om något du sökt på google, sett på youtube, skrivit om med någon på facebook, ja vad som helst. Endast för att mindfucka en.
Dom använder sig även av manipulation, typ, den där skjortan är ful, använd en annan. Typ, säger att dom ska söka till juristlinjen, sen påtalar man det en tid efter, typ, "aa just det du skulle bli jurist va?", svarar dom bara, "Nej jag ska söka till journalist". Sådär småsaker bara för att manipulera och knulla ens hjärna.
Dom snackar i koder och allmänt jävlas med en såfort man träffar personerna och följer ens facebook samt andra sociala medier och tar kontakt med ens bekantskaper för att få reda på saker om en så att dom sen ska kunna trycka ner en mer med saker dom hittat på en.
Jag är helt säker på att detta existerar och har även en hint om varför dom gör det. Vilka det är? Det är jag inte helt hundra på, jag har haft mina teorier men börjar tveka på det nu. Jag misstänker att det bara är något dom gör mot folk som dom vet har en hel del att eventuellt oroa sig för och sen trycker dom på allt dom vet man kan tänkas vara nojig över när man har kontakt med dom.
...
Nej. Följdsamhetren består i att du har 3 foton på samma individ, i 3 olika situationer men som ändå relaterar till den som tar fotot.
...
Hur tänker du egentligen? Om någon fotar en person i tre olika situationer så skulle det vara ett bevis på gangstalking?
Det måste vara extremt svårt att fånga gs på bild eller film. Det vore ett jätteprojekt som krävde att man kunde provocera dem att agera i en miljö som man innan har preparerat med kameror och mikrofoner.
Och om någon kunde göra det så skulle du bara kunna säga att "Nej, det där är poliser" eller "Nej, det där är några polare som låtsas vara gangstalkers".
Det finns ingen "riktig" gangstalking. Det finns bara olika arrangemang av diskret och organiserad mobbing med helt olika syften. Ibland skulle hederliga/ohederliga poliser kunna ha ett finger med i spelet, ibland KKK, ibland idioter som inte har något roligare för sig.
Hur tänker du egentligen? Om någon fotar en person i tre olika situationer så skulle det vara ett bevis på gangstalking?
Det vore en bra början.
Kan någon prestera bilder på en och samma person fler än 3 dagar i rad, i samma närhet som personen i fråga, och där bilden antyder att nån form av stalking faktiskt pågår, så vore det betydligt mer värt än den skit vi hittills sett i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Det måste vara extremt svårt att fånga gs på bild eller film.
Inte särskilt. Allt t ex Milford.Cubicle behöver göra för att få mig att gå in i "execution mode" av eventuella stalkers, vore att ha en kamera innanför sin jacka, som registrerar minst en person som "casually" säger "du förtjänar att dö din hora", under en normal passering av individen ifråga på stan.
I alla fall så länge jag får se 3 minuter före och 3 minuter efter i en och samma film.
Citat:
Det vore ett jätteprojekt som krävde att man kunde provocera dem att agera i en miljö som man innan har preparerat med kameror och mikrofoner.
De raderna var FAKTUM för 25 år sedan.
I modern tid, har dock kameror och ljudupptagningsenheter krympt till en storlek som medför att vem som helst kan ta upp vad som helst utan att omgivningen märker något alls.
Citat:
Och om någon kunde göra det så skulle du bara kunna säga att "Nej, det där är poliser" eller "Nej, det där är några polare som låtsas vara gangstalkers".
Om du helt enkelt bara kunde ta och lita på min analytiska förmåga att avgöra vad som är vad, så skulle den här diskussionen bli betydligt enklare att ha.
Citat:
Det finns ingen "riktig" gangstalking. Det finns bara olika arrangemang av diskret och organiserad mobbing med helt olika syften.
Dock är det extremt enkelt att dokumentera organiserad sådan, eftersom de jobbar efter ett systematiskt mönster, vilket med lite IQ och mönsterigenkänning, enkelt kan vändas emot dem.
Citat:
Ibland skulle hederliga/ohederliga poliser kunna ha ett finger med i spelet,
Det händer, fast endast i fall där de agerar som privatpersoner och inte som myndighetspersoner.
Citat:
ibland KKK,
Jag har inte hört av en enda TI på detta forum som haft kontakt med dem. Varför blandar du in dem? Sektförföljelser har vi redan konstaterat är ett FAKTUM i denna tråd. De ingår dock inte i definitionen "Gang Stalking". Sekter är ett kapitel för sig.
Citat:
ibland idioter som inte har något roligare för sig.
Vilka skulle det vara, och vem betalar dem för deras besvär med att synca sig med andra?
Bra, särskilt om det kan vara ett stängt forum så inte massa oskyldiga blir uthängda i onödan, en neutral person borde hålla i det hela och sätta upp forumet (inte jag då t.ex eftersom alla skulle bli misstänksamma redan initialt antar jag ). Det skulle t.om kunna fungera att alla bara mailade sina bilder till en sådan person, det räcker ju med en person som jämför bilderna, då blir anonymiteten större och alla behöver inte se varandras bilder innan någon eventuell gemensam stalker kunnat identifieras (vilket jag iofs inte tror kommer ske).
---
Nä, det var förstås stalkers som skulle vara råttor
Det kanske är bättre att de mailar bilderna istället för då får de bättre koll på villka som får del av dom. Då får de starta ett nytt mailkonto hos någon leverantör som inte kräver så mycke personuppgifter.
Och de kan använda tex FB's PM-tjänst för kommunikationen. Den är säkrare än många mailtjänster.
Då ligger alla på samma nivå och ingen har någon ledareroll.
Och jag tror nog att alla vill se samtliga bilder...
[...] Sen hackar dom in sig på ens dator, fjärrstyr den, så när du sen träffar dom som psykar dig så kan dom hinta om något du sökt på google, sett på youtube, skrivit om med någon på facebook, ja vad som helst. Endast för att mindfucka en. [...]
Hej!
Många TI's har sagt att de misstänker dataintrång och då kan det finnas spår som leder till källan för problemet.
Eller så kan du be någon hjälpa dig genom att låta dem gå igenom din dator. Det finns många duktiga IT-forensiker här på FB.
Jag förstår att det kan vara känsligt och det vet forensikerna också, men om du vet att ditt innehåll redan har röjts så kanske det inte spelar någon roll...
Det kanske är bättre att de mailar bilderna istället för då får de bättre koll på villka som får del av dom. Då får de starta ett nytt mailkonto hos någon leverantör som inte kräver så mycke personuppgifter.
Och de kan använda tex FB's PM-tjänst för kommunikationen. Den är säkrare än många mailtjänster.
Då ligger alla på samma nivå och ingen har någon ledareroll.
Och jag tror nog att alla vill se samtliga bilder...
Jag ska i alla fall hålla mig utanför för allas skull,men jag skulle vara extremt tacksam om någon betrodd (bland TIs) tog sig an detta.
Inte för att jag tror på några bevis eller att det skulle leda till att någon TI fick 'insikt'. Men ändå, varför inte försöka?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-07-10 kl. 23:23.
Varför ska du hålla dig utanför? Det är lite olikt dig...
Tror du allvarligt att några TIs skulle ställa upp om jag höll i det hela?
Nä, och därför bör jag naturligtvis inte vara inblandad som annat än utomstående observatör.