2015-07-09, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Men va? Jag förstod men tycker det är sjukt att reagera med att hata och stalka i vissa fall vilja döda perosnen som inte vill vara ihop. Det får verkligen ingen att gilla perosnen mer.

Alla som varit mobbade sedan barnsben vet dock att mobbare väldigt sällan uppför sig vare sig logiskt eller rationellt.
De som är efter dig är ju bevisligen idioter. Det ser man dels på deras tillvägagångssätt samt de sätt de exponerar sig på.

Du talade om folk i maktpositioner. Vilka typer av maktpositioner är det som avses här?
Senast redigerad av Morality.Cripples 2015-07-09 kl. 12:25.
Citera
2015-07-09, 12:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Men va? Jag förstod men tycker det är sjukt att reagera med att hata och stalka i vissa fall vilja döda perosnen som inte vill vara ihop. Det får verkligen ingen att gilla perosnen mer.

Det tycker jag med. Det tycker nog de flesta. Men tänk då på att precis som det finns folk som är paranoida så finns det folk på andra ytterkanter också - folk med kontrollbehov, folk med psykopati, folk med kraftig avundsjuka etc etc. tyvärr.
Citera
2015-07-09, 18:29
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
[...] Vilket så klart vore fullständigt orimligt. Argument from ignorance.

Jaha, och vad säger du om när de tjatar om bevis på att det existerar då?
Jag har frågat hur sådana bevis ska de ut för att vara trovärdiga i forumet men hittills har ingen kommit med något vettigt.

Mitt argument ligger då på samma nivå som de andra.
Citera
2015-07-09, 18:48
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Jag har frågat hur sådana bevis ska de ut för att vara trovärdiga i forumet men hittills har ingen kommit med något vettigt.

Mitt argument ligger då på samma nivå som de andra.

Har du svårt att hitta bevis kanske du kanske du kan komma på ett motiv?
Varför lägga ner hundratals timmar och miljontals kronor på att förfölja en vanlig grå och oskyldig svensson?
Citera
2015-07-09, 18:54
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det tycker jag med. Det tycker nog de flesta. Men tänk då på att precis som det finns folk som är paranoida så finns det folk på andra ytterkanter också - folk med kontrollbehov, folk med psykopati, folk med kraftig avundsjuka etc etc. tyvärr.
Tack man känner typ för att skjuta dom äcklen. Ingen bryr sig ens eller gör något åt dom kräken. Så jävla vidrigt
Citera
2015-07-09, 19:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Vad var det som inte var vettigt med mitt förslag tidigare i denna tråd?
...visa film på samma människor och fordon, samma beteende och rörelsemönster dag efter dag...
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Om någon kunde visa detta så skulle det i alla fall finnas något värt att börja nysta i...
Citera
2015-07-09, 19:07
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
Fyfan vad du är dålig på att trolla. Du tråkar ut mig!

en random bil som kör förbi på en skogsväg och där fotografen står gömd i buskar.

En random person som står och shoppar fruktdrycker i en (till synes) hemköp- eller coopbutik.

En ensam pundare som halvsovande får för sig att kolla sina meddelanden på sin smartphone..
Tja, du bad om att få se ett foto och jag levererade tre.

Så... varsågod, det var så lite så!

Citat:
Jag kanske skulle preciserat min förfrågan lite mer,
Jupp, det skulle du ha gjort.

Citat:
då svaret du hittills gett, mer talar för att du har saker att vinna på att sprida GS-tron snarare än att du är ett offer för den.
Hur fick du fram den slutsatsen från det jag har skrivit?

Citat:
En bild av random saker gör ingen skillnad. Vad jag vill se är bilder från en hel vecka av bilen på bild 1, killen på bild 2 samt pundaren på bild 3.
Är de stalkers, så borde du enkelt kunna ordna fram minst 5 bilder var, över säg 2 veckors tid, av dessa.

Sorry, inte mina bilder.
Men du kan fråga TS i tråden som bilderna kom ifrån...
(FB) Bevakning vad kan man göra ?
Citera
2015-07-09, 19:20
Bannlyst
Citat:

Även de förslag jag gav i den numera PK'ade tråden (där alla som är här och diskuterar, var tidigare), duger gott och väl.
(FB) Känsligt med gangstalking på Flashback?

Btw, tack "one.zero", för att du ordnade till det gamla inlägget och gjorde det "citerbart", och även gav det proper länkhänvisning.
Sådant imponerar stort på mig. Om du vet vem jag är och ser mig på krogen en dag, så är jag skyldig dig en öl.

Citat:
Tja, du bad om att få se ett foto och jag levererade tre.

Tre OLIKA foton ja.
Det duger inte. Jag vill se följdsamhet.

Citat:
Hur fick du fram den slutsatsen från det jag har skrivit?

Kan du tala om från vilken forumsida i denna tråd du tog det citatet, så kan jag besvara frågan. Det kommer inte från inlägget du citerar ovan.

Citat:
Sorry, inte mina bilder.

Det har jag nog förstått.

Citat:
Men du kan fråga TS i tråden som bilderna kom ifrån...

Han har redan svarat på det, och det visade sig vara en psykiatriskt utmanad virrvippa som postat dem, och som otroligt nog tjänar pengar på att driva websiter om fenomenet. Häpp.
Nån följdsamhet, har hon dock inte kunnat uppvisa. Alla bilder och filmer hon har visar på olika personer, som gör helt vardagliga saker.
Senast redigerad av Morality.Cripples 2015-07-09 kl. 19:36.
Citera
2015-07-09, 21:01
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Har du svårt att hitta bevis kanske du kanske du kan komma på ett motiv?
Varför lägga ner hundratals timmar och miljontals kronor på att förfölja en vanlig grå och oskyldig svensson?

Jag kan inte bräcka iesho på den frågan...
Citat:
[...] Vad det gäller motiv så är det lättare att leverera. Det kan finnas tusentals olika motiv, alltifrån lönsamhet (ifall någon skulle vilja betala) till personlig tillfredsställelse. Det kan handla om skilsmässor, vårdnaden av barn, arvstvister, politik, konkurrens, hat, hämnd, träning, sadism, maktlystnad, auktoritetstro, nöjeslystnad, religion, spänning, nätverkande, karriär, experiment, patriotism, nazism, rasism, satanism ...
Citera
2015-07-09, 21:19
Medlem
one.zeros avatar
Jag citerar mig själv...
Citat:
Om någon lägger upp ett sådant bevis i den här tråden, hur ska den då vara trovärdigt? För mig räcker det inte med ett klipp på någon som går in i ett rum och röjer, för det kan lika gärna vara TI själv.
(FB) Gang Stalking och Targeted Individuals

Citat:
...visa film på samma människor och fordon, samma beteende och rörelsemönster dag efter dag...
Om någon kunde visa detta så skulle det i alla fall finnas något värt att börja nysta i...
Citat:
Även de förslag jag gav i den numera PK'ade tråden (där alla som är här och diskuterar, var tidigare), duger gott och väl.
(FB) Känsligt med gangstalking på Flashback?
Jag är tveksam på att bilder/filmer som postas skulle vara godtagbara eftersom man inte kan veta om de som medverkar verkligen är sk prepps. Folk har sina dagliga rutiner som de utför samma tid och med samma fordon.
Men jag tror inte att det är fel av de utsatta att ta bilder, för de kan användas i andra sammanhang i framtiden.

Citat:
Btw, tack "one.zero", för att du ordnade till det gamla inlägget och gjorde det "citerbart", och även gav det proper länkhänvisning.
Sådant imponerar stort på mig. Om du vet vem jag är och ser mig på krogen en dag, så är jag skyldig dig en öl.
Jag vet vem du är! Håll ölen kall bara...

Citat:
Tre OLIKA foton ja.
Det duger inte. Jag vill se följdsamhet.
Med ett foto???

Citat:
Kan du tala om från vilken forumsida i denna tråd du tog det citatet, så kan jag besvara frågan. Det kommer inte från inlägget du citerar ovan.
Den kom från samma. En mening som saxades itu.

Citat:
Han har redan svarat på det, och det visade sig vara en psykiatriskt utmanad virrvippa som postat dem, och som otroligt nog tjänar pengar på att driva websiter om fenomenet. Häpp.
Nån följdsamhet, har hon dock inte kunnat uppvisa. Alla bilder och filmer hon har visar på olika personer, som gör helt vardagliga saker.
Utfrån den trådens topic så måste jag fråga om det är sidor där civilpoliser hängs ut?
Isf kan ju TI's kanske hitta någon de känner igen på de bilderna. Det har ju diskuterats tidigare om att polisen kan vara inblandade.
Senast redigerad av one.zero 2015-07-09 kl. 21:26.
Citera
2015-07-09, 21:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...
Jag är tveksam på att bilder/filmer som postas skulle vara godtagbara eftersom man inte kan veta om de som medverkar verkligen är sk prepps. Folk har sina dagliga rutiner som de utför samma tid och med samma fordon....

Japp, det var precis därför jag skrev att det i alla fall skulle ge något att nysta i. Det är inget bevis, men det är åtminstonde avsevärt mer att ta tag i än det vi har nu...
Citera
2015-07-09, 22:16
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Japp, det var precis därför jag skrev att det i alla fall skulle ge något att nysta i. Det är inget bevis, men det är åtminstonde avsevärt mer att ta tag i än det vi har nu...
Med tanke på din avatar så måste du gilla att nysta.

En tänkbar metod skulle kanske vara att TI's går ihop i en sluten grupp där alla granskar varandras bilder på misstänkta stalkers. Om några bilder får många 'träffar' så skulle jag nog acceptera dem om de postas i tråden av en trovärdig TI. Men då måste den gruppen vara helt fri från infiltratörer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in