2015-07-07, 00:35
Medlem
hakansukkurs avatar
Börjar undra när det skall komma några roliga nyheter från RM istället för dessa jävla såpoperor vi genomlider. Var är ryktena om Verratti, Kun etc, skall vi fortsatt ha 0 bredd på mitt och framåt wtf.
Citera
2015-07-07, 00:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Börjar undra när det skall komma några roliga nyheter från RM istället för dessa jävla såpoperor vi genomlider. Var är ryktena om Verratti, Kun etc, skall vi fortsatt ha 0 bredd på mitt och framåt wtf.
Ja vem fan ska bli Reals galactico denna sommar?
Citera
2015-07-07, 00:39
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja vem fan ska bli Reals galactico denna sommar?
Van Persie?
Citera
2015-07-07, 01:31
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Van Persie?
Är De Gea klar snart eller?
När kom Danilo, var han första och enda signingen hittills?
Citera
2015-07-07, 01:54
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Är De Gea klar snart eller?
När kom Danilo, var han första och enda signingen hittills?
Ja, Danilo presenteras på Bernabeu i dagarna tyckte jag jag läste.
DeGea och RM är överens men MU vill ha mer än de 25 erbjudet. Antar att det blir byte +30m€ med Ramos, alt. Ramos går till BM (även där kan byte med Alaba vara aktuellt) och DeGea kommer i jan eller nästa sommar. Ottamendi verkar vara på g för Ramos.
Citera
2015-07-07, 02:02
Medlem
Citat:
Ottamendi verkar vara på g för Ramos.
1. Han heter Otamendi.
2. Real Madrid har för många icke EU spelare i truppen vilket omöjliggör för ditt lag att värva argentinaren.
Citera
2015-07-07, 02:04
Medlem
Citat:
Verkar vara väldigt få "culés" som gillar värvningen dock, man tycker man sviker La Masia osv... Man försökte ju få hem Denis Suarez iofs, men dealen var på 2 år.

Jag gillar den, man behöver sådana spelartyper...Laget som vann trippeln + Vidal och Arda, bättre bredd, lär behövas när man ska lira ~60 matcher kommande säsong.

Dock måste man skaffa Pogba eller åtminstone Veratti nästa sommar.
Motsägelsefullt att säga att klubben sviker La Masia för att senare vilja Pogba från och med nästa sommar.

Yeah, det hade verkligen gynnat typ Rafinha att värva en 22-åring fransman som lär kosta mer än dubbelt så mycket som Arda.
Citera
2015-07-07, 02:47
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
1. Han heter Otamendi.
2. Real Madrid har för många icke EU spelare i truppen vilket omöjliggör för ditt lag att värva argentinaren.
1. Vilken tur att det finns sånna som dig.
2. Du måste vara ensam om att känna till RMs trupp.
Citera
2015-07-07, 05:41
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
1. Vilken tur att det finns sånna som dig.
2. Du måste vara ensam om att känna till RMs trupp.
Nej, han har rätt. Ni kan omöjligen värva Aguero heller. Han är ju argentinare
Citera
2015-07-07, 09:34
Medlem
C0ws avatar
Väldigt bra köp av Barca, men tycker dock att han är aningen för dyr. Och vad händer sen när Pogba köps in för dubbla priset? Känns som att det blir slutet för Iniesta. + att Denis Suarez som hittills spelat väldigt bra för Sevilla kommer tillbaka från lån. Sen finns Rafinha och sen hade väl Halilovic inskrivet i sitt kontrakt att han ska upp till A laget har jag för mig, inte säker dock.
Citera
2015-07-07, 10:24
Medlem
Cambijaos avatar
Turan är såklart en prestige värvning. Kan nog spela en stor roll för Luchos spelsätt. Att komma ifrån sidlesspelet mer och få fram det eftersaknade presspelet. Har dock ingen aning hur han skall ihop speltiden för alla.

Kommer Rafinha lämna? Halilovic blir nog utlånad.
Citera
2015-07-07, 12:57
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Väldigt bra köp av Barca, men tycker dock att han är aningen för dyr. Och vad händer sen när Pogba köps in för dubbla priset? Känns som att det blir slutet för Iniesta. + att Denis Suarez som hittills spelat väldigt bra för Sevilla kommer tillbaka från lån. Sen finns Rafinha och sen hade väl Halilovic inskrivet i sitt kontrakt att han ska upp till A laget har jag för mig, inte säker dock.

Ännu är det väl bara rykten som placerar Pogba i Barcelona. Och en ny ledning ska ju plats, de kanske itne alls har Pogba som spelaren de vill

Det man däremot kan konstatera att Turan är i helt fel ålder om man vill åt en föryngring/ny generation på mittfältet.

Turan och Iniesta är ju jämngamla och behöver bytas ut typ samtidigt.
Det hade ju varit mer rimligt med än Verratti, Pogba eller t.om Gundogan då de är mellan 5-7 år yngre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in