Citat:
Ursprungligen postat av
iesho
Man måste inte välja mellan ytterligheter. Vad jag tror existerar är vissa mellanformer.
Definiera dessa då. Annars blir det som Kafkas Processen.
Citat:
Ursprungligen postat av
iesho
Men om någon stirrar stint och elakt på dig och harklar sig på ett konstlat sätt och du märker hur det förhåller sig, så kanske du också är kapabel att undra om personen försöker "kommunicera"?
Ja, det finns de som kommunicerar på stenåldersvis, då frågar jag vad det är eller ignorerar.
Hur är detta relaterat till Gang Stalking? Att harkling existerar bevisar inte GS.
Citat:
Ursprungligen postat av
iesho
Ja ni kräver bevis. Om er bevismani börjar löpa amok kanske ni snart behöver bevis för att maten ni ska äta inte är förgiftad eller innehåller farliga bakterier, så att ni svälter ihjäl?
Om du tyckte det var en bra jämförelse måste du sakna förmåga att dra logiska resonemang. Bevisens tyngd bör vara kopplat till hur sannolikt fenomenet är. Säger någon att det springer en katt i trädgården kan jag acceptera det, säger någon att det springer en tiger vill jag nog se det med egna ögon. Bevis för att maten inte är förgiftad får man av att väldigt få verkar dö av den.
I övrigt bevisar man inte att saker
inte finns, man bevisar att de finns. Att stora grupper skulle förfölja och trakassera ointressanta människor är kostsamt och rätt orimligt, därför kräver det bevis.