2015-07-01, 21:58
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
Guidetti lider av samma syndrom som Alexander Gustafsson, nämligen etän tillagd brytning utan befog.
Han är fotbollens Sebbe Staxx..

Patetiskt.
Citera
2015-07-01, 23:12
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Tror aldrig han blir superstjärna som Zlatan tyvärr. Spelar med väldigt stort hjärta men det är typ allt och det räcker en ganska bra bit, men ingen superstar.

Förstår att folk stör sig på honom och hans ibland överdrivna attityd. Men tror desto fler gillar den. Jag gillar den, känns som han vill ena hela landet. Står och skriker nationalsången, krigar hårt på plan sen hyllar han svenska fansen och hela svenska folket. En patriotisk hjälte i mina ögon i en tid då patriotism behövs.
Citera
2015-07-02, 00:51
Bannlyst
Haha, klart han inte blir en superstjärna. Killen är 23 år och enda laget han tagit en plats i är Feyenoord. Sjukt att han lyckats snacka in hype kring sig själv.
Citera
2015-07-02, 00:53
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Haha, klart han inte blir en superstjärna. Killen är 23 år och enda laget han tagit en plats i är Feyenoord. Sjukt att han lyckats snacka in hype kring sig själv.

Han kan nog göra ett okej jobb i ett mittenlag i någon av de större ligorna. Jag tycker ändå att när han väl får lite yta så är han relativt vårdad med boll. Väldigt svag i det "lilla spelet" dock. Snackats en del om Udinese vilket jag tror vore ett utmärkt val för honom, de är skickliga på att förädla spelare. Men 23 år som sagt... Är taket nått?
Citera
2015-07-02, 01:01
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Han kan nog göra ett okej jobb i ett mittenlag i någon av de större ligorna. Jag tycker ändå att när han väl får lite yta så är han relativt vårdad med boll. Väldigt svag i det "lilla spelet" dock. Snackats en del om Udinese vilket jag tror vore ett utmärkt val för honom, de är skickliga på att förädla spelare. Men 23 år som sagt... Är taket nått?
Tiden är inte hans vän, om man ska tillhöra toppen så ska man ha hunnit bli ordinarie i en storklubb senast när man är 23-24 år.
Citera
2015-07-02, 01:13
Medlem
quaresmas avatar
Så nu är U21 EM över så då är det dags för vår John att äntligen hitta en ny klubb. Hoppas som så många andra att det blir en Serie A klubb.
Citera
2015-07-02, 02:01
Medlem
Trodde han va slut efter sin kyllingskada,som höll han borta längre än 3 x henke larssn benbrott,i tid..
Men har visat en jävla kämpande och tyckte han tog chansen i u21 em att kunna spela till sig ett kontrakt i nån CL klubb i top 4 liga i europa..

Hoppas och tror det blir Lazio han skriver på för
Citera
2015-07-02, 06:40
Medlem
Ferry31s avatar
Tror ni han kan vara världens bästa straffläggare just nu? Han spelar visserligen inte på samma nivå som spelare som Ronaldo, Messi och Hazard, men jag tycker han bevisat att han verkligen kan slå kvalitetsstraffar, samt även leverera under press. Har ofta bra variation på straffarna också. Skjuter åt båda hållen, både högt och lågt. Vetefan alltså om killen någonsin blir nervös. Tror fortfarande inte han har missat någon straff.
Citera
2015-07-02, 07:15
Medlem
Han saknar snabbhet och fysik men om han börjar hårdträna och spela regelbundet kan han kanske bli en bra komplementspelare men det är tveksamt ändå.
Citera
2015-07-02, 07:45
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Tror ni han kan vara världens bästa straffläggare just nu? Han spelar visserligen inte på samma nivå som spelare som Ronaldo, Messi och Hazard, men jag tycker han bevisat att han verkligen kan slå kvalitetsstraffar, samt även leverera under press. Har ofta bra variation på straffarna också. Skjuter åt båda hållen, både högt och lågt. Vetefan alltså om killen någonsin blir nervös. Tror fortfarande inte han har missat någon straff.
Hans straff mot Portugal bevisar ju att han har all nerver som krävs. Kollar målvakten hela tiden i ögonen och drar den upp i krysset, jag undrar om jag någonsin sett en sån självsäker straff förut. Alla panekas och dylikt är ju inte i närheten av att våga ha konstant ögonkontakt med målvakt och slå den hårt i krysset.

Han imponerar, helt klart.
Citera
2015-07-02, 08:20
Medlem
chran508s avatar
Guidettis främsta egenskap på plan (förutom psyket) är hans tillslag. Han har en jävligt känslig höger.
Citera
2015-07-02, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Han är fotbollens Sebbe Staxx..

Patetiskt.

Aa varför bryter han som en babbe? Skämdes ihjäl när han höll på så där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto