Citat:
Ursprungligen postat av
NudityMiles
Finns en jävla massa inlägg i början av tråden(orkade läsa ungefär 4-5 sidor) där det prisas högt om hur McDonals burgare är så goda och välsmakande och innehåller 100% nötkött.
Sibyllas mat är också halvfabrikerat skit så jag säger inget om det, absolut inte, det är svårt att få tag på riktiga hamburgare då det tyvärr inte är lönsamt att köpa in rediga burgare med redigt kött i snabbmatsbranschen, vill man ha RIKTIG burgare så ska man helt enkelt gå till en restaurang.
Visst, säger du det så. Själv läste jag precis igenom många av inläggen, och jag hittar då inget inlägg som hyllar McDonalds, och påstår att de har välsmakande hamburgare etc. Det enda som folk skrev tidigt i tråden, det handlar om att McDonalds har 100 % nötkött, vilket Sibylla inte har. Samt att man vet vad man får om man går till McDonalds, medan det varierar betydligt mer mellan olika Sibylla-ställen. Men även att McDonalds hanterar köer bättre än Sibylla (att det kan ta 10 min för en stor grupp att få maten på McDonalds, medan det tar en timma på Sibylla).
Det är dock ingen som har påstått att McDonalds har 100 % nötkött, och att nötköttet består av de finaste delarna av kon. Eller att McDonalds har fantastiskt välsmakande hamburgare, att de är så himla goda etc.
Att gå på restaurang är dock ingen garanti för att man ska hitta bra burgare. Jag har testat olika, och det finns en del bra ställen. Men det finns även dåliga ställen. Tråden handlar dock om Sibylla, och varför Sibylla inte har lyckats bättre.