2015-07-02, 16:54
Medlem
Legendarys avatar
Hallådär!

Undrar gällande Kanada. Självfallet är det räknat som högrisk gällande Cannabis(och antagligen tyngre droger)
Men vad tror ni om att beställa 25i-Nbome? Hade tänkt mig 100 lappar.

Hur brukar det vara att få igenom lappar från högriskländer eller då speficikt Kanada?
Vågar man beställa?

Hittar inte dessa underbara lappar någon annanstans och jag fullkomligt älskar dom små rackarna av flera olika anledningar.
2015-07-02, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Hallådär!

Undrar gällande Kanada. Självfallet är det räknat som högrisk gällande Cannabis(och antagligen tyngre droger)

Hur brukar det vara att få igenom lappar från högriskländer eller då speficikt Kanada?
Vågar man beställa?

Hittar inte dessa underbara lappar någon annanstans och jag fullkomligt älskar dom små rackarna av flera olika anledningar.
lappar är iprincip riskfritt . de ggr jag beställt från holland så hare vatt hur lugnt som helst men ibland läser man ju om lsd som fångats upp av tullen. men då är detr för att de scannar skiten.. och att första misstanken är idiotstealth..... knappast hundar som sniffar upp det.!
2015-07-02, 17:11
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
När jag försöker komma in på FS så får jag bara upp "Requests from the Tor network blocked". Någon som vet vad jag ska göra?
Updatera tor och rensa cachen i läsaren brukar lösa det mesta.
2015-07-02, 17:23
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Updatera tor och rensa cachen i läsaren brukar lösa det mesta.

Aah, det var alltså inte svårare än så. Nu kom jag iallafall in. Tack så mycket
2015-07-02, 17:24
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Hallådär!

Vågar man beställa?

Har aldrig haft något problem med det, är inget som hundar kan lukta sig till, och borde inte vara något som dyker upp i röntgen i det första taget.
2015-07-03, 01:40
Medlem
Är det bara jag eller är LeifGw borta från FS?
Tillsammans med en stor del av hashutbudet :P
2015-07-03, 02:37
Medlem
denfinastavens avatar
Alexandrus.

http://www.friatider.se/fem-m-n-f-llda-i-stort-narkotikam-l
2015-07-03, 02:57
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
Alexandrus.

http://www.friatider.se/fem-m-n-f-llda-i-stort-narkotikam-l
Sjukt, men fel tråd att lägga i. Även om man kan tycka att det har med Darknet att göra..
2015-07-03, 10:43
Medlem
Doktorpsykos är röd för mig än så länge.
Ingen order kommit fram sedan den 23/6.
Vägrar svara på dispyt.....
Hur lång tid tar det innan fs admin går in i våran dispyt om han vägrar svara?
2015-07-03, 12:31
Medlem
Cawrholajns avatar
Vem sitter på bästa tjacket just nu på FS2?
2015-07-03, 13:12
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cawrholajn
Vem sitter på bästa tjacket just nu på FS2?
Dunder alltihopa så blunda och kasta en pil. Dom flesta sorterna ligger runt 110/234% i renhet, snokar du en sort och tycker det är dåligt, ja då är det med all sannolikhet en speciell sorts amfetamin som bara funkar att iv:a. Iv:ar du och är missnöjd, då är det en annan sorts amfetamin som är framtagen för att inte funka iv. Är det blött tjack, då e det bas förstår du, är det halvblött? Då är det 40% sulfat och resten bas osv osv.. Viktiga är att det luktar som amfetamin, sprit, klorin och en touch ammoniak med andra ord, räkdoft har gainat popularitet det senaste dessutom.

Tripparns har en ny listning så det kan vara värt ett försök, har inte testat den sorten än, tyvärr det mest seriösa svaret jag kan ge dig just nu
2015-07-03, 13:43
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Tripparns har en ny listning så det kan vara värt ett försök, har inte testat den sorten än, tyvärr det mest seriösa svaret jag kan ge dig just nu

+1 på detta, Tripparns har inte svikit förut. Brukar vara bra drag i deras grejor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in