Citat:
Ursprungligen postat av
KnowYourRoots
Ändå uttryckte du nyss att sidan snubbar sysslade med manshat. Sedan länkar du en kommentar som saknar manshat för att backa upp det påståendet och sedan yrkar du på att du har gott självförtroende och tar inte åt dig. "okej!" Spontant känner jag att dina svar bara väcker fler frågor.

Va? För det första uttryckte jag avsky mot personerna som blir uthängda på sidan. Som du säkert märker är jag inte en sådan person som skulle uttrycka mig på det sättet.
Sedan länkar jag en kommentar som anser att alla män har ett ansvar i det här.
Jag kan garantera att jag kan hitta någon som beskyller alla män för det här beteendet om jag letar igenom tråden. Dock är jag inte så investerad i ämnet att jag ämnar lägga ner den energin. Men jag reagerade på ditt inlägg då du skrev något i likhet med "DET FINNS INTE EN ENDA NÅGONSIN SOM SKULLE BESKYLLA ALLA MÄN", vilket är det typiska feminist-försvaret när en feminist går på mansjakt. Det har vi sett allt för många gånger.
Jag är individualist. Jag bryr mig inte om någon är straight, vit, brun, trans, ornitolog, arkitekt, iphone-fantast eller feminist. Dock undrar jag varför alla ska stämplas, och varför vi ska göra en sak, både av de som är dumma nog att bli stämplade, och de som är dumma nog att stämpla.