2015-07-08, 00:07
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
Måste säga att dessa uthängningar känns förbannat välförtjänta. Är själv man och måste säga att jag blir helt jävla stum av att läsa hur andra "män" tilltalar/skriver till tjejer. Vad fan är detta?? Fyfan.
Det är precis den typen av reaktioner som sidan vill väcka. Det är viktigt att män vaknar till när det gäller sådant som dessa. De finns överallt men går oftast oemotsagda för man inte riktigt tänker på det/inte orkar göra någonting åt det.

Jag tror folk måste tänka hur de hade känt ifall deras barn/närastående hade blivit utsatt för något som detta.
Citera
2015-07-08, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Var har jag skrivit att jag inte klarar av sidan? Jag kan medvetet välja att inte gå in på sidan med mest bittra kvinnor på internet om jag vill.

Du kan välja att inte ladda upp en kukbild på samma sida av samma anledning. Du kan även välja att inte vara med på siter där det skickas en massa kukbilder men vad vet jag? Det är kul att gnälla och framförallt svenskt.

Det är väl just det som är grejen, att många tjejer inte kan välja bort att få sånt skit i sin inbox pga snubbiga snubbar, trots att de använder Facebook och Badoo av helt andra skäl.
Citera
2015-07-08, 00:12
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Det är precis den typen av reaktioner som sidan vill väcka. Det är viktigt att män vaknar till när det gäller sådant som dessa. De finns överallt men går oftast oemotsagda för man inte riktigt tänker på det/inte orkar göra någonting åt det.

Jag tror folk måste tänka hur de hade känt ifall deras barn/närastående hade blivit utsatt för något som detta.

Haha, sån naiv syn. För det första är vi män uppväxta med det här hatet. Men vi gråter inte över det. För det andra uppmuntrar kvinnor ibland det här beteendet. Jag säger inte att det är bra kvinnor som gör det, jag säger bara att det sker.

Så att komma här och skylla på oss skötsamma män, det är fan det värsta hatet jag har upplevt. Speciellt eftersom jag vet att du är helt seriös med det.

Om det är något hat jag är rädd för, då är det ditt.+
Citera
2015-07-08, 00:13
Medlem
Feminism dit, feminism hit. Fine, ni är inte för det och för jämställdhet.. men finns det seriöst någon här som kan försvara snubbarna som sidan hänger ut?

Hur i helvete kan man hota någon med våldtäkt om man får nobben?
Citera
2015-07-08, 00:16
Medlem
Imirons avatar
Kollade in sidan. Såg några få "uthängningar" som jag tyckte var något oförtjänta. Ja, snubben har bettet sig som ett jävla hjon men inte varit hotfull eller elak, utan mest kommit med jävla idiotförslag helt ur det blå. Det var dock en eller två inlägg när jag skummade. Resten såg att att vara rejält välförtjänt.

Jag har inga som helst problem med att folk går och klår upp våldtäktsmän och jag har inga moraliska problem med att man hänger ut den här typen av muppjävlar heller.

Ni som är hemskt upprörda kan ju försöka göra samma sak mot kvinnor som beter sig på samma sätt. Det känns dock som om ni kommer ha aningen svårt att hitta äkta material att publicera. Alternativt kan ni ju fundera på hur ni tilltalar det motsatta könet och därefter sköta ert.
Citera
2015-07-08, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Vänstern älskar åsiktsregistrering, så vem är förvånad? Alla vänsterns paradis har blivit kriminella diktaturer kännetecknade av systematisk repression, kontroll och massmord.

Personligen tycket jag att man har en helt bisarr inställning i Sverige där vänstertokar får härja hursomhelst, med Researchgrupper och annat samtidigt som vanligt folk knappt får yttra sig alls längre.

I ett normalt land så borde det här gränsa väldigt starkt till förtal. Massa skit som tas ur sitt sammanhang, eller är privata konversationer för att sätta privatpersoner i dålig dager - solklart förtal således.

Det är ju kutym på internet att uppföra sig någorlunda och inte angripa privatpersoner, det är vad som gäller på Flashback till exempel, men feministerna har inget vett eller någon respekt alls tydligen. Och de är korkade nog att göra det på Facebook. Det dröjer nog inte länge innan man ger sig på fel person som tar det hela till domstol och då är det inte så roligt längre.

Jävla stolpskott, det är ju för i helvete skillnad på att hänga ut någon för dennes åsikter och att hänga ut nån som skickar hotbrev om våldtäkt och dylikt. Det är ju inte en åsikt, det är kriminellt svineri.
Citera
2015-07-08, 00:20
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Feminism dit, feminism hit. Fine, ni är inte för det och för jämställdhet.. men finns det seriöst någon här som kan försvara snubbarna som sidan hänger ut?

Hur i helvete kan man hota någon med våldtäkt om man får nobben?

Jag tror faktiskt inte att det är särskilt många män här inne som försvarar idioterna som blir uthängda i gruppen.

Men det finns nog många som ställer sig mot alla i den här tråden som hatar alla män för att 50 stycken är idioter.
Citera
2015-07-08, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Det han skriver är inget som är nedsättande alls.

Och problemet är?
Citera
2015-07-08, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langnasa
Tippar på att mycket av det där är hitte-på från feminizter, dvs man skapar en profil och sen skriver man en massa skit som man tycker "snubbar" borde säga, så de kan hata vidare..

Men lägg ner! Jag kan lova att tjejer knappast behöver fejka såna kommentarer de får på fb och diverse andra sajter. På tok för många killar är faktiskt så sjuka att de skriver sånt skit. Förhoppningsvis är du så naiv just för att du är vettig nog att inte skriva nåt sånt, men tro mig, det händer och allt för ofta dessutom.
Citera
2015-07-08, 00:24
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batiste
Jävla stolpskott, det är ju för i helvete skillnad på att hänga ut någon för dennes åsikter och att hänga ut nån som skickar hotbrev om våldtäkt och dylikt. Det är ju inte en åsikt, det är kriminellt svineri.

Trots det misstänker jag att både Expressen (med hjälp av researchgruppen) som hänger ut folk på grund av åsikt, samt alla inblandade här, som hängs ut på grund av svineri, kommer undan med det.
Citera
2015-07-08, 00:25
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Jag tror faktiskt inte att det är särskilt många män här inne som försvarar idioterna som blir uthängda i gruppen.

Men det finns nog många som ställer sig mot alla i den här tråden som hatar alla män för att 50 stycken är idioter.

Vi hatar inte alla män; vi kritiserar bara hela machokulturen.
Citera
2015-07-08, 00:26
Medlem
mmas avatar
Man tappar fan tron på mänskligheten när man ser vad en del butt hurta "män" skriver, verkligen en kloak av trasiga själar.

Bra sida som belyser hur en del män/pojkar/amöbor uttrycker sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in