2015-07-09, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvRagnar
I fall som detta är det synd att vi bor i Sverige. Dödsstraff vore rimligt för anhöriga till offrets skull.

Anna dog utav de brand och rökskador som hon ådrog sig så man har inte kunnat se någon yttre åverkan enligt den obduktionsrapport som har kommit. Det var för övrigt Anna själv som ringde SOS angående branden. Som jag tror och har hört så har hon blivit drogad eller tagit en överdos innan själva branden.
Citera
2015-07-09, 16:30
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Anna dog utav de brand och rökskador som hon ådrog sig så man har inte kunnat se någon yttre åverkan enligt den obduktionsrapport som har kommit. Det var för övrigt Anna själv som ringde SOS angående branden. Som jag tror och har hört så har hon blivit drogad eller tagit en överdos innan själva branden.
Är den gripne skyldig till Annas död hoppas jag verkligen att de kan binda honom till brottet. Larmsamtalet kanske gav ett namn om vi har tur.

Stackars människa. Vilken förtvivlan.
Citera
2015-07-09, 16:38
Medlem
perineums avatar
Man får ju verkligen hoppas att om det är rätt kille som sitter anhållen, att han inte har samma tur som fittan som gjorde nåt liknande i Gävle!
(FB) 27-årig man gripen för mord på kvinna (Gävle/brynäs)
Senast redigerad av perineum 2015-07-09 kl. 16:47.
Citera
2015-07-09, 17:06
Medlem
Citat:
En 25-årig man som misstänks ha mördat en jämnårig kvinna i samband med en brand i Arvika i måndags har nu begärts häktad. Han anklagas för mord och grov mordbrand.

Citat:
En preliminär obduktion visar att kvinnan inte hade några andra skador än de hon fick av branden.

Citat:
25-åringen, som har varit kvinnans pojkvän, greps några timmar efter branden. Han nekar till brottet.

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article21096084.ab
Citera
2015-07-09, 17:15
Medlem
Baborskas avatar
MGM A.A. har legat inne på IVA pga. allvarlig överdos för ca 3 - 4 år sedan, medveten el omedveten överdos????
Mammans hemförhållanden är inte av bästa slag, fått leva med både psykisk å fysisk terror av sitt X.
Enl. rykten har mamman å en av döttrarna filat men samma kille, det säger väl en hel del, om ryktet är sant.
Citera
2015-07-09, 17:26
Medlem
Walt3rs avatar
Omedveten överdos...
Citera
2015-07-09, 19:35
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baborska
MGM A.A. har legat inne på IVA pga. allvarlig överdos för ca 3 - 4 år sedan, medveten el omedveten överdos????
Mammans hemförhållanden är inte av bästa slag, fått leva med både psykisk å fysisk terror av sitt X.
Enl. rykten har mamman å en av döttrarna filat men samma kille, det säger väl en hel del, om ryktet är sant.

Det är väl styvdöttrar de som är äldre än AA?
Citera
2015-07-09, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Det är väl styvdöttrar de som är äldre än AA?
Nej dom är halvsyskon på pappans sida.
Citera
2015-07-09, 21:08
Medlem
Jernvantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vill bli "räddad" av en liten tjej..

Spelar det någon roll om hon är petité eller en flodhäst i realiteten...?
Citera
2015-07-09, 22:16
Medlem
Baborskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ha<br /> <br /> 38
Nej dom är halvsyskon på pappans sida.

Det skulle va någon av de yngre vad ryktet sa. Mamman skulle ha skrävlat om erövringen av den betydligt yngre erövringen..enl. uppgift, hörde detta ungefär samtidigt som överdosen, dvs.ca 3 år sen.
Tragiskt att det finns dysfunktionella familjekonstallationer...
Citera
2015-07-09, 22:38
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
En preliminär obduktion visar att kvinnan inte hade några andra skador än de hon fick av branden.
Det här ställer jag mig saftigt tveksam till då jag fått andrahandsinformation om att tjejjen var ganska kraftigt misshandlad, med uppenbara knivskador, vilket var tydligt för dem som bar ut henne. Eller så försöker man bara lägga lock på information till allmänheten i nuläget? :/
Senast redigerad av zergrush 2015-07-09 kl. 22:43.
Citera
2015-07-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det här ställer jag mig saftigt tveksam till då jag fått andrahandsinformation om att tjejjen var ganska kraftigt misshandlad, med uppenbara knivskador, vilket var tydligt för dem som bar ut henne. Eller så försöker man bara lägga lock på information till allmänheten i nuläget? :/
Knivskador? Själv har jag fått höra i stan att hon var kraftigt påverkad och ur stånd att ens kunna röra sig. Jag tror bestämt att det var en påtvingad överdos...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in