Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-20, 19:40
  #9553
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Såg att en vendor hade vääldigt låg lev tid senaste veckan.
Senaste veckan: 16 timmar
Hur är det ens möjligt?

Trevligt att se så många vendors trycker ner priset på det gröna.
När jag fortfarande hängde på fs så var det ganska vanligt att det fuskades med både betyg och leveranstider genom att man hade flera köparkonton som gjorde "snabba beställningar"
2018-03-20, 20:41
  #9554
Medlem
sketcells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trocaderos
Tja efter 15år och långa perioder sista så har ja tyvärr av misstag följt med till en med ett par hekton framme fick nåt gram hans gick även bara att röka för din effekt tom i grannländerna kollar dom på en som man är helt störd om d är en injektion så dom tycker nog precis samma som dig . Kan hålla med om att ice här går snabbt o känns tjackigt men säljaren sa d var samma som Asiens . Får aldrig något ja köpt inrikes som vart kasst endâ kan d inte jämföras med ice man tuppar av på , får gå kräftgång in från balkongen krypa går inte .. fast du vet ju bäst antar ja sj lyssnar ja hellre på dom som sätter livet som insats att dom precis som horsare här tillslut skjuter pga ekonomin väljer bästa/enda vettiga sättet där.

Samt 30+ års till ö från knarkande ger nog ett litet hum hatar rent apoteks dexo/levo , kilon allt för rent gatupulver i i mina vener är slut på ren 36tim mardröm för 15min mys. Knappt något sånt skit tom bra för att spara sömn tabs på ice lol.

Släpp attityden mina vänner är uppvuxna i regionen nåt gör dom nog rätt med en epedemi igång.

Micron filter o skjuta yaba skulle säkert funka många galningar här skulle prova. Dom utlänningar ja vet som ätit rek det inte .
Ta om det där en gång till så man förstår vad du vill komma fram till.

OnT: Någon som testat Farmacia's nya tjack? Var snabb nog att beställa sample på 50kr för en gubbe i torsdags. Stod som skickat i söndags så antagligen igår, förhoppningsvis kommer det imorgon. Någon som hunnit få innan mig och har något att säga om det?

Säljarn i sig verkar ju lite sådär, där det nämns om att man gärna får skriva vad man tycker på diverse forum inkl. Flashback, det tillsammans med stavfel efter stavfel gör ju inte helhetsintrycket bättre. Känns ju inte superseriöst men men det är väl inte det viktigaste av allt.
2018-03-21, 00:05
  #9555
Medlem
weedsones avatar
Hur är det med xXx's två sorters amf? Fina priser, men några som faktiskt prövat och kan berätta något om hur det är?
2018-03-21, 08:19
  #9556
Medlem
jeremy-joness avatar
Varför saknas leveranstid på en del säljare på FS? Det är inte nya vendors vad jag vet, utan har funnits ett tag.
2018-03-21, 09:41
  #9557
Medlem
billinge1992s avatar
Detta är bara en gissning, men jag TROR att "senaste veckan" tiden nollställs på måndagar eller liknande, så om inga leveranser har kommit fram så finns det ju ingen snitt tid heller
2018-03-21, 11:13
  #9558
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeremy-jones
Varför saknas leveranstid på en del säljare på FS? Det är inte nya vendors vad jag vet, utan har funnits ett tag.
Sedan sidan uppdaterades så är det bara säljare före uppdateringen som har leveranstid. Nya säljare har enbart betyg 1-10 för leveranstid.
2018-03-21, 12:13
  #9559
Medlem
svampen211s avatar
Hur är Redman, är han grön? Beställde i Torsdags men fortförande inte fått något, tänkte kolla bara om någon haft problem med han förut eller om han alltid levererar.
2018-03-21, 12:19
  #9560
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Hur är Redman, är han grön? Beställde i Torsdags men fortförande inte fått något, tänkte kolla bara om någon haft problem med han förut eller om han alltid levererar.
Har alltid fått det jag beställt, däremot har produkterna varit lite sisådär.
2018-03-21, 12:21
  #9561
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Har alltid fått det jag beställt, däremot har produkterna varit lite sisådär.

Okej! Kan han ta tid ibland eller? Pratar du om hans Etizolam eller? För det är den ja beställt, men då borde det komma även om han är lite seg.
2018-03-21, 17:44
  #9562
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Hur är Redman, är han grön? Beställde i Torsdags men fortförande inte fått något, tänkte kolla bara om någon haft problem med han förut eller om han alltid levererar.
Han är grön. Fick ett meddelande för något år sedan en vecka efter ett paket inte dykt upp med att han råkat missa skicka det. Så fick kompensation med. Hans varor kan vara lite halvtaskig kvalité ibland men fungerar alltid.

Att han varit grön behöver inte betyda att han fortfarande är grön dock. Bortsett från det där missförståendet så har han alltid levererat inom 48h för mig. Troligtvis kommer du få inleda dispyt. Borde ha dykt upp annars. Återkom gärna hur dispyten löser sig. Vore bra att veta inför framtiden.
2018-03-21, 20:42
  #9563
Medlem
polseks avatar
Jag vill höja ett varningens (eller upplysningens iaf) finger angående DvdBox och de E han säljer. De skriver att de (gröna handgranater) ligger på 220mg+, de ligger snarare på hälften av det. Vi (2st) tog vars en, kände inte mycket, delade på en till... och till sist hade vi stoppat i oss alla fem utan att få ngt riktigt lyft.

Det verkar råda konsensus (pillreports och allt vad det heter) om att det bara är MDMA i dem och det tror jag säkert stämmer, men de är alltså inte alls så potenta som påstås. Deras reapris (la 290 för 5) är alltså inte mycket till rea, det är snarare ett ganska skäligt pris.
I övrigt skickade han fort och jag har inget att klaga på förutom att han marknadsför dem på ett sätt som jag inte tycker är ok.

Hoppas det hjälper ngn, peace.
2018-03-21, 21:40
  #9564
Avstängd
biker81s avatar
Någon som testat DK's heroin? Kan man förvänta sig 5 pannor på 500mg?
Det är ju dyrt som satan jämför med plattan men numera väger resan upp för det låga priset..

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback