Citat:
Ursprungligen postat av
Nandu
Det kan se ut som jag och babianer håller med varandra, men så är inte fallet. Babianen skulle säkert hävda att nära 100 % av kvinnor vill bli slagna (om jag fattat personer/personerna bakom babianenkonton rätt), jag skulle hävda att det rör sig om 2-3 % max. Min poäng med denna tråden har från början varit att vi ska sluta kasta ut en massa resurser i det svarta hål som är dessa 2-3 % av kvinnor. Vi ska även sluta skrämma upp de övriga 97-97 % av kvinnor att de av otur kan råka hamna hos en misshandlande och våldtagande man.
1) Alla kvinnor blir kåta efter att de har blivit slagna det är en automatisk reaktion. Det är som en lapdance är för för män fast mycket mer intensivt.
Här är en kvinna som beskriver det,
Citat:
Is she going to take a beating, a real beating?
Yeah. She's really going to get hit. She likes it. It's good. Sometimes, it makes you more horny when you're getting hit. It makes you more, like, more tingly down in your genital area. You should try it. You should hit your wife a little bit.
2) Kvinnor är inte ute efter att bli slagna i sig, de är ute efter en man som de är
rädda för. Det är bara då som man kan känna att mannen har kontroll över en. Att man riskerar att bli slagen gör att man går runt och är lite rädd hela tiden vilket gör att man är små-kåt hela tiden.
3)
Här är en kvinna som beskriver hur det fungerar,
Citat:
Now let’s look at some more benefits to the girl who gets raped. Apart from the higher chance of getting an orgasm and of getting pregnant as a result of rape, she’s also going to get the adrenaline rush that comes when you get the shit scared out of you. God, how fucking sexy it is being scared! It’s dead exciting for her to feel that kind of fear and it’s very good of the bloke to give her the chance to experience such a lovely feeling. It’ll almost certainly be the best sex she’s ever had; much better than a boring old vanilla fuck!
om kvinnan inte riskerar att bli slagen då är hon inte rädd för mannen och då blir hon inte kåt på honom.
4)
Här kan du se vad kvinnan ovan anser om att män slår kvinnor,
Citat:
So let’s look at what’s so GOOD about “domestic violence.”
Citat:
5 It reminds the cunt of ONE of the reasons he is superior – because he can beat the shit out of it any time he feels like it
6 It puts the cunt in its proper place
7 It helps him work off surplus energy and keeps him fit
8 It’s a great reminder to the cunt NOT to forget his dinner or try to back chat him or do anything else that us stupid twats do all the time
9 It helps to cement the natural order of things where the man rules and the woman serves
10 It’s just punishment if the cunt has displeased him in any way
det här är ingen ovanlig åsikt bland kvinnor även om de flesta kvinnor inte säger det högt.