2015-07-03, 22:26
Medlem
Bent Metals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Tycker majoriteten av inläggen förtjänar att hängas ut där, vilket mogen människa skriver t.ex att tjejen i fråga borde våldtas för att hon inte är intresserad? Stor humor =)

Håller fullständigt med. Jävla pissungar som håller på att hota och skrämma kvinnor för att få nakenbilder skickat till dem. Skulle gärna smackat in nyllet på var och en utav dem.

Visst har den där gruppen lagt upp sådant som jag tycker varit harmlöst, men i det stora hela så tycker jag nog åtminstonde hittills, att de gör ett bra jobb med att hänga ut idioter som inte kan föra sig.
Citera
2015-07-03, 23:19
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag förstår inte. Allmän beskådan? Du menar att man blir skrattad åt om man inte är feminist?

Av dig kanske. Här har vi nog en till som skan hängas ut.

Av kommentarerna på självaste sidan dom hängs ut, har du glömt att ta nån medicin idag?
Citera
2015-07-03, 23:40
Medlem
Lavas avatar
Snubbarna som blir uthängda i "Snubbarna" förtjänar det mer än väl dvs så länge de inte blivit tvingade att skriva dessa efterblivna poster.

Mina sympatier sparar jag till människor som kan uttrycka sig och hantera språket.
Citera
2015-07-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Snubbarna som blir uthängda i "Snubbarna" förtjänar det mer än väl dvs så länge de inte blivit tvingade att skriva dessa efterblivna poster.

Mina sympatier sparar jag till människor som kan uttrycka sig och hantera språket.
Och mitt hat sparar jag till människor som uttrycker dåliga saker i verkligheten, inte när det skett i affekt på lekplatsen internet.
Citera
2015-07-04, 00:13
Medlem
Kylklampens avatar
Tycker att det är ett bra initiativ, som sorgligt nog behövs för att vissa av snubbarna inte ska eskalera sitt sjuka beteende.

Darwin award nominees!
Citera
2015-07-04, 04:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Skriver man typ att man ska våldta någon så förtjänar man faktiskt att hängas ut. Så har inga problem alls med det. Vet ju ärligt inte hur det är för kvinnor på nätet om de får sådana grejor skickade till sig regelbundet. Ibland läser man mer att de är arga för någon annan fått det men de har själva aldrig upplevt det vilket jag hoppas är sant. Att det då bara är ett fåtal idioter till män som sysslar med sådant.
Citera
2015-07-04, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envoke
Av kommentarerna på självaste sidan dom hängs ut, har du glömt att ta nån medicin idag?

Skrattande kommentarer? Va?

Jag förstår inte vad du vill få sagt. Varken i förra inlägget eller nu.
Citera
2015-07-04, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Och mitt hat sparar jag till människor som uttrycker dåliga saker i verkligheten, inte när det skett i affekt på lekplatsen internet.

Det är inte nyttigt att hata.
Citera
2015-07-04, 12:51
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Det är lätt min nya favoritsida på facebook. Att hänga ut pedofiler, våldtäktsmän och andra äckliga jävla drägg är helt okej för att visa att sådant beteende är inte acceptabelt. Idioterna som sitter och skyddar dessa personerna är inte heller ett jävla dugg bättre.
Citera
2015-07-04, 12:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Jo det är lite komiskt faktiskt. Senast rörde visst "man borde knulla lite vett i skallen på dom"... Kan typ män bara komma med gamla knull-argument?! Det visar på rätt låg intelligens. (jo är man men är inte så dum hoppas jag).
Citera
2015-07-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Det är lätt min nya favoritsida på facebook. Att hänga ut pedofiler, våldtäktsmän och andra äckliga jävla drägg är helt okej för att visa att sådant beteende är inte acceptabelt. Idioterna som sitter och skyddar dessa personerna är inte heller ett jävla dugg bättre.

Aha.. det finns en stor konspiration!
Citera
2015-07-04, 18:38
Medlem
Empexis avatar
Har känt till detta konto en tid via Twitter, det verkar vara samma upphovs"hens" bakom Fb-sidan. Vill tyvärr inte besöka sidan så ofta då den ger mig illamående av alla dessa degenererade subbor, men sidornas syfte är helt klart att späda på det skadliga manshatet i samhället, något som av någon anledning är så typiskt just för Sverige, där allt onormalt är normalt och allt normalt är onormalt. I normala länder skulle näthatet inte tas på så stort allvar, det är mera ett "jaha" och en blockering, men i Sverige ska det tas skärmdumpar av inläggen, offerkoftor dras på, och sedan väntar feministisk "pepp" och stöd via dessa sidor: "Usch lilla vän, hemskt hat du får utstå, men män är svin, bry dig inte om dem kära syster." Jag kan lova er att många av de kvinnor som blir hatade där förtjänar det, Kakan Hermansson till exempel.

Det positiva med kontot är att jag får en bättre bild över manshatarna i Sverige och deras kontakter till F! och andra partier.

BONUS: Som en direkt motsats till detta hatkonto hittar vi https://twitter.com/femhatcirkeln , där feministers dagliga manshat och hyckleri belyses. Då feminister alltid är offer blir de självklart kränkta då de eller någon av deras "systrar" blir uthängda i denna grupp, men då män enligt dem är lägrestående varelser förtjänar dessa såklart att bli uthängda på feministkontrollerade sidor. Kvinnohat skadar alltid, manshat gör aldrig det, är den feministiska logiken dessa satans kreatur använder sig av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in