Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Ifall du tycker att det här är konstigt eller dumt så kom ihåg att kvinnor är vana vid att alltid ha makt över män alltså att män gör allting som de säger. Därför är det en extra stor turn on ifall det är mannen som har makten.
Jag tycker inte det är konstigt eller oförståeligt. Jag förstår resonemanget bakom det, de vill åt spänning och intressanta liv, det är därför alla misshandel och våldtäktsoffer skriver en massa böcker om det, det är det mest intressanta som hänt i deras gråa liv. De ska dock själva stå för konsekvenserna samt sluta spela oskyldiga offer. Det är trots allt ett ociviliserat beteende de sysslar med.
Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Vad jag inte förstår är varför alla inklusive män imbillar sig att det finns en massa män som vill slå kvinnor.
Det fungerar ju inte alls så. En sjuk kvinna driver långsamt mannen vansinnig. Det är så det fungerar. Det är också därför som nästa förhållande blir lika dåligt för kvinnan. Mannen har däremot ett helt normalt förhållande när han äntligen kommer loss från den sjuka kvinnan.
Trots det tror alla att felet ligger hos mannen som helt utan anledning älskar att slåss. Hur kan människor svälja den här ologiska skiten? Mannen är inte missbrukare t ex. Kvinnan driver honom till det.
Huvudet på spiken! Det är fantasifoster att det finns en massa män där ute i världen som rent naturligt vill puckla på och våldta en kvinna. Det är oftast en produkt av år av positiv och negativ förstärkning där kvinnan belönat våld och straffat alla positiva tendenser samt letat sätt att provocera mannen. Detta kan visa sig på riktigt märkliga sätt som att en kvinna blir arg om hennes man gör något hon uttryckt att hon skulle vilja att han gör.
Se detta klippet:
https://www.youtube.com/watch?v=2_y_x-NzIlY
Det verkar på ytan som att hon bara är en bitch och det är svårt att tänka sig något vett bakom vad som händer i klippet tills man tänker den där förbjudna, icke-pk tanken; hon ville aldrig ha ett nytt 500 000 kronors kök, hon ville ha stryk. Det var bara något sade i hopp om att provocera fram att få stryk och alldeles oavsett hur korrekt mannen uppfyllt hennes önskemål hade hon klagat.