2015-07-07, 20:49
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
LLAFFS skriver själv att han är en gammal vendor under ett nytt namn. Någon som har en aning om vem? Nya alias är alltid oroväckande. Inte direkt så att en snubbe av exempelvis Erkrans kaliber skulle behöva gömma sig under ett nytt namn. Snackar vi om en Malvax-typ är det helt förståeligt dock...
Så svårt är det väl inte att lista ut? Jag håller tyst och låter det, som vendorn vill, spekuleras fritt.
2015-07-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Så svårt är det väl inte att lista ut? Jag håller tyst och låter det, som vendorn vill, spekuleras fritt.
Jo, det är ju det. Har funnits åtminstone tjugo olika unika tjackvendors under FS och dess syskonsidors era. Känner inte igen språket på den här snubben. Hade hoppats på Swelease (som jag saknar mest av alla vendors) men han har ett språkbruk som inte stämmer överens med dennes.

Tycker att det är lika bra att spotta ut namnet på den här vendorn så att man vet vad man har att vänta sig vid en eventuell beställning. Alternativt kan du ju skicka PM.
2015-07-07, 21:11
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Jo, det är ju det. Har funnits åtminstone tjugo olika unika tjackvendors under FS och dess syskonsidors era. Känner inte igen språket på den här snubben. Hade hoppats på Swelease (som jag saknar mest av alla vendors) men han har ett språkbruk som inte stämmer överens med dennes.

Tycker att det är lika bra att spotta ut namnet på den här vendorn så att man vet vad man har att vänta sig vid en eventuell beställning. Alternativt kan du ju skicka PM.
Nu har vi ju tagit det mesta på Pm men det fetade, faktiskt mindre unika säljare än du tror
2015-07-07, 22:29
Medlem
Not-Sures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Jag la en order tidigt igår, h*n satte beställningen som skickad bara ca 30-40 minuter senare men inget har ramlat ner i brevlådan än. Så jag hoppas det dyker upp något imorgon annars var det inte mycket att hänga i granen.

Allright. Hoppas det dyker upp imorgon då! Du får gärna skriva här hur det går.
2015-07-07, 23:49
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMidnatt
Hade fört över pengarna till Nucleus om nu inte FS envisas med att adressen till Nucleus är fel.

Bara för att klargöra, det är insättningsadressen du hittar på din Nucleusprofil du klistrat in på FS?
Inte URL'en?

Om det är en bitcoinadress du klistrat in ska den börja på 1 och vara 34 tecken lång. Se till att du
inte har med ett blanksteg på slutet ifall sidan inte fixar det.
2015-07-08, 17:46
Medlem
Vet någon varför TF har tagit bort sitt FS-konto?
2015-07-08, 17:47
Medlem
Blygfisens avatar
Finns en jäkla massa MDMA & Ecstacy på FS.
Om man ska vara två med noll tolerans, vad skall man införskaffa?
2015-07-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Jag hade köpt Sweposts kapslar. Ta två st kapslar var för en fin kväll.
2015-07-08, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen

Har hört att funkys tesla ska vara riktigt bra. dela på en och må riktigt gott
2015-07-08, 19:48
Medlem
Kingandaces avatar
Hur blir det om man vill köpa flera produkter från en och samma säljare på FS?
Man kan ju inte lägga allt i en kundvagn och sedan göra beställningen. Utan alla produkter måste beställas var för sig även fast det är från samma säljare, om jag har förstått det rätt. Men skickar säljaren då ett paket för varje produkt man har beställt? Eller sammskickas produkterna?
2015-07-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
Har hört att funkys tesla ska vara riktigt bra. dela på en och må riktigt gott
Dålig rekommendation så vida frågeställaren inte väger 50 kg. För att få ut så mycket som möjligt av MDMA bör man ta en dos som motsvarar 2 mg MDMA/ kilogram kroppsvikt. Väger frågeställaren 85 kg, vilket är en ganska genomsnittlig vikt, är en halv "Tesla" för lite. Han kommer bli påverkad men känna att något saknas i ruset. Två kapslar á 100 mg per person är därför en bättre dos. Dessutom billigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Hur blir det om man vill köpa flera produkter från en och samma säljare på FS?
Man kan ju inte lägga allt i en kundvagn och sedan göra beställningen. Utan alla produkter måste beställas var för sig även fast det är från samma säljare, om jag har förstått det rätt. Men skickar säljaren då ett paket för varje produkt man har beställt? Eller sammskickas produkterna?
Klart de samskickas. Annars finns ju alltid meddelande-funktionen på sidan.
2015-07-08, 20:06
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Jag hade köpt Sweposts kapslar. Ta två st kapslar var för en fin kväll.
Tack, la en beställning. Verkade onekligen billigt dessutom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in