Först - Ingen har lyckats bevisa att det existerar men ingen har heller inte bevisat att det
inte existerar så därför tycker jag att det är helt okey att ha en tråd där vi kan diskutera saken. Det finns många trådar som inte faller mig i smaken och jag har utvecklat en metod för att överleva det...
Jag är nog inte den enda som har den egenskapen men det som får andra att läsa trådar som de ogillar måste bero på ett tvång av ngt slag.
Kanske ingår det i deras arbetsuppgifter att få tyst på de som vill andra sitt bästa och som inte följer allt som ledarna vill.
Om en myndighet inte klarar av att stänga ner ett forum där yttrandefrihet råder så går de kanske in och stör istället. Här har vi ett exempel...
(FB) Korrumperade moderatorer/ Poliser arbetar för sabotera trådar på flashback
Länken beskriver hur medlemmar förstör en tråd som förmodligen tar upp ett ämne som är ganska känsligt för polisen.
Samma kan gälla för GS-trådarna. Jag antar att polisen är den enda orgination som kan bedriva GS-verksamheten som den beskrivs och ponera då att GS verkligen existerar och att det är polisen som ligger bakom - Vad skulle de då göra för att stoppa informationsspridningen om det på Flashback?