2015-06-01, 18:22
Medlem
pterodactyls avatar
Vem gäller detta? http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasternorrland/cannabis-i-cyberspace
2015-06-01, 19:32
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Vem gäller detta? http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasternorrland/cannabis-i-cyberspace

Organicbuds tror jag, finner ingen annan som ens passar in? Vem har stuckit under mystiska omstandigheter?
2015-06-02, 01:23
Medlem
Vad tror ni om säljaren CarlBildts amfetamin vilket denna hävdar är ca. 90 % rent? Lab-testat påstås det, vad kan det vara för laboratorium som de testat det i? Låter ju lockande i alla fall, men han är 0 omdömen än så länge. Säljaren säljer även på Agora, någon som vet om han har bra omdömen där?

Edit: Då jag sökte på CarlBildt här i tråden så kommer de upp två inlägg där det påstås att han är en scammer. Kommer inte beställa från honom i alla fall.
Senast redigerad av totaler.krieg 2015-06-02 kl. 01:30.
2015-06-02, 10:03
Medlem
Fungerar fortf sidan Nucl*us bra?
2015-06-02, 13:09
Medlem
t3x5s avatar
En av mina beställningar blev avbruten av säljaren på FS, kan man läsa om varför någonstans?

Förresten är både Partypuder och Morfar gröna, fick mina ordrar idag
2015-06-02, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
En av mina beställningar blev avbruten av säljaren på FS, kan man läsa om varför någonstans?

såg partypuders saker bra ut?
2015-06-02, 15:03
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
såg partypuders saker bra ut?

Ja det luktade fint, jag drog en näbb för ett tag sedan och tycker det inte det är så märkvärdigt hittils
2015-06-02, 15:10
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Vad tror ni om säljaren CarlBildts amfetamin vilket denna hävdar är ca. 90 % rent? Lab-testat påstås det, vad kan det vara för laboratorium som de testat det i? Låter ju lockande i alla fall, men han är 0 omdömen än så länge. Säljaren säljer även på Agora, någon som vet om han har bra omdömen där?

Edit: Då jag sökte på CarlBildt här i tråden så kommer de upp två inlägg där det påstås att han är en scammer. Kommer inte beställa från honom i alla fall.
Well av nån anledning så säljer han tjacket under namnet olofpalme på nucleus, antar jag. Samma pulver och samma bord taget från olika vinklar. Han är dock ny på FS, kund med bra omdömen borde kunna beställa utan risk att förlora dispyt om det visar sig vara nått fuffens. 90% tror jag inte ett dugg på för övrigt men allt över 70% får väl räknas som bra i dagens klimat.
2015-06-02, 15:15
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Såg att goodguydealer har listat amfetamin återigen! Eftersom kokain är förjävla dyrt även om en femma kostar 4200.. Har ej testat något annat amfetamin på ganska länge, men jag vill minnas att Redeyes (som visst fan finns kvar?
Rätt stor chans att Redeye går under namnet kickass ja

Swecan och gamla redeye körde alltid samma bilder och utbud så antingen är det ett namnbyte eller en ny kyckling under swecans vinge. Levererar gör dom alltid, skräpkvalitet på tjoet men för övrigt Dr Alban som vanligt
2015-06-02, 15:16
Medlem
Skriuws avatar
Citat:

Nope tyvärr, är det vendorn jag gissar på så är du nog svartlistad (Läs sparad i kundregister) vilket inte är bra nånstans.. Pm:a om du undrar, dumt att dra upp namn om det visat sig vara nån annan än den jag tänker på.
Senast redigerad av Skriuw 2015-06-02 kl. 15:19.
2015-06-02, 15:19
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Nope tyvärr, är det vendorn

Vad ruttet, man tycker ju att dom borde lämna meddelande om varför domavbryter så man vet. Men men
2015-06-02, 15:21
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Vad ruttet, man tycker ju att dom borde lämna meddelande om varför domavbryter så man vet. Men men
Du kan ju Pm:a vendorn och fråga varför, kan blivit något feltryck från deras sida, inte speciellt troligt men men

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in