2015-07-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/07/falcao-loan-agreed.html
Falcao klar för lån till Chelsea.

Är 120% övertygad om att det var LvG och United som gjorde honom dålig förra säsongen, lär säkert ösa in mål bara för sakens skull i Chelsea, med ett hattrick mot United alá Eto'o.
Citera
2015-07-03, 15:33
Medlem
Förutsättningarna är bättre för Falcao i Chelsea än vad dom var i United. Han kommer till ett färdigt lag med en tränare som han borde ha lättare att få en konstruktiv relation med. Men jag är ändå inte säker på att han kommer lyckas. En chansning helt enkelt.

Salah verkar röra upp väldigt mycket känslor i Italien. Jag kan förstå att Fiorentina känner sig lite blåsta efter att ha gett honom chansen i våras. Är det sedan Juventus han hamnar i lär det bli ännu mer infekterat. Chelsea vill förmodligen sälja Salah så snabbt som möjligt och sedan hålla sig långt borta från det här getingboet.
Citera
2015-07-03, 15:52
Medlem
Milan går officiellt ut med att följande spelare inte kommer spela i Milan kommande säsong: Bonera, Bocchetti, Rami, Muntari, Essien, Van Ginkel, Destro and Pazzini. Den enda man kanske höjer lite på ögonbrynen åt är Van Ginkel som jag tror skulle kunna vara nyttig för Milan, i övrigt är det nog sunt att dumpa möget.

https://twitter.com/acmilan/status/616890868038041600
Citera
2015-07-03, 16:16
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag kan bara hålla med dig och nu är det bekräftat från klubbens sida att man kommer ta 'legal action':

http://en.violachannel.tv/breaking-detail/items/club-statement-on-mohamed-salah.html

Ja, inte ens agenten som ordnade låneavtalet mellan Chelsea och Fiorentina rörande Salah har något till övers för de senaste turerna i det fallet. Från Football Italia:

Citera
2015-07-03, 20:06
Medlem
cyberkalles avatar
Sjukt mycket rykten på spelare in till Bayern.
Nu senast så ryktas Ramos till Bayern i en bytesaffär med Benatia.
Ja vad ska man tro och tycka?
Jag hade velat se Benatia göra mer än en bra match i Bayern men Ramos är en spelare man antagligen älskar när han spelar för ditt lag och hatar när han är på andra sidan.
Citera
2015-07-03, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, inte ens agenten som ordnade låneavtalet mellan Chelsea och Fiorentina rörande Salah har något till övers för de senaste turerna i det fallet. Från Football Italia:

Vilken skillnad mot t ex hur Storari hanterade sin övergång. Storari är en gigant moraliskt och etiskt jämfört med Salah.
Citera
2015-07-03, 20:29
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Vilken skillnad mot t ex hur Storari hanterade sin övergång. Storari är en gigant moraliskt och etiskt jämfört med Salah.

Storari borde ha haft en större karriär. Nu har han visserligen vunnit mycket i Juventus, men sett till speltid och klubbar kunde han ha varit på t.ex. Morgan De Sanctis nivå. Fin målvakt som ofta stod för briljanta insatser när Buffon av olika anledningar inte kunde spela.
Citera
2015-07-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Storari borde ha haft en större karriär. Nu har han visserligen vunnit mycket i Juventus, men sett till speltid och klubbar kunde han ha varit på t.ex. Morgan De Sanctis nivå. Fin målvakt som ofta stod för briljanta insatser när Buffon av olika anledningar inte kunde spela.

Jag håller absolut med. En vansinnigt underskattad målvakt som skulle kunnat ha spelat en betydligt större roll. Han har ett onormalt normalt psyke för att vara målvakt. Genomtrevlig utan divalater som stöttar sina lagkamrater.

Och anledningen till att jag nämnde honom var att han hade gett ett löfte till Cagliari, men sedan blandade sig Fiorentina in i sammanhanget eftersom Juventus ville ha Neto. Självklart skulle han vinna på att spela i Fiorentina, men han stod fast vid sitt löfte till Cagliari och Serie B.

Jag hoppas såklart få se honom spela i Serie A nästa säsong...
Senast redigerad av Brille68 2015-07-03 kl. 20:45.
Citera
2015-07-03, 20:36
Medlem
snillet_1s avatar
Valmir Berisha som hypades stort efter U17-VM:et för ett par år sedan är klar för holländska Cambuur... Börjar lukta typ Mourad eller varför inte Slavkovski kring honom.
Citera
2015-07-03, 21:04
Medlem
Linkaans avatar
Det ska bli intressant att se om det senaste ryktet angående Pogba är sant. City ska vara i förberedelserna av ett bud på 930 miljoner (100 miljoner euro) för giraffen.
Citera
2015-07-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag håller absolut med. En vansinnigt underskattad målvakt som skulle kunnat ha spelat en betydligt större roll. Han har ett onormalt normalt psyke för att vara målvakt. Genomtrevlig utan divalater som stöttar sina lagkamrater.

Och anledningen till att jag nämnde honom var att han hade gett ett löfte till Cagliari, men sedan blandade sig Fiorentina in i sammanhanget eftersom Juventus ville ha Neto. Självklart skulle han vinna på att spela i Fiorentina, men han stod fast vid sitt löfte till Cagliari och Serie B.

Jag hoppas såklart få se honom spela i Serie A nästa säsong...

Nja, han har väl allmänt setts som ligans överlägset bästa andre målvakt som hade tagit första platsen i de flesta andra lag än Juventus och något enstaka till.
Citera
2015-07-03, 21:31
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Det ska bli intressant att se om det senaste ryktet angående Pogba är sant. City ska vara i förberedelserna av ett bud på 930 miljoner (100 miljoner euro) för giraffen.

Vore en perfekt ersättare till yaya. Summan vill jag inte ens tänka på förutom att inom 5 år så kommer förmodligen detta vara vanliga summor för halvdana spelare.. Jaja...

Någon som har sett snubben som real värvade senast igår? Från espanoyl stavning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in