2015-07-09, 19:28
Medlem
Imorgon
Citera
2015-07-09, 20:16
Medlem
mest pengasparande är ju att istället bara avliva alla män. de mest lovande exemplaren kan man tömma sperma på först o lägga i frysen. de flesta brott skulle upphöra då och massor av pengar kunde läggas på annat.
Citera
2015-07-09, 20:34
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Pratar vi om din syster nu?
Om du menar hon som misshandlade och trackasserade mig under hela min barndom? Nej det var min mor då. Hon skulle sitta i fängelse egentligen men bara att min släkt skulle hata mig om jag ens säger något om vad hon gjort till polisen för dom tycker så synd om henne så vågar inte
Citera
2015-07-09, 20:40
Medlem
Svenne-rasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Se detta klippet:
https://www.youtube.com/watch?v=2_y_x-NzIlY

Det verkar på ytan som att hon bara är en bitch och det är svårt att tänka sig något vett bakom vad som händer i klippet tills man tänker den där förbjudna, icke-pk tanken; hon ville aldrig ha ett nytt 500 000 kronors kök, hon ville ha stryk. Det var bara något sade i hopp om att provocera fram att få stryk och alldeles oavsett hur korrekt mannen uppfyllt hennes önskemål hade hon klagat.
För det där såg ju inte alls fejk ut.
Om man sen läser beskrivningen:
Citat:
This video is a prank we made 3 years ago at a vacation rental!
Citera
2015-07-09, 20:44
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-rasse
För det där såg ju inte alls fejk ut.
Om man sen läser beskrivningen:

Det kan ju vara så att video var äkta och när den gick viral så ändrade de storyn för att frun inte skulle skämmas:

Citat:
This video sat dormant for 2 1/2 years before True TV aired it on on of their shows last fall! Until 3 days ago it was at 8000 views for that 3 years it's been in existence! Now all of a sudden it goes viral and we are bad people? Give me a break!

Oavsett om den är sann eller fiktion så avbildar den verkligheten för många, på samma sätt som filmer och musikvideor gör.
Citera
2015-07-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Om du menar hon som misshandlade och trackasserade mig under hela min barndom? Nej det var min mor då. Hon skulle sitta i fängelse egentligen men bara att min släkt skulle hata mig om jag ens säger något om vad hon gjort till polisen för dom tycker så synd om henne så vågar inte

Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag blir chockad av dina ord. Jag beklagar verkligen att du varit med om det.
Citera
2015-07-09, 21:16
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag blir chockad av dina ord. Jag beklagar verkligen att du varit med om det.
Tack. Inte kul att bli hatad utan att ha gjort nåt. Räcker jag kunde sitta på mitt rum och göra läxor, och hon kommer hem från jobbet går in och skäller ut mig för ingenting, rent ut sagt skriker svordomar och skällsord om mig varje dag efter jobbet
Citera
2015-07-09, 21:22
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Tack. Inte kul att bli hatad utan att ha gjort nåt. Räcker jag kunde sitta på mitt rum och göra läxor, och hon kommer hem från jobbet går in och skäller ut mig för ingenting, rent ut sagt skriker svordomar och skällsord om mig varje dag efter jobbet

Var hon en singelmamma? Sådana får ofta psykiska problem då kvinnor inte är gjorda för att leda (speciellt inte en familj). Hade du andra syskon?
Citera
2015-07-09, 21:27
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Var hon en singelmamma? Sådana får ofta psykiska problem då kvinnor inte är gjorda för att leda (speciellt inte en familj). Hade du andra syskon?

Nej, hon var sjuk innan och därför min pappa gjorde slut med henne
Kvinnor kan vara lika bra ledare. Har mer med personligheten att göra än kön. Hon hata ju min bror också, och ringde ofta till min mormor och hatade henne. Hon jobba som ekonomichef och skulle bestämma över alla genom att vara arg och skälla ut alla (hennes personlighet är så), och har bråkat med min morbror och säkert fler.
Gör ingen skillnad om hon är ihop med någon eller inte men hon brukar utnyttja dem hon är ihop med och vara ganska elak och ljuga för dem
Hatar lite mig själv när man ser att mina fötter liknar hennes.
Citera
2015-07-09, 21:32
Medlem
Citat:
Citera
2015-07-09, 21:35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Ja nu tror väl du att man måste vara jätte-olycklig och dålig om man inte haft en bra familj..
'Men en sån kvinna många borde hata imo. Hon verkligen utnyttjar män och hatar folk helt utan anledning (men inte uttalat feminist vad jag sätt)
T.ex den killen hon har nu har hon fått att gå med på att låna massa av hans sparpengar och fått han att nästan helt slita ut sig på olika renoveringar och byggprojekt som hon ska ha
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-07-09 kl. 21:47.
Citera
2015-07-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ja nu tror väl du att man måste vara jätte-olycklig och dålig om man inte haft en bra familj..
'Men en sån kvinna många borde hata imo. Hon verkligen utnyttjar män och hatar folk helt utan anledning (men inte uttalat feminist vad jag sätt)
T.ex den killen hon har nu har hon fått att gå med på att låna massa av hans sparpengar och fått han att nästan helt slita ut sig på olika renoveringar och byggprojekt som hon ska ha

Jag vet inte om jag själv kommer från en "bra" familj. Jag är väldigt annorlunda mina föräldrar.
Jag tror säkert du är jättehärlig på många sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in