2015-06-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturish
Undrar samma! hade varit kul att lira igen
Ruthless har guild på båda sidorna på servern ToFN och raidar också. Har varit en del av communityn sedan Swtor launchen och är riktigt härligt gäng. Skulle tipsa att gå med dem iaf. Kan vara lite mindre aktivitet under sommaren men de har hållit igång Swtor delen bra.

Har själv börjat lira lite nu och levlingen är riktigt nice nu när det är 12x exp för story uppdrag, allt man behöver köra nu.
Citera
2015-06-30, 15:51
Medlem
hoofmanens avatar
Hur ser pvpn ut för tillfället i spelet, är det balanserat? Scoundrels nerfade? går det fortfarande att bugga upp på väggarna i mitten på alderaan? Jag spelade ett par månader på release som gunslinger!
Citera
2015-07-01, 01:12
Medlem
Sturishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desolace
Ruthless har guild på båda sidorna på servern ToFN och raidar också. Har varit en del av communityn sedan Swtor launchen och är riktigt härligt gäng. Skulle tipsa att gå med dem iaf. Kan vara lite mindre aktivitet under sommaren men de har hållit igång Swtor delen bra.

Har själv börjat lira lite nu och levlingen är riktigt nice nu när det är 12x exp för story uppdrag, allt man behöver köra nu.

Tackar för svar, började precis lira igen, mitt account fanns kvar men inga gubbar. 12x exp för story uppdrag? även för non subs?
Citera
2015-07-02, 00:45
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturish
Tackar för svar, började precis lira igen, mitt account fanns kvar men inga gubbar. 12x exp för story uppdrag? även för non subs?
Bara subs tror jag, jag hade det då inte när jag spelade gratis. Roligt att levla nu nästan när man bara behöver följa huvudberättelsen En jävla massa springande dock.
Citera
2015-07-03, 00:18
Medlem
Sturishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Bara subs tror jag, jag hade det då inte när jag spelade gratis. Roligt att levla nu nästan när man bara behöver följa huvudberättelsen En jävla massa springande dock.

Jotack det har jag märkt! får man ta imo ^^
Citera
2015-07-03, 07:27
Medlem
Tubess avatar
Jag subbade igår och är redan lvl 26... det går löjligt snabbt haha..

Men tänkte på en sak. Vart håller alla hus? Är det i republic fleet? För jag tycker det är väldigt dött på kvällen, är det kanske för det är sommar och innan en expansion?

Är på freedon nadd, ska man byta till red eclipse istället?
Senast redigerad av Tubes 2015-07-03 kl. 07:53.
Citera
2015-07-03, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
Jag subbade igår och är redan lvl 26... det går löjligt snabbt haha..

Men tänkte på en sak. Vart håller alla hus? Är det i republic fleet? För jag tycker det är väldigt dött på kvällen, är det kanske för det är sommar och innan en expansion?

Är på freedon nadd, ska man byta till red eclipse istället?

Ja det är sommar. Fick en vecka fri subscription förra vecka men spelade bara i två timmar. Man ska vara ute och njuta av solen.

Jag avvaktar tills Knights of the Fallen Empire kommer i höst.
Citera
2015-07-03, 16:08
Medlem
Det är ju på sommaren man kan lira. Ledig från jobb och allt.
Citera
2015-07-03, 22:34
Medlem
Spelade när det kom till en lvl50 sith darth men när jag började lira igen så var min gear så kass att jag inte kan döda en vanligt lvl 50 npc och ligger på en heldöd server verkar det som
Citera
2015-07-09, 14:32
Medlem
Tubess avatar
Nu har jag fått upp min första char till lvl 60. Det var riktigt soft med XP boosten.

Ska lvla en till nu tänkte jag men är kluven på vilken klass, det är antingen vanguard trooper eller sniper smuggler.

Vilken tycker ni är roligast och vilken är mest viable? pvp o pve. Då tänkte jag på dps.
Citera
2015-07-09, 15:34
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
Nu har jag fått upp min första char till lvl 60. Det var riktigt soft med XP boosten.

Ska lvla en till nu tänkte jag men är kluven på vilken klass, det är antingen vanguard trooper eller sniper smuggler.

Vilken tycker ni är roligast och vilken är mest viable? pvp o pve. Då tänkte jag på dps.
Ett tips i början försök levla till lvl 4-5 innan du tar det första uppdraget det går ännu snabbare då.
Citera
2015-07-09, 16:56
Medlem
KattPerssons avatar
Finns det bara orange/lila gear utan stats? Jag är på level 57 nu och allt gear är det bara mods på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in