2015-06-09, 18:50
Medlem
Vilka nivåer på SVS skulle ni spela med 11k som rulle? Kör just nu 0,5/1 kr med 200 bb. Funderar om jag ska gå upp en nivå nu. Eller skall man köra megadeep ett tag kanske? Alltså 400bb och 400kr i inköp? Mvh.
Citera
2015-06-09, 19:03
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisfmg
Vilka nivåer på SVS skulle ni spela med 11k som rulle? Kör just nu 0,5/1 kr med 200 bb. Funderar om jag ska gå upp en nivå nu. Eller skall man köra megadeep ett tag kanske? Alltså 400bb och 400kr i inköp? Mvh.

Nån stans runt 12k skulle jag gå upp i nivå. Eftersom du nästan är där kan du ju hoppa in och testa vattnet lite på 1/2. Om det går dåligt så gå tillbaka till 0.5/1.
Citera
2015-06-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisfmg

Beror ju helt på din förväntade winrate. Men 12k som ovan sa är lite väl mycket.
Citera
2015-06-16, 01:30
Medlem
eribabsis avatar
Spelade en del poker för en herrans massa år sedan och har nu tänkt spela lite igen. Jag vill ha lite mer inblick i spelet så undrar om någon kan tipsa om bra tv-serie eller podcast om poker?
Citera
2015-06-16, 01:36
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Spelade en del poker för en herrans massa år sedan och har nu tänkt spela lite igen. Jag vill ha lite mer inblick i spelet så undrar om någon kan tipsa om bra tv-serie eller podcast om poker?

Kolla upp träningsvideor på Youtube. Gripsed kan nog vara rätt väg för dig att börja med. Kolla igenom hans videor och återkom sedan.
Senast redigerad av keyboardwarri0r 2015-06-16 kl. 02:03.
Citera
2015-06-16, 14:21
Medlem
felpost
Senast redigerad av JahBlesss 2015-06-16 kl. 14:55.
Citera
2015-06-22, 15:53
Medlem
MrSokratess avatar
Gjorde ett uttag igår kväll och pengarna fanns på kontot idag.
Borde tagit en dag till, weird.
Citera
2015-06-23, 18:37
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Gjorde ett uttag igår kväll och pengarna fanns på kontot idag.
Borde tagit en dag till, weird.

Lyxproblem Oo nej jag fick mina pengar för fort
Citera
2015-07-01, 14:52
Medlem
pok?s avatar
Pokerklienten tydligen uppdaterad - första gången sedan jag började använda den för snart ett år sedan. Nån som vet vad som är ändrat - förutom ny bakgrund?
Citera
2015-07-01, 16:29
Medlem
AA-suiteds avatar
Nytt avsnitt av Dybban flyttar in med Olof Thorson.
Citat:
Ursprungligen postat av Svenska Spel
Han har inte bara uppfostrat en av de mest framgångsrika svenska pokerspelarna genom tiderna, William Thorson, han har även en egen spännande pokerkarriär i bagaget. 2003 var han nära att stoppa hela pokerboomen genom att vinna WSOP Main Event.

Dybban har ju för övrigt glidit på en riktig heater på senaste tiden. DM-mästare, långt som fasiken (finalbord om jag inte missminner mig) i Sunday Million och säkert något mer jag glömt bort.
Citera
2015-07-02, 10:43
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Pokerklienten tydligen uppdaterad - första gången sedan jag började använda den för snart ett år sedan. Nån som vet vad som är ändrat - förutom ny bakgrund?
Jag finner ej några ändringar men har bara spelat cash game sedan uppdateringen. Lite löjligt att bara uppdatera bakgrunden tycker jag men det verkar vara deras nya tema på både klienten och internetsidan så jag förstår dem. Något nytt hade inte suttit fel men fixa inte något som ej är trasigt som man brukar säga. Dock kan vissa aspekter hos svs uppfattas som trasigt i mitt personliga tycke.
Citera
2015-07-06, 12:36
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Nytt avsnitt av Dybban flyttar in med Olof Thorson.
Dybban har ju för övrigt glidit på en riktig heater på senaste tiden. DM-mästare, långt som fasiken (finalbord om jag inte missminner mig) i Sunday Million och säkert något mer jag glömt bort.

Han gick alltså deep i Sunday million? Min polare nämnde något om det i helgen men jag ställde mig tveksam då jag följer typ all poker men har inte hört detta. Vad nickar han på PS då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in