Har känt till detta konto en tid
via Twitter, det verkar vara samma upphovs"hens" bakom Fb-sidan. Vill tyvärr inte besöka sidan så ofta då den ger mig illamående av alla dessa degenererade subbor, men sidornas syfte är helt klart att späda på det skadliga manshatet i samhället, något som av någon anledning är så typiskt just för Sverige, där allt onormalt är normalt och allt normalt är onormalt. I normala länder skulle näthatet inte tas på så stort allvar, det är mera ett "jaha" och en blockering, men i Sverige ska det tas skärmdumpar av inläggen, offerkoftor dras på, och sedan väntar feministisk "pepp" och stöd via dessa sidor: "Usch lilla vän, hemskt hat du får utstå, men män är svin, bry dig inte om dem kära syster."

Jag kan lova er att många av de kvinnor som blir hatade där förtjänar det, Kakan Hermansson till exempel.
Det positiva med kontot är att jag får en bättre bild över manshatarna i Sverige och deras kontakter till F! och andra partier.
BONUS: Som en direkt motsats till detta hatkonto hittar vi
https://twitter.com/femhatcirkeln , där feministers dagliga manshat och hyckleri belyses. Då feminister alltid är offer blir de självklart kränkta då de eller någon av deras "systrar" blir uthängda i denna grupp, men då män enligt dem är lägrestående varelser förtjänar dessa såklart att bli uthängda på feministkontrollerade sidor.
Kvinnohat skadar alltid, manshat gör aldrig det, är den feministiska logiken dessa satans kreatur använder sig av.